God onsdag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Med en Nespresso i kroppen og en ny i koppen er nå hjemmekontoret åpnet. Minst et av dagens telefonmøter satser jeg på å ta i marka... Så skal vi vel prøve en italiensk middag på en av Oslo sine restauranter i kveld. Ha en bra onsdag du også.

Glad onsdag ønskes dere, hjemmekontoret er åpnet og en god kopp frokost te er klar mens den neste venter.

Solen skinner på blå himmel og gradestokken er lav, god utsikt til de flyene som ikke kommer, så da kan jeg konsentrere meg om det jeg skal.

God morgen fra solfylt Nittedal

Her er man klar til å sende første man på skolen etter 2 måneders hjemmeskole.
Den unge damen skal ha halv hjemmeskole og starter litt senere.

NAV klientene i heimen ser frem til en formiddag uten diskusjon om skolearbeid :)

Ellers følger man spent med på hva som skjer med reiseråd og diverse flyselskap.
Var veldig greit at DY kom seg over denne kneika, sånn siden de er vår største kunde ;)
Kjenner at man gleder seg til å etterhvert komme i gang igjen. Selv om det ennå ser ut til å være en liten stund til.

Nå blir det å sale opp og komme seg ut på en liten tur i skogen for å øke pulsen litt.

S

God morgen fra knausen. Er på tredje koppen med nykvernet kaffe og venter på en rad av Skype møter. AEG kommer med 124 kg hvitevarer mellom 0900 og 1300 (!) som skal ned på vaskerommet etter at tørketrommelen tok kvelden og det går radig unna der nede om dagen med minimum fem klesskift - like greit å bytte ut alt. Første dag alene da faktisk også den eldste er nå i skolen igjen.. Det går fremover..

I kveld er det date med kona hjemme (igjen).

God morfen fra Groruddalen, stedet som har sol og blå himmel i dag. Frokost er inntatt og Evergood er i kopp nr 2 - hjemmekontot i dag, med et par videomøter og et intervju. At alt gjøres digitalt, sparer mye reisetid, kø på vegene osv.

Ha en flott midt-uke.

Jan

Mornings fra Hvalstad stasjon, hvor jeg venter på L1 som er 3 minutter forsinket i dag. Basert på mengden folk på perrongen er nok også dette toget rimelig tomt. Uansett, en dag på det ordentlige kontoret venter. Kantina er dog fortsatt stengt så det blir kanskje en lengre lunsj ute, mellom opplæringen av et nytt IT system. Ha en fin

Glad onsdag morgen fra sørvest. Det gjenstår 15 minutter til nest siste hjemmeeksamen i min universitetskarriere, så får vi satse på at det går veien. Kaffekoppen er fylt og kalkulatoren er fyrt opp.

Ha en fin onsdag du også :)

Hoy og god morgen fra et kjølig men solfylt Stavanger. For min del er dagen 3 timer gammel. Frokost, kaffe, nyheter og litt småprat er unnagjort og yngste datter kjørt til jobb. Så blir det frokost #2 sammen med mellomste jenta om ett par timer. Ut på tidlig eftan settes kursen nordover mot Bergen hvor det må jobbes maraton skift en ukes tid. Blir å kjøre bil denne gangen.
Ha en glitters onsdag :)

God morgen fra Lillestrøm. Starter dagen med hjemmekontor, til og med et Zoom møte kl 12, og så bærer det inn på bortekontoret en tur.

På veien skal det handles inn drikkevarer til Tysk temafest på kontoret i morgen. Jeg er drikkeansvarlig og skal også ha holde Pinot Noir smaking. Der blir det ikke bare Tyske varer da jeg har hostet opp Pinot hvitvin og ren Pinot champagne i tillegg. Blir spennende.

Ha en fin en

God formiddag fra Skaun hvor snøen stadig laver ned.

Hva vi har gjort galt mot Vårherre anes ikke, men jeg kan gjerne på vegne av alle trøndere beklage både Trønder-sodd, Vømmøl, DDE etc om det hjelper for å få bedre vær...

Neste uke er det "a small step for humans, a big step for me..." da reisingen så smått begynner igjen. Innenlandsturer de første par mnd her, før man forhåpentligvis kommer seg en tur på kontoret på Malta i løpet av høsten.

Frem med snøskuffen folkens! :)

Kim

God formiddag fra Skaun hvor snøen stadig laver ned.

Hva vi har gjort galt mot Vårherre anes ikke, men jeg kan gjerne på vegne av alle trøndere beklage både Trønder-sodd, Vømmøl, DDE etc om det hjelper for å få bedre vær...

Neste uke er det "a small step for humans, a big step for me..." da reisingen så smått begynner igjen. Innenlandsturer de første par mnd her, før man forhåpentligvis kommer seg en tur på kontoret på Malta i løpet av høsten.

Frem med snøskuffen folkens! :)

Kim

Sodd er jo god husmannskost det - så det trenger ikke dere trøndere å beklage for. God formiddag fra Oslo - her leses det litt grunnleggende biologi. Tenker kanskje å ete ute i kveld men litt usikker på hva eller hvor.

Vømmøls tekster er også klassikere, ingenting å beklage der heller! God onsdag, med eller uten sne/ø!

Tysk temafest på kontoret i morgen. Jeg er drikkeansvarlig og skal også ha holde Pinot Noir smaking. Der blir det ikke bare Tyske varer da jeg har hostet opp Pinot hvitvin og ren Pinot champagne i tillegg. Blir spennende.

Prøv tysk rødvin! Nei, -jeg kødder ikke. Tyskerne har faktisk en god del gode rødviner, vel verdt et forsøk. Kjør gjerne blindprøver med kontorfolket og hør hva de sier.

G’morgen! Her skal man en tur på dynga før arbeidsdagen sveives igang. Annet enn det skjer det lite.

Var en tur på Costco i går. Der Kroger, Home Depot etc ikke fører kontroll med om folk bruker maske eller ikke, kjører Costco steinhardt. Du får ikke engang (nysterilisert) handlevogn og du kommer heller ikke inn i butikken uten.
God tilgang på dopapir, tørkeruller og kjøtt. Bare fryd og velstand.

Ha en fin en! (Hva det nå enn må være).

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

God midt-på-dagen frå ein eller annan stad i dalom. Set på toget nedover; skal treffe ein kamerat på Eidsvoll for å så køyre oppover. Tenkte eg skulle vere co-pilot så han slapp å gjere turen åleine. VY satsa på rikeleg med trekk i kabinen, så om det ikkje blir korona tippar eg at eg kjenner det i halsen i morgon, aldri kor bra innpakka eg er. To lag ull!

Litt kjekt å gjere noko anna enn å sitte heime også, sjølv om dette berre er tulletur. Dyrt blir det også. Men men. Får tekje igjen litt flypodd. Ligg nokre episodar bak, sidan det er buss-tidstrøte, og det er lite buss om dagen.

Have a good one!

Hoppsann fra jobben.

Skulle jeg vært på veg hjem? Ja
Er jeg det? Nei.

Akkurat passe nok å gjøre i dag, samt at noen kunder rotet det litt til, samt at en kollega og jeg rotet til bittelitt.

Også det flotte brusautomaten. Trengte en cola på et tidspunkt, så jeg tuslet ned for å kjøpe en. Den colaen var varm. Skikkelig VARM! Ikke bare lunken/romtemperert, men skikkelig "ligget i bilen i sola hele dagen"-varm.
La den i kjøleskapet, så er den kanskje drikkbar i morgen.

Bare jobbe littegrann til. Gleder meg til helg.

Hoppsann fra jobben.

Skulle jeg vært på veg hjem? Ja
Er jeg det? Nei.

Akkurat passe nok å gjøre i dag, samt at noen kunder rotet det litt til, samt at en kollega og jeg rotet til bittelitt.

Også det flotte brusautomaten. Trengte en cola på et tidspunkt, så jeg tuslet ned for å kjøpe en. Den colaen var varm. Skikkelig VARM! Ikke bare lunken/romtemperert, men skikkelig "ligget i bilen i sola hele dagen"-varm.
La den i kjøleskapet, så er den kanskje drikkbar i morgen.

Bare jobbe littegrann til. Gleder meg til helg.

MAAAAAAAAAAAKAN!!!!

Prøv tysk rødvin! Nei, -jeg kødder ikke. Tyskerne har faktisk en god del gode rødviner, vel verdt et forsøk. Kjør gjerne blindprøver med kontorfolket og hør hva de sier.

Det blir en Tysk en også ja. :)

Det blir en Italiensk Hvit Pinot, en Tysk rød pinot, en Amerikansk rød pinot og en Fransk pinot champagne

Nonstop (kreativt og fingertupps) jobbing fra 10 til 20.00 i dag uten pause pluss times bilkjøring hver vei til og fra.
Utslitt, både må, vil og kan ha en uke fri igjen etter dette. :D

Back