God onsdag morgen

Beklager, jeg må nok skuffe. For min del er BKK bare kjip tranfser på vei til/fra SIN og NBO. ;)

-A

Er det bare meg som synes at BKK er en drøy omvei for å komme til NBO?? Eller en god unnskyldning for å komme til BKK??:colgate:

BF:cool2

God morgen fra OSL! Har akkurat passert igjennom shoppingsenteret her på Jessheim sammen med hele crewet for dagens TG flight. Nå venter en kjapp matbit før boarding. Ha en fin dag!

God morgen fra OSL! Har akkurat passert igjennom shoppingsenteret her på Jessheim sammen med hele crewet for dagens TG flight. Nå venter en kjapp matbit før boarding. Ha en fin dag!

Jøss! Overnatter de på Jessheim?

Jeg tror LNv22 referer til hovedflyplassen som ligger på Gardermoen, noen kilometer vest for Jessheim...

G'onsdag fra et-par-hundre-meter sør for nevnte kjøpesenter. Trøtt i dag, etter omtrent nada søvn i natt. Jaja, da sovner jeg tidlig i kveld, og våkner i firetiden i morgen :p.

Dagen på FedEx ser også foreløpig hakket roligere enn i går, og man tar også en stille markering av at det er onsdag, og halvveis til helgen. Da går det rykter om at jeg skal kjØLe meg ned, samt hente årets viktigste julegave: Fra: Martin, til: Martin :D.

T-42, og ellers en god onsdag til alle :)

G'moorgen fra Alpharetta, som er helt snefritt! Hvorfor Tommy i det hele tatt dro til isoedet i Nebraska med det vaervarslet er over min forstand, men det blir da iallefall god underholdning for resten av oss ... :lol:

Her blir det 18-19 grader idag .. en helt vanlig kontordag staar for doeren.

@Trådstarter: That's Nebraska for ya!

Nuvel, god eftermiddag fra den videregående skolen i Arendal!
Grått og kjedelig vær, men det får nå stå til.
Har bare en liten engelsktime om en drøy time, og så bærer det hjemover for en rolig kveld :)

Nebraska er i hvertfall den eneste staten i USA som har fått et Springsteen-album oppkalt etter seg :D

Og siden vi er inne paa ekstremvaer, saa ser jeg naa at det er utsendt torvadovarsel fra Atlanta og soerover .. bare vindvarsel her oppe hos meg, dog ..

Er det bare meg som synes at BKK er en drøy omvei for å komme til NBO?? Eller en god unnskyldning for å komme til BKK??:colgate:

Det er godt med billig biz-billetter fra BKK til øst-Afrika til en veldig billig penge. Kombinert med rabattert biz fra Europa til Asia gjør dette ofte at jeg får dekket begge deler for prisen av en biz-billett fra Europa til Afrika. :)

-A

Aghhh ... akkurat av telefonen med AT&T som hadde belastet meg for 113 daler verdt med datatrafikk i Tyskland til tross for at jeg hadde forhåndsbetalt 50mb. Han klarte ikke å finne ut hva som hadde skjedd - noe som jeg egentlig er helt uinteressert i - og ville finne ut av det, selv om jeg prøvde å pense ham over på 'her har det skjedd en feil, korriger det og la oss bli ferdige med det'-sporet .... det tok sin tid, men etter en drøy halvtime var mission accomplished. Det rare var imidlertid at jeg var blitt belastet i Tyskland, men ikke i Norge og Frankrike ..

Vel vel - nok om det - nå er det Beatles på radioen og WIAS i fokus.

Og i Omaha skinner sola med en god meter snoe paa bakken. Ser ut til at flighten min vekk herfra gaar som planlagt, saa da er det bare aa pakke Rimowaen og komme seg ut a groennteppegulvrommet. La forresten merke til at et det ikke finnes en eneste lampe paa dette hotellrommet. Kun armaturer over senga, TVen og over doera. lol

Wish me luck og ha en flott dag

Og i Omaha skinner sola med en god meter snoe paa bakken. Ser ut til at flighten min vekk herfra gaar som planlagt, saa da er det bare aa pakke Rimowaen og komme seg ut a groennteppegulvrommet. La forresten merke til at et det ikke finnes en eneste lampe paa dette hotellrommet. Kun armaturer over senga, TVen og over doera. lol

Wish me luck og ha en flott dag

Gudd løkk....her blir det VW Golf-ekspressen hjem...:)

Da har jeg brukt litt for mye tid på å se at Ding har tatt 4 parti på rad fra Ali Carter i snooker, irritert som man blir på det tullet til Carter skal jeg nå snu nesen til tv2, tv3 eller viasat 4 for litt hjernedød komedie :)

T minus 8 dager til fullstendig frihet fra eksamenspress! Ha en fin kveld allihopan ;)

Omaha i går kveld, Tommy og gutta hadde vel ikke mye annet å gjøre :lol:

snowman_party.jpg

G'ettermiddag! Hjemme paa sofaen godt under teppet med bikkja sovende og en liten Highland Park godt plantet i haanden. Vaeret fra OMA i gaar er i gang med aa passere her. Vi faar se om det blir en flight til San Diego i morra tidlig, ser greit ut saa langt

Da har jeg brukt litt for mye tid på å se at Ding har tatt 4 parti på rad fra Ali Carter i snooker, irritert som man blir på det tullet til Carter skal jeg nå snu nesen til tv2, tv3 eller viasat 4 for litt hjernedød komedie :)

Jeg kan herved friste med mer kvalitetsunderholdning fra TV3 neste år ^_^

Neste år krysser TV3 grensa og lager dokusåpe om grensehandelen på Svinesund.

http://www.kampanje.com/medier/article527710.ece

Enjoy :colgate:

JC: Hva om TV3 Norge gikk i sin svenske søsterkanal sine fotspor og lagde en serie om OSL?

God kveld

Tidlig vakt i dag. Så det har vært en lang dag.
Blir spennende å se på jobben i morgen om et spesielt instrument ankommer med et spesifikt fly for en spesiell passasjer som trenger dette insttument veldig på Fredag.
Hvis ikke, tror jeg det er en dame hos Dinamo Event som virkelig blir stressa. Men jeg er ganske så sikker på at dette går bra.

Ny tidlig vakt i morgen, så jeg burde komme meg i seng ganske snart. Må bare få sendt over litt penger for julebordet først.

S

JC: Hva om TV3 Norge gikk i sin svenske søsterkanal sine fotspor og lagde en serie om OSL?

Tja... man tar jo etter våre svenske kollegaer når det gjelder disse Hollywoodfruene, så at det kan dukke opp noe lignende serie om OSL på en Viasat-kanal etterhvert er ikke utenkelig. Dog er det vanskelig å spå noe om dette, men Scanair blir nok det stedet å følge med på hvis noe slikt skulle bli annonsert ;)

Back