Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Chicago. Nydelig sommervær i byen i går, akkurat passe temperatur med rundt 26 grader. Noe av det samme er meldt i dag. Sol og fint!Nå skal jeg gå og finne meg noe frokost, før jeg stikker en tur bort til en park ved Lake Michigan. Retur til Frankfurt allerede i ettermiddag, med samme hyggelige crewet som på vei over hit i går. Lufthansa First var bare utrolig moro å oppleve, så ser frem til returen også og 9 timer i FCT i morgen
![]()
Ha en fin onsdag![]()
Hva sa passkontrollen til det da? Var en temmelig stor issue da jeg kun skulle være i Atlanta i to dager. Secondary og hele pakkaGod morgen fra Chicago. Nydelig sommervær i byen i går, akkurat passe temperatur med rundt 26 grader. Noe av det samme er meldt i dag. Sol og fint!Nå skal jeg gå og finne meg noe frokost, før jeg stikker en tur bort til en park ved Lake Michigan. Retur til Frankfurt allerede i ettermiddag, med samme hyggelige crewet som på vei over hit i går. Lufthansa First var bare utrolig moro å oppleve, så ser frem til returen også og 9 timer i FCT i morgen
![]()
Ha en fin onsdag![]()
Dette høres ut som noe jeg også kunne finne på! God tur hjem, får vi en TR når du er hjemme igjen?
Takk, satser på det ja! Hadde egentlig tenkt å kjøre en live-versjon men fant ut av at jeg heller ville nyte hvert eneste minutt om bord til selve opplevelsen ��
Hypern: De spurte ikke meg hvor lenge jeg skulle være, kun purpose of visit (vacation). Benyttet APC-automatene og brukte 9 minutter fra flyet til curbside. Ny rekord for min del, og dette var med innsjekket bagasje, som var først på båndet.
Ja dere som kan bruke dem er heldige. Jeg har jo visum pga visitt i et såkalt "farlig" land, les Iranså var ikke bare de to dagene som var problemet. Rare var jo at jeg i SFO før jul i 2015 sa jeg skulle være i 3 dager, kontrolløren brydde seg knapt om det og det var etter Iran visitten, men før visumregelen trådte i kraft.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.