• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!

zico77

Developer
Medlem
Riktig god morgon frå Bergen, og fortsatt god ferie til dei som har det :) Solskinn og strålande ver i Bergen, og snart halveis til helg.

God onsdag. På plass på kontoret som førstemann idag. Solen skinner og det ser ut til å bli nok en varm dag her i Oslo. Men nå venter Excel arkene mine.......

Riktig god morn fra Tromsø

Her er det grått idag (og), men idag starter feeeeeeerieeeeeee:colgate: :colgate: :cool:

Setter nesa sørover i ettermiddag, og enda mere sørover i morra tidlig. Har bare 1000000000 ting å ordne først.........

Ha en fortreffelig dag alle sammen :nor

Riktig god morn fra Bodø. Her er alt som alltid - grått, vått (litt) og kaldt :-) Venter fortsatt på sommeren :-) Ha en fin dag alle sammen!

God formiddag fra Alta.

Her er det grått vær og rundt 10 grader i dag. Ikke mye sommer med andre ord.

Skjønner at du har en del ting som skal ordnes LN-FHU med tanke på den saken du har liggende på slutten av postene dine. Lykke til med bryllup og ferie. Sørg for å nyte siste uken du har i frihet. :)

Originally posted by SK384

Skjønner at du har en del ting som skal ordnes LN-FHU med tanke på den saken du har liggende på slutten av postene dine. Lykke til med bryllup og ferie. Sørg for å nyte siste uken du har i frihet. :)

He he , takk for det. De siste uken har blitt tilbragt i frihet gitt, nå er det snart kjærringa som rår :p

Logger av og blir borte i tre uker. Så været i Parga lå på behagelige 34 grader :cool:

Ferie, hva er det? Heldigvis er det ikke alt for travelt på jobb i denne perioden, men jeg må da sitte her likevel, så litt ferie hadde vært fint.

God Onsdag ja :) her oppe i Nord så har man fortsatt ferie og i morra så settes kursen sørover for noen dager :)

Men akkurat nå har jeg valgets kvaler.. skal jeg ta to netter på Plaza og en natt på Hotel Opera eller tre netter på SAS Airport Hotel...

Kveld i Norge - ettermiddag her. Sitter og ser paa Enga spille Champions League. ikke mye Champions-takter over dem i kveld. Dette er slakt!! :RIP

Ellers skinner solen og det er godt og varmt.

Her i huset pakkes det,badebukse,solkrem,solbriller,shorts,pologensere,dopapir (skal til øst-Europa).Det skal bli varmt i Constanta under flystevnet i helgen,sies det.
Sommerferiens siste ekskursjon står for døren,m.a.o.:cool:

Back