God onsdag morgen

Utflyttet

Ute på tur
Da var det på tide å vekke opp dere der i det kalde nord.

Avdeling sør-øst kan melde om en disig dag, mye kontorarbeide og snart lunch.

Litt av planen var å få funnet ut av slangefarmen til Røde Kors her i byen og se å få tatt turen bort med kamera og fått noen bra bilder, ellers blir det tidlig køy, da jeg jobber mye på norsk natt nå. :p

Ha en bedre dag!

-A

G'aften fra cockroach inn Omaha Nebraska. Det er vel ikke en understatement at denne dagen har vaert en endeloes tragedie i bekkmoertna..

Flighten hit i morges var paa rute, men kunden kansellerte moetet fordi han var hjemme grunnet snoestorm.. Saa rett tilbake til flyplassen.

Skulle vaert godt i baisen paa julebord med kunder i kveld, men det ville ikke vaeret.

Klarte det nesten. Var oppe i god fart med en E145 fra avdeling Houston paa vei akkurat dit etter at UA og NWA hadde kansellert alle flightene fra kl 1300 og ut. Det ble avbrutt take off grunnet en godt hoerbar alarm i cockpit. Isvarsellys som ble inspisert men kom og gikk saa da var det bare aa kansellere. Saa da var det bare aa krangle seg til en hotellvoucher fra irrop verstingen CO og hoppe inn i en taxi i snoestormen. Lincoln Towncar i over metern snoe, elendig broeytet og operert av en Somalier er ikke akkurat det man kaller sikkert :P

Sleep Inn er vel Choice kjeden og en god reminder at jeg holder meg laaangt unna alt som heter Choice. 18 kanaler med heftig snoe, teppegulv paa badet, ingen bar og elendig pizza ble enden paa visa.

Har kansellert hele MSP i morgen og stikker heller hjem. Spoers om det gaar. To foerste flyene er allerede kansellert, saa her sitter man med knepte hender og ber om aa komme seg vekk fra dette gudsforlatte stedet kl 1047 i morra.

Hadde gitt 100 daler for en 6 pack naa!

Ha en fin dag, tror det snart blir en betal TV paa COs regning :P

Glad onsdag morgen fra hovedstaden. Nå er det klart for møter både inne og ute av kontoret - med kun 8 arbeidsdager igjen av 2009 skal man også begynne å avrunde året.

Ha en flott onsdag du også!

God morgon frå Trondheim!

Det kommer ingenting ned frå himmelen i denne byen på dette tidspunkt, og ellers er det ikkje godt å spå været her i mørket ;) 0 grader seier måleapparatet.

Då er det frokost, og så avgårde til kontoret.

Ha ein strålandes dag!

Ph-ndr: Det der kvalifiserer vel nesten til å kalles tortur ;) :p

God morgen fra Tananger

8 grader sa ATIS rett før jeg forlot leiligheten i morges. Litt vind er det, men har da opplevd verre... Regn er det også meldt ila dagen :(

Ha en fin dag forumister :)

Oppe tidlig, om en halvtimes tid har elektrikeren lovt å komme å fikse min dør-calling, som ikke har virket 100 % siden jeg flyttet inn for halvannet år siden... Satser på at han blir fort ferdig, og at jeg kommer meg på lesesalen før alt er fullt i disse eksamenstider... Statistikk står på programmet. Pubquiz i kveld.

Ha en god dag!

Ph-ndr: Det der kvalifiserer vel nesten til å kalles tortur ;) :p

Men jeg sa jo ikke noe om drikking? Bare et varmt basseng? ;)

Men de har jo sånn bar uti der og de fleste solsengene er jo i passe lunket vann til midt på leggen og de vasser jo uti der for å servere kjØLig drikke av ymse slag, med og uten paraplyer på toppen?

-A

Riktig god morgen fra Oslo :)
Nå venter enda en lang dag på skolebenken :(

Ha en fortsatt fin dag folkens!!

God morgen fra Oslo. Det regner ihvertfall ikke. På tide å komme seg på jobb før det blir å ta et par øl i kveld.:drink Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger!

Enda en halvtime til jeg kan gå ut døren å gå på jobb :angry:

2 dager til med å begynne klokken 9 på jobb. Skal bli deilig å komme i normalt gjenge på mandag igjen ;)

Vel forumister, ha nu en forteffelig dag! :up:

God morgen fra Oslo. Trøtt som en sokk i dag, men arbeidsmengdene på jobb i dag er så store at trøttheten sansynligvis vil forsvinne snart. Blir en haug med overtid utover nå, men det blir jo litt kroner av det og da får man heldigvis legitimert overtiden hos damen, som ellers ville vært svært misfornøyd med at jeg tar lange dager på jobb :p

Ha en flott dag :)

God dag fra Lilletorget! En litt annerledes uke med mange nye systemer som skal testes ut. Dessuten har vi fått presentert ny og "ganske fin" grønn logo. Dermed skulle vi være rustet til flyttingen til Majorstua om noen uker. Men kaffe er det dårlig med, så nyter medbrakt Friele.

God morgen fra Oslo. Trøtt som en sokk i dag, men arbeidsmengdene på jobb i dag er så store at trøttheten sansynligvis vil forsvinne snart. Blir en haug med overtid utover nå, men det blir jo litt kroner av det og da får man heldigvis legitimert overtiden hos damen, som ellers ville vært svært misfornøyd med at jeg tar lange dager på jobb :p

Ha en flott dag :)

Hmmmm... Damer ja. OVERTID=SHOPPING????!!!! :D

God morgon från Uppsala
Mörkt ute och några få plussgrader. Sitter i läsesalen på universitetet och försöker plåga mig igenom rysk fonetik och grammatik. Har inget val, det är examenstider nu! Ikväll blir det städning av lägenheten och mina tankar.
Ha en flott dag forumister!

God morgen, i dag fra Oslo øst. Fikk testet t-banen i dag, og den virket. Normalt går det kun i buss. Litt herjing med en kunde før møte i sentrum i kveld.

God morgen fra Aker Brygge. Starter dagen med Digital Dugnad med Google og Creuna - og Kjosern! Ankom OSL i går kveld, og med vindussete på rett side av flyet hadde jeg regnet med å se litt av Obama Air Force parkert der, men Secret Service hadde fikset ertesuppetykk tåke, så det var ikke mulig å se NOE! Satser på bedre sikt i morgen tidlig...

Og, etter dagens test av 252-bussen til byen, kan jeg trygt si at SK864 slår 252-bussen ned i stövlene som transportmiddel til jobben. På SK864 er det mat og drikke ¨få, man sitter behagelig i mye seter, det er egnet leselys, det humper fint lite og vi kommer frem på tid. Med 252-bussen ... not so much

Last edited:
Go formiddag fra Trondheim # 2

Deilig start på dagen,rolig med kunder og greie oppgaver for tiden. Det nærmer seg jul, men uten ferie blir det jobbejul...iallefall litt :)
Ikveld blir det lite "møte" med kompiser...... :drink

Ha en strålende dag folkens.... ;) ;) ;)

God morgen fra Sandvika,
Vintergrått her idag og , men det er bare å brette opp ermene og "get on with the business".
Ligger ann til en bra dag. Det må litt tempo til for å nå SK4043 vestover i ettermiddag.
Litt ekstra tid bør vel legges til for turen opp til Tåkemoen med Flytoget etter siste tids tograbalder.
Det går alltid et tog sier reklamen(selv om det går for sent)
Ha en fin dag folkens

Men jeg sa jo ikke noe om drikking? Bare et varmt basseng? ;)

Men de har jo sånn bar uti der og de fleste solsengene er jo i passe lunket vann til midt på leggen og de vasser jo uti der for å servere kjØLig drikke av ymse slag, med og uten paraplyer på toppen?

Flott Alex!
Gni det inn!:cry::cry::cry:

Ikke fullt så flott morgen i Krsand!
Ingen svømmebasseng
Ingen bar
Ingen servering i det hele tatt
Bare kjedelige kontorpulten!

Hvis noen vet om en ledig, lukerativ jobb som medfører stadige reiser til BKK i biz så ta kontakt!

BF:cool2

Back