• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Sola

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Sola. Ny dag, nye moglehblæææh!

På jobb er man kommet, så får man se ila dagen hvilke spennende ting denne har å tilby. Ikke usannsynlig at det kommer noe spennende i løpet av dagn.

Ellers var det "bare" 6 varme på vei til jobb i dag.

Ha en fin en forumister!

God mornings fra Oslo nord :fly - underkjølt asfalt på veiene - etter mye nedbør i går og kulde i natt og nå plussgrader - flotters.

Ingen flytur denne dagen ei.

Jan

Mornings fra Prærien. Ikke tegn til underkjølt regn verken her eller på Sandaker, så må være noe de driver med andre steder av byen. Endel møter her ute i dag, og planlegger og få til en relativt kort dag for og bli 100% igjen.
Hotell i KL er planlagt booket ila dagen, samt mer research for Singapore. Klarer ikke helt bestemme meg for budsjettet i sistnevnte

God morgen fra Snillfjord. Dro meg opp tidlig, nesten litt imponert jeg over å være oppe 07.15. Her er det antydning til en fin dag vær-messig, få skyer og stjerneklart mens sola er på vei fra Øst etter hvert og ca 3-4 grader pluss i lufta nå. :)

Dagen har åpnet med SU111 MIA-SVO og N4-flight 3515. Next er frokost, så får en se hva dagen bringer med seg.

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God ettermiddag fra Sydney. Brukt de siste tre dagene på å plaske rundt i havet med et surfebrett, jaggu fikk man det ikke til sånn etterhvert også. Prøver å booke flight hjem imorgen men det er ikke så lett da det ikke bare er SAS sine offentlige sider som har tatt kvelden virker det som. I dette tilfellet er det også heller minimalt med alternativer som ID reisende så satser på at de fiksert ting snart, da flighten går om 13t30min og skulle gjerne sovet litt innimellom der også

God ettermiddag fra Sydney. Brukt de siste tre dagene på å plaske rundt i havet med et surfebrett, jaggu fikk man det ikke til sånn etterhvert også. Prøver å booke flight hjem imorgen men det er ikke så lett da det ikke bare er SAS sine offentlige sider som har tatt kvelden virker det som. I dette tilfellet er det også heller minimalt med alternativer som ID reisende så satser på at de fiksert ting snart, da flighten går om 13t30min og skulle gjerne sovet litt innimellom der også

En del mjølkeruter når man reiser som ID pax? Hehe.

God morgen fra Oslo. Noen få ærend i dag som må gjøres, blant annet hente passet mitt hjemme hos mine foreldre. Avreise for helg i Magyarland (aka Ungarn) i morgen og da trenger man skikk på dokumentene også skal man overvære en varelevering fra Ringnes slik at øltørste studenter kan få seg øl neste uke. Godt de ringer med en times varsel så jeg rekker å komme meg ned.

Kan virke som jeg slipper å bli virkelig kreativ, er bare at bookingsidene for ID-reiser til SAS er nede

God ettermidag fra Trondheim
Sykemeldt med intensjoner om rask tilbakeføring til arbeidslivet.Vært på en spasertur som er underverker for en sliten rygg.
Ha en strålende dag folks :D

God dag fra Gamle Oslo, oppe 11:12 i dag, ikke verst. Kaffe i koppen og klar for en jobbeøkt om et par timer. Det skjer frå heimen, og ser ut til å bli rolig, ettersom det er visse hendelser i Frankrike som preger nyhetene.

Ha en fin dag, hjemme og ute!

Back