• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret åpner med nok kaffe. Blir flere møter i sentrum i dag og med føttene til hjelp så skal nok målet om minst 10000 skritt oppfylles også. Ha en bra en:-)

God morgen fra Hell International avd. SAS Bollebua
Fyker en liten tur til ENGM for to dager med faglig påfyll. Kaldt og klart her idag, i motsetning til BGO , det det er stengt....mange fortvilte passasjerer observert...:(

Ha en fin onsdag :D :D

God morgen hvor enn du nå er i verden.

Her ute skal det tydeligvis blåse ganske heftig i dag, så tipper helikopterne muligens vil slite.

Mornings fra Oslo. Sånn rundt 0 her i hovedstaden, men er heldigvis nok snø å ta av, og i morgen kommer det mer :D
En barnebursdag med arvingen etter barnehagen, før jeg rømmer til Sats for en treningsøkt. Ha en fin dag

God morgen fra Osl. Ble litt redd da agenten brukte noen minutter på å sjekke meg inn til SFO. Spurte om det var noe gang med visumet. Det var det ikke. Han prøvde å legge det inn på feil flyging så han fikk feilmelding. Ingen Ser på boardingkortet

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God formiddag fra Drammen! Rolig dag på kontoret. Ettermiddagen skal brukes til å redigere podcast. Ble et veldig bra opptak i går, så gleder meg til denne er ute! Forøvrig så er det helt i blå om jeg skal til Førde i morgen, får prøve å avklare dette etter lunsj.

Ha en flott dag!
Thomas

Hmmpf fikk A gate i CPH på vei inn. Skjer jo aldri fra Oslo. Har alltid endt opp på B

Tjohei fra IFI. Her har man skriblet en hel side på master, samt oppfylt en drøm jeg har hatt siden jeg meldte meg inn i Eurobonus som 17-åring. EB-kontoen er tømt og brukt på IC reise :colgate: . Blir graduation trip til BOS i mai, utreise i Biz, hjemreise en god del lenger bak i maskinen, ville heller det en Pluss t/r.

God onsdag fra tiggerstaden. Etter å ha kommet meg over #hamstergate re det på tide å få til litt bookingaktiviteter igjen. Har en helg i vestlig helg og sørlig uke som det er på overtid å fylle ut.

Ha en god en alle med first world problems.

Åbladiåblada .... da var det valentinerdag igjen .. desverre forsvant de sjokoladedekkede jordbærene allerede i går, så får prøve å spontanorganisere en erstatning. Oh well, hun overlever uansett ...

Begynner så smått å lysne. Ser ut til å bli en brukbar dag.

God grytidlig morgen fra Las Vegas. Om noen timer går turen til LAS og hjemreise via SFO med bolaget. Skal med andre ord med samme fly Hypern kommer inn med, men ikke samme sete. Men først litt nyhetshetslesing og deretter frokost.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Brukbart vær på denne kanten. Lite å si om den saken.

Her er forsikring ordnet, omregistrering i boks, og det samme er jammen meg lånet også. I tillegg er vår nåværende bil flyttet til samme selskap. Med andre ord er man da blitt eier av sin 3 bil, altså en produktiv dag. Nå er det bare å betale ned lånet asap så blir det rett så hyggelig.

Det rullende tilskuddet til familien hentes hjem på fredag, men før den tid skal man jobbe litt i morgen. Trengs noen kronasjer inn på bok også.

Ha en fortreffelig en! :)

Hoy onsdag fra Sola. Her kontoreres det og planer legges for de kommende uker. Det blir en hel del Oslo turer framover. Videre har vi også en mulig tur til Loen, håper at den går i boks, for det betyr SAS+WF, ny flyplass og tur med Loen Skylift www.hovenloen.no som er en spektakulær og ny taubane av en helt ny dimensjon enn det vi har her på berget fra før.
Ha en glitrende flott dag da! :)

God morgen fra EWR. Venter på UA balja til FLL og lurer på hvorfor i huleste vi ikke kan få noe alla TSA Precheck i Norge?

Kollegaen min har fått det er borte og da får Tydeligvis jeg det også når vi reiser sammen. Det er jo såååååå smud.

Vel vel... ha en fin dag

Kollegaen min har fått det er borte og da får Tydeligvis jeg det også når vi reiser sammen. Det er jo såååååå smud.

Ja, så lenge man er i samme bestilling, pleier det å gjelde alle. Familien synes det er helt topp. Flere og flere av de utenlandske selskapene er også med nå. :)

God eftan! Overstått hektisk lånekontor på Skøyen. I går var det nerdesamling på Grand. Meget artig. Kjenner at det kjem vere rett bransje for meg.

No er det snart boarding complete, og siste strekk på veg heim på gang. Og same cpt som på veg nedover mandag gitt.

UA ga meg og fruen TSA Pre for 6 år siden helt automatisk uten å spørre om det.. Og det er herlig..:up:

God grytidlig morgen fra Las Vegas. Om noen timer går turen til LAS og hjemreise via SFO med bolaget. Skal med andre ord med samme fly Hypern kommer inn med, men ikke samme sete. Men først litt nyhetshetslesing og deretter frokost.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Hehe. Kan godt varme et sete for deg om nødvendig . Uvanlig nordlig rute i dag synes jeg. Godt nord for Island. Som regel vant med å gå tvers over.

God aften fra ParkInn i Oslo!

Tidlig opp med lite søvn og fly til Oslo for så en travel dag på kontoret ble avsluttet med spasertur via Aker Brygge og burger på Burger Joint og videre til hotellet. Deretter sluknet jeg helt av i en deilig lur og når jeg så våkner er jeg trøtt som en dupp. Hadde tenkt å få gjort en hel haug i kveld, men det ser heller dårlig ut.

Travel dag i morgen også før hjem igjen.

Så det var min Valentinesday.... Singellivet er undervurdert.... Ikke rart jeg drikker vel...

Her hadde jeg forberedt meg på flere timer i secondary men neida her var det kun fire spørsmål. Hvor lenge jeg skulle bli, business or pleasure og om det kun var pleasure i Iran. Måtte smile litt da jeg passerte kontrollen. Min frykt for å dra til USA er helt avverget nå.

Back