• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God onsdag fra Lillestrøm!

God morgen! Så var det onsdag og kun to dager til helga og en ferieuke. Fint vær i dag også! :) Litt trøtt er man dog så kaffe må til.
Ønsker alle en fin dag! :)

Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Kaffe i koppen og snart klar for Hvaler. Samling med samarbeidspartnere på noen hytter i skjærgården - blir ikke bedre enn det:-) Tilbake i morgen formiddag. Ha en flott onsdag du også.

God kveld fra New York, noen få timer i senga venter før United tar meg til Las Vegas i morgen. En fin dag ønskes.

God morgen fra Oslo sentrum. Greit å starte dagen med å trille ned til byen på en sykkel hjemmefra i dette været, selv om windchillelementet var litt større en beregnet for en i bare skjorta. Ha en fin dag

fb593ba1ebcb4436b7789edbd68cc310.jpg

God morgen fra Bybanen i Bergen. På vei ut til Flesland for å fyke en tur igjen :)

Herlig start på dagen!
Politiet har ryddet opp i etasjen over og livet smiler igjen.

God dag fra cocopalm,Koh Samui.Lar denne sette standarden for dagen.Har jo forresten bursdag i dag

Attachments

• WP_20170621_13_52_30_Rich (2).jpg
    WP_20170621_13_52_30_Rich (2).jpg
    210.5 KB · Views: 177
Last edited:

God morgen -eller litt utpå dagen egentlig- fra et brukbart penvær i Oslo.
Dessverre små muligheter til å nyte været, det blir jobb og rotfylling av en tann i dag.

God onsdag fra GLA.

På tide å komme seg på jobb igjen noen uker. EK skal testes for første gang, da tenke jeg liksågreit å oppgradere meg selv til C på ene strekket så jeg får testet både bakom og fremmom gardina.

Ha en finfin onsdag folkens! :)

Yeye .. da var man i gang igjen og arbeidsuken er åpnet. Akkurat fylt opp dagens første kaffekopp og fyrt igang Spotify - blir litt skeiv rytme når man holder på med CoreMOW. Gikk forresten fint i dag. Falt ikke ut av robåten. Kanskje prøve meg på ett av bagasjebåndene neste gang.

Var en liten tur nedom flyplassen i går, men det var litt vått .. så ga meg da det begynte å hølje ned på ordentlig. Kommer litt i bildeforumet etterhvert.

lufty.jpg

Back