• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Nok en dag på kontoret venter, men idag kom sommeren tilbake. Blir vel en helt vanlig dag idag også og planen er vel å få tid til litt trening etter jobb!

Ha en fortsatt god dag! :)

Replying to Topic 'God onsdag mergen'

God morgon folkens! Overskya i Bergen, men kontoret holder åpent, så dette må bli bra ;)

Replying to Topic 'God onsdag morgen'

Bra vær i sør også, men en ufyselig vind. Det skal bli bedre i morgen og over helgen, så vi satser på noen feriedager nå!

BF:cool2

God formiddag ja.....

Idag ikke på jobb, ei heller hjemme, men bak en kontorpult og kontordag :hoho

Jaggu var ikke sommeren tilbake....Dagen tilbringes på kontorvakt og er avsatt til egen opplæring innen faget..

Såååå hjem til familien og egenopplæring i bruk av gressklipper :lol

Ha en strålende dag!

Gonsdag fra Amerika! Her er det som vanlig varmt og fuktig ...

Dagen byr paa 767 til JFK hvor jeg i morgen skal ha en charter til Afrika med et band..

da va del to av reisene under ferie unnagjort og jeg sitter på glor ut av vinduet på Thon Hotel Bergen Airport.. ser dog ikke så mye da, kun skog og regn :) Tok LN-WDB hit ned fra Tromsø og det var en behagelig tur det da.. så gjenstår det å se om turen i morra til Kastrup kl 0600 blir like behagelig :)

.. og da sitter jeg paa Holiday Inn Express ved JFK .. her er det donner und blitzen und poesregn ...

Ellers fin tur med en internasjonal 767 .. ingen oppgradering desverre, men det er god plass ogsaa i 'midtseksjonen' der jeg satt. Nesten Economy Plus ..

JFK er en av de verste plassene jeg vet om, men jeg fant naa fram til hotellbussen til slutt ..

Back