God onsdag fra varmen

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God dag fra robertaas sin favorittøy(?). Siste dagen i tropene nytes før jeg reiser sørover til New Zealand og campervanliv i to uker.

Noe vindfult her, 25 knop er i meste laget for å nyte strandlivet og vannaktiviteter. De har heldigvis noe godt i baren å leske seg på siden det er stor sjanse å bli dehydrert så nærme ekvator.

Ha en finfin onsdag folkens :)

8f46c75eb5d1b5809df952b2d4f68461.jpg

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God morgen fra Røros. Snart ute i italieneren og på vei til italiensk lunsj på Teatro i Oslo. Ha en digg onsdag du også.

God morgen fra Stavanger. Fri har man, men lys våken. Ute har værgudene disket opp med øs pøs. I dag blir det opptil flere runder i diverse butikker. Kaffeslabberas på gamle-kontoret står også på planen.
Ha en super onsdag :)

Hilsen fra varmen?? Det er noen som har det, mens vi må flyse her... og NSB er 20 minforsinket. Det manglet parsonale....

God morgen fra L21 Østfold - Fornebu :colgate:
Martin sier at jeg ikke kan si Østfold om 2 uker. Det viker som disse politikkerene kjeder seg. Selv om de slår sammen fylker, så kan det vel enda hete Østfold.

Martin sier at jeg ikke kan si Østfold om 2 uker. Det viker som disse politikkerene kjeder seg. Selv om de slår sammen fylker, så kan det vel enda hete Østfold.

Det har jeg ikke sagt. Jeg påpekte at Sonsveien ligger i Vestby kommune i det fylket som i dag heter Akershus da du påstod det lå i Østfold.

Morn fra Sandvika hvor Vy kjørte inn forsinkelsen sin slik at jeg ikke rakk toget, da hjelper det fint lite at de endelig har begynt med dobbelt togsett på avgangen igjen. Neste tog er selvfølgelig enkelt og tilsvarende fult. Jeg siterer: "Makan!"

Etter jobb blir det kino hvor noen kriger i stjernene

Mornings fra Hvalstad. Dobbelt opp med syke barn i dag, så dagens høydepunkt blir vel fort når den er over? Ha en fin dag

Morn fra innenlands loungen på OSL. Her brukes det flotte kollektivtilbudet vi har her i landet for en gavelevering da det er noe tryggere enn posten.

Den drinken og settingen til RJon så meget fristende ut..

God morgen fra et kaldt kontor i Asker.. Litt småsaker som skal unnagjøres og ut så på middag på Aker Brygge i kveld.. Håper den ikke blir for fuktig da det er et fly klokken 0800 som skal til vestlandet i morgen og da forhåpentligvis meg..

Den ene appen forteller meg at det er 7 dager til DXB og den andre appen sier at det skal være 26 grader den dagen.

Den drinken og settingen til RJon så meget fristende ut..

God morgen fra et kaldt kontor i Asker.. Litt småsaker som skal unnagjøres og ut så på middag på Aker Brygge i kveld.. Håper den ikke blir for fuktig da det er et fly klokken 0800 som skal til vestlandet i morgen og da forhåpentligvis meg..

Den ene appen forteller meg at det er 7 dager til DXB og den andre appen sier at det skal være 26 grader den dagen.
Og lokale nyheter i DXB skriver om oversvømte veier og masse nedbør, men det har vel bedret seg til du kommer ned.
Blir Harrytur til Årjeng med svigers i dag. Siste utenlandstur før DXB om 32 dager.

God morgen. Hadde håpet at yngstejenta skulle være klar for 4 timer på skolen i dag så far hadde rukket en skitur og hente endel pakker på diverse postkontor. Dessverre tilbakefall på formen så flere som har det som Someone.

God morgen fra Trondheim!
I dag fortsetter prosjektet "oppfeiting til jul", med en julelunsj på kontoret samt julemiddag sammen med noen kolleger.
I morgen blir det ikke noe juleopplegg men fredag er det på'n igjen. First world "problems" dette.

Ha en feit onsdag dere også :)

Og lokale nyheter i DXB skriver om oversvømte veier og masse nedbør, men det har vel bedret seg til du kommer ned.
Blir Harrytur til Årjeng med svigers i dag. Siste utenlandstur før DXB om 32 dager.

Det er meldt strålende.. De har hatt litt drittvær siste dagene :cool:

DXB.jpg

Last edited:
God morgen fra t-banen. Vanlig kontordag i dag.

3 dager igjen til "ferie".

Ha en fin en

Deilig sløv morgen/formiddag på Bygdøy med frokost i senga. Etter farting land og strand rundt siste måneden skal det konserteres i hovedstaden i dag, men det er ennå timevis til, først kaffe! :)

God formiddag fra Oslo lufthavn!
Det lounges litt før ferden går mot Hamburg. Endelig skal Miniatyr (For)Undringsland erobres. Tror ikke jeg har gledet meg så mye siden jeg var syv og satt på toget til familiejul i Trøndelag på 70-tallet [emoji16]

7bc4c9bfee9d8b16ebdeba2858559d2f.jpg

Hau hau .. opptil flere kuldegrader her i semitropiske strok, så da dauer vel det en del insekter som ellers ville plaget meg til sommeren.

Nok en arbeidsdag venter, men intet behov for hverken Vy, Sørtog, Ruter, MARTA eller hva det nå heter alt sammen .. Greit med kortreist arbeidsvei.

God formiddag fra Oslo lufthavn!
Det lounges litt før ferden går mot Hamburg. Endelig skal Miniatyr (For)Undringsland erobres. Tror ikke jeg har gledet meg så mye siden jeg var syv og satt på toget til familiejul i Trøndelag på 70-tallet [emoji16]

7bc4c9bfee9d8b16ebdeba2858559d2f.jpg

Gled deg - Miniatur Wunderland er bra.
God ettermiddag har det blitt fra Oslo. Driver litt indretjeneste som støvsuging og sånt.

God onsdag her fra Mexico City. Her er det kun 7´C foreløpig og "usunn luftkvalitet for utsatte grupper"...? Javel...jeg finner vel etterhvert ut om jeg hører inn under en slik gruppe.

Uansett dag 2 av mitt besøk. Bor på ærverdige Hotel Geneve i bydelen Zona Rosa. Hotellet har vært i drift siden 1907 og det kjennes faktisk litt ut som å bo på et museum/bo i filmsettet til en Agatha Christie film: vil nok neppe bli forundret om jeg dumper over et lik nede i biblioteket eller Hercule Poirot i heisen.

I dag tid for Hop-On-Hop-Off-sightseeing. Byen har ca 21 millioner innbyggere, så jeg kommer neppe igjennom alle nabolag på én busstur, men jeg får kanskje en liten ´overblikk`over landskapet. Time to buckle up!

Ha en fortsatt fin onsdag uansett luftkvalitet!

Attachments

• 2AB71F7B-28A2-49D8-9A98-81809B44386C.jpg
    2AB71F7B-28A2-49D8-9A98-81809B44386C.jpg
    152.9 KB · Views: 86
Last edited:
God ettermiddag fra Skoppum stasjon. Toget til OSL og så SAS hjem. To dager på kontoret i Bergen til, så er det slutt på året for min del. :)

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back