Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
11,3 varmegrader viser Vaisala på 01L, global oppvarming my a***.
God morgen fra Oslo. Dagen begynte med bestilling av flybilletter per telefon i embeds medfør......Valencia er visst er krøkkete sted å komme seg til for en dag når man er ufleksibel på tid. Men en kombinasjon med Frankfurt og Barcelona, med overnatting i Barcelona på utreise, og via Lisboa på vei hjem, så fant vi frem til noe fornuftig. Vanlig arbeidsdag, før en treningsøkt er planlagt i kveld.....får se om jeg tar meg en løpetur eller drar på Sats. Ha en fin dag
Må du være litt mer oppegående my dear friend - dette ER global oppvarming i et nøtteskall. Om du kanskje ikke har lagt merke til det har det vært ekstremvær i Asia, både i Kina (eller omegn) og Pakistan hvor flom har herjet og skapt store humanitære og miljømessige problemer.
Aiaiai, trykket visst på iverksetterstoppper`n, men tror du skjønte hva jeg menteHa en fantastisk dag i nord også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.