God morgen. Tok frem til vinterferien før alle togavgangene var tilbake i år. Men nå er også «min» avgang back in business. Kontoret kaller, og i ettermiddag blir det en tur innom hockeyhallen også. Ha en fin dag.
Morn fra Tønsberg.
Den vanlige barnehage-runden venter, så blir det etterhvert og få vasket en bil og pakket en koffert for morgendagens reise til Granka. Skal få skviset inn et kaffebesøk også, har heldigvis et par venner i pappaperm som kan holde oss arbeidsledige med selskap
God morgen. Droppet morgentrimmen i dag for heller å satse på litt langrenn i ettermiddag. Er jo lyst til seks nå. Været fremover er jo ikke akkurat snøvennlig heller så muligheten i dag må benyttes.
God morgen fra Kongsberg. Jeg skal straks gjøre meg klar til dagens undervisningsøkt som er nettøkt for lærerstudenter fra 1. til 7. trinn. Det er snart et år siden jeg har hatt ordinær undervisning så det blir godt å komme i gang igjen. Litt spennende kjenner jeg at det er, siden det er en nokså komplisert form for nettundervisning men jeg tror det skal gå bra.
God morgen fra Kjøben. Ble en sen aften som endte opp på an snasen japansk restaurant. Nå er det møter og foredrag og så kvelds-flyet hjem etterhvert. Gjesp.
God formiddag fra kjøkkenkontoret. Skulle bare se på en e-post i 6-tiden og her sitter jeg fortsatt - men nå er innboksen under kontroll og dagen kan fortsette. Satser på at gutta på Sjømaten har noe godt til hvitvinen som ligger til kjøling. Best onsdag ønskes!
God formiddag fra Jåttå,
Her har dagens morgenmøter blitt gjennomført , tid for lunsj med kollegene om litt.
Vinterferie her over i sørvest , så det er ikke full bemanning her i butikken.
I kveld Årsmøte og foredrag i LMS Rogaland på Quality Airport Hotell.
Ha en fin dag
Hei og hå .. Her på hjemmekontoret er kaffen varm og sjokoladekjeksen fremme. Så tilværelsen er holdbar. NRK P13 surrer i bakgrunnen og det snorkes lett under pulten.
Har begynt å bli teppebombet av reklame for Medicare-programmer og andre pensjonistgreier som kicker inn når jeg runder 65. Det har begynt å gå opp for meg at jeg ikke er en ung mann lenger, selv om jeg stort sett oppfører meg sånn ...