• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart en tur innom bryggekontoret før det blir møte ute hos kunde i noen timer. Kontorplasser skal også ryddes ferdig. Ha en bra onsdag du også.

Morn fra ombord SK som forlater BGO nå snart.

Det å feire en bursdag på byn før avreise var ikke lurt. Lesson learned, again.

Taxi’en opp til Flesland hadde problemer med systemet sitt så betalingen måtte gjøres via nettbank. Til og med Vipps er nede.

Neste stopp OSL, så ALC hvor det regner ifølge METAR’en.

Ha en strålende dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra en mørk Groruddalen - i dag er det opphold i snøværet, men den kommer for fult før helgen - så mannskapet har tid til å rydde gater osv.

Ha en flott dag i Oslo området denne onsdagen.

Jan

God morgen fra Grønland. Dag 3 i nok en arbeidsuke uten reiser. Men skal ut på middag med et par gamle kolleger i dag. Er visst italiensk på menyen, så da blir det vel både god mat og godt drikke. Ha en finfin onsdag[emoji3]

Last edited:
Mornings fra Sandaker. Hvitt ute, men ikke mange stopp med trikken nedover før de lille som er av snø forsvinner. Litt svetting og selvpining på Sats i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, og -5 for øyeblikket. Her har man den siste uken tilbrakt 5 dager i Steinkjer/Malm( med redusert nett-tilgang ), og deretter fått unnagjort 2 jobbdager etter hjemkomst.

I dag skal man puste ut litt etter en nokså hektisk uke, før man fort ender opp nede i sentrum for litt middag utpå dagen. Får man peilet inn kampen mellom Sogndal og Ranheim i kveld bør man være fornøyd. Liker jo egentlig denne sjarm-klubben fra saftbygda, men som trønder er jo tanken på 2x Trondheims-derby i 2018 en morsom tanke.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra hovedstaden! I morgen går turen nordover med SAS, før den går vestover med samme selskap på fredag. Allerede passert fjorårets antall flights, tikker mot 140 før året er omme.

Håper alle får en fin dag med masse flighter :)

God morgen fra det Sørlandske!

Ca 0 grader, tørr bakke, delvist skyet. Greit nok og glad for at jeg jobber inne.
Noen hektiske saker som skal landes i dag før man skal flytte et kjøkken fra garasje til kjeller i ettermiddag. Kjenner jeg har sovet for lite. Får jo helt lakenskrekk når klokka nærmer seg midnatt. Og så angrer man på det om morgenen...

Jaja, det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker....

God ettermiddag fra Oslo - hjemmekontorering - men da sjefen ikke har gitt meg en ny oppgave så må jeg vente litt. Fyren er nemlig i møter etc. Men da er det greit å forumere litt. I jobben min er jeg faktisk avhengig av direktiver fra sjefen - det er ting jeg ikke bare kan ta tak i selv.

Taxi’en opp til Flesland hadde problemer med systemet sitt så betalingen måtte gjøres via nettbank. Til og med Vipps er nede.

Kanskje på tide å få seg et sjekkhefte? Synes elektronikken svikter støtt og stadig der borte ... :p

G’morgen .. Innleder arbeidsdagen med noe jeg sjelden har mer enn ett av i året - telefonmøte. Og i dag skal jeg faktisk ha to... What are the odds?

Bikkjene fikk meg opp tidlig. Men deilig å tusle rundt mens det fortsatt er stille i huset. Fortsatt mørkt ute, og et skydekke gjør det ikke akkurat lysere.

God morgen fra Brasilia. Sitter og venter på bagasje etter en svært kort flight fra Goiania. Ca 16 mil eller noe, men allikevel i en 70% full 320. Er vel en del connecting Pax.

Trøtt er nok dagens ord.

Ha en fin en

Back