• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

FlyingDutchman

ScanFlyer Silver
Hilser fra bollebua på TRD!

Det å bli hentet kl0350 vil aldri bli en favoritt men er straks i vei til Dublin. Håper det blir tid til Guinness.

Ha en flott dag!

Mornings fra L1. Tydeligvis vært et kansellert tog tidligere så her vært det svært godt belegg i dag. Snakker vel minst 200% kabinfaktor. Satser også på at adgangskortet mitt ligger på plassen min og det er noen til å slippe meg inn på jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Frokost #1 og #2 sammen med døtre er unnagjort og de er kommet seg avgårde til skole. Været er slått om til noen få +grader med isglatte sideveier. Så jeg vil tro at legevakten får mange nye kunder i dag.
Ha en fin en:)

God morgen fra toget. Dagens irritasjon er banken. Det har hopet seg opp med gamle 500 lapper hjemme så jeg tok med en håndfull til banken. Men vekslingsautomat er ødelagt og banken håndterer ikke kontanter. Så nå må jeg helt inn til Majorstua for å fornye levetiden på "Woops kontoen" vår. En gamlisvariant av vipps. Med Woops(tm) er det superlett å hjelpe hverandre med cash. Det ligger cash en plass og har man lyst på noe men mangler grunker, eller Tante Olga har bursdag og du har glemt gave... ja, da Woopser man.

Men ja. Banker altså. Makan. Majorstuggu neste. Så kontoret.

Ga en fin en

God morgen fra Kongens by. Her er man innlosjert på Radisson Blu Scandinavia for konferanse. Alt foregår på dansk, så her er det bare å skjerpe sansene[emoji51]

Ble en liten bytur i går med mat og drikke på Sanchez, en av de nye hippe meksikanske restaurantene. Kort oppsummert: Litt sær meny (eneste kjøttrett var av lam...), små porsjoner, gode drinker og alt for dyrt.

I dag satses det på tradisjonell dansk husmannskost. Ha en strålende ornsdag[emoji3]

Norges Bank i Kvadraturen bytter gamle Woopser i nye[emoji6]
Gjør de? Det ante jeg ikke. Tusen takk for tips. Heldigvis er vel fortsatt 500-lappene gangbart en stund til.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Priority boarding på CPH funket i dag. En uten prioritet ble fortalt å vente til det var hennes tur. Og bakkepersonalet sa det høyt nok til at køen plutselig ble litt kortere.
Kjekt det der!

God morgen fra Lillestrøm.. Etter en topp flight fra EWR med UA 764 over dammen.

For et sirkus på EWR security.. TSA folkene var rett og slett vemmelig.. :cry:

Og dette på mandag, lønningsdagen deres !!

God onstage fra Singapore - dagens workshop er ferdig med godt resultat, eneste utfordring er at kunden er en bank med deretter «dresskode» mørk Boss Dress er varmt 80+ Fahrenheiter ! At møterommet har perfekt spotte utsikt til final til Changi er jo også en distraksjon.

Det ligger cash en plass og har man lyst på noe men mangler grunker, eller Tante Olga har bursdag og du har glemt gave... ja, da Woopser man.

Eller bli en sjekkis, som meg! :p

G’morgen, ja. Stødige 20 grader på morrakvisten. Bare synd at det er Farenheitere.... Menmen, solen er kommet opp så kanskje vi får se rød strek på termometeret før det kryper ned i det blå igjen.

Og da var straks helgen over, så da får man gjøre en liten innsats før det blir tredagers fra fredag.

Back