Hvis noen vet om en ledig, lukerativ jobb som medfører stadige reiser til BKK i biz så ta kontakt!
Beklager, jeg må nok skuffe. For min del er BKK bare kjip tranfser på vei til/fra SIN og NBO.

-A
Hvis noen vet om en ledig, lukerativ jobb som medfører stadige reiser til BKK i biz så ta kontakt!
Beklager, jeg må nok skuffe. For min del er BKK bare kjip tranfser på vei til/fra SIN og NBO.
-A
God morgen fra OSL! Har akkurat passert igjennom shoppingsenteret her på Jessheim sammen med hele crewet for dagens TG flight. Nå venter en kjapp matbit før boarding. Ha en fin dag!
Er det bare meg som synes at BKK er en drøy omvei for å komme til NBO?? Eller en god unnskyldning for å komme til BKK??:colgate:
BF:cool2
Og i Omaha skinner sola med en god meter snoe paa bakken. Ser ut til at flighten min vekk herfra gaar som planlagt, saa da er det bare aa pakke Rimowaen og komme seg ut a groennteppegulvrommet. La forresten merke til at et det ikke finnes en eneste lampe paa dette hotellrommet. Kun armaturer over senga, TVen og over doera. lol
Wish me luck og ha en flott dag
Da har jeg brukt litt for mye tid på å se at Ding har tatt 4 parti på rad fra Ali Carter i snooker, irritert som man blir på det tullet til Carter skal jeg nå snu nesen til tv2, tv3 eller viasat 4 for litt hjernedød komedie![]()
Neste år krysser TV3 grensa og lager dokusåpe om grensehandelen på Svinesund.
JC: Hva om TV3 Norge gikk i sin svenske søsterkanal sine fotspor og lagde en serie om OSL?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.