God mandag fra Riksen

Hypern

ScanFlyer Rusty
Fortsatt som ansatt heldigvis og ja nå er det slutt med nattevakter. Eller dvs til neste gang jeg setter tilgjengelighet utelukkende på natt hvilket jeg aldri gjør. Så de nattevakter jeg får er litt random. Men det er alltid håp i enden av tunnelen når klokka snart bikker 5 og nå kan ikke 0745 komme fort nok hvor hele showet kan overlates til dagvaktene..

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Last edited:
God morgen fra Giovinazzo. Om 1 1/2 time kommer taxi`n som skal kjøre oss til dagens avgang med Frecciarossa fra Bari til Pescara. Utrolig kult å se hvordan Italia satser på toget og hvordan togselskapene leverer på service og punktlighet - med nye tog:-)

Spis is:-)

Mornings fra «solveggen» på Hvalstad stasjon. L1 til jobb, podcasting i kveld. Ha en fin dag.

God nydelig sommer-morgen fra Ørneredet. Junior skal leveres på intensiv tennis-camp og resten av huset er på vei i hver sin retning. Nå blir det en lang "walk & talk" i marka før det blir eksternt møte og Zegnaen må på plass igjen. Gjett om det skal grilles i kveld a..

God mandag fra Parkveien. Herlig og sommerlig ute. Da gjør det ingenting at det forstatt er tre arbeidsuker til ferien. I kveld blir det en lang løpetur for å svette ut litt av helgens festligheter.

God morgen fra Kongsberg.

Da var gårsdagens barnedåp for barnebarnet unnagjort. Det ble altfor mye god mat og gode kaker, så i dag må det nok trimmes litt. Ikke så mye på tapetet ellers, bortsett fra litt hvile og avslapping. Det trengs etter helgen.

Fortsatt som ansatt heldigvis og ja nå er det slutt med nattevakter. Eller dvs til neste gang jeg setter tilgjengelighet utelukkende på natt hvilket jeg aldri gjør. Så de nattevakter jeg får er litt random. Men det er alltid håp i enden av tunnelen når klokka snart bikker 5 og nå kan ikke 0745 komme fort nok hvor hele showet kan overlates til dagvaktene..

Godt at noen tar seg av nattevaktene og holder sykehusene i gang. Når klokken har passert 5 om morningen er det jo ikke så lenge til dere skal rundt og "plage" pasientene med måinger etc. Alltid like irriterende å bli vekket så tidlig for målinger

God morgen fra Giovinazzo. Om 1 1/2 time kommer taxi`n som skal kjøre oss til dagens avgang med Frecciarossa fra Bari til Pescara. Utrolig kult å se hvordan Italia satser på toget og hvordan togselskapene leverer på service og punktlighet - med nye tog:-)

Spis is:-)

GQxWhWyWEAAXW--

Har et svakt punkt for Pescara Calcio etter å ha sett de mot Modena i 2015, og i går la de ut dette bildet på twitter fra Pescara. Tatt på lørdag kveld. Synd Pescara (klubben altså) blir drevet av ubrukelige folk, men det får bli en annen historie.

Morn fra Tønsberg. Ikke så ille med arbeidsledighet når man kan sitte ute i hagen med Skippy og barnevogn. Ingen ambisjoner for dagen utenom å spise litt kake
7128434b2fb4c4eb0a289aad6bf169af.jpg

God morgen hjemmefra.

Første feriedag nytes uten andre planer enn en tur på butikken for å sjekke om de har is.

Så langt bare tre jobbrelaterte anrop på telefonen, men de beste jobbrelaterte telefonene er de hvor man kan si: «Du, det vet jeg ikke for jeg her ferie nå».

Ha en god en :)

G’moorgen! Som vanlig er oppstandelsen styrt av en 90-punds pelsdott som akkurat har fått frokosten sin…. Straks morgentur.

God morgen fra Kongsberg.

Da var gårsdagens barnedåp for barnebarnet unnagjort. Det ble altfor mye god mat og gode kaker, så i dag må det nok trimmes litt. Ikke så mye på tapetet ellers, bortsett fra litt hvile og avslapping. Det trengs etter helgen.

Godt at noen tar seg av nattevaktene og holder sykehusene i gang. Når klokken har passert 5 om morningen er det jo ikke så lenge til dere skal rundt og "plage" pasientene med måinger etc. Alltid like irriterende å bli vekket så tidlig for målinger

Akkurat sistnevnte gjøres jo ulikt på ulike avdelinger. Jeg personlig synes det er rart at nattevaktene gjør dette kl 6 når dagvaktene kan gjøre dette 8-9 og er mange flere på jobb. De aller fleste avdelinger jeg har vært borti har disse målingene to ganger pr døgn, en på dagvakt og en på kveldsvakt og 0 på nattevakt (om det ikke er nødvendig selvsagt).

Men ja jeg hadde vært potte sur om ingen haddde avløst oss på jobb på natta. :D Da hadde jeg garantert fått tak i en eller annen sjef og sagt kanskje noen ord som ikke egner seg på trykk her. Men er man lege derimot så værsågod 19 timersvakt. Det var jo utredet å gjøre legene om til turnusarbeidere, men de fant jo ut at det ikke var nok leger der ute til det og det blir veldig vanskelig med alle de ulike spesialiseringene som finnes innenfor legeyrket.

Last edited:
Best morgen fra ferie. Mikro hjemmekontor før det blir shopping.

Verdens beste hjemmekontor

da20ebf3a72db0805870cda5573fd3fb.jpg

Ha en best mandag

Back