Glad onsdag från Chiang Mai

Re: Glad onsdag från Chiang Mai

O helga natt fra New Delhi.
Utenfor hotellet har vi… vel,. New Delhi. Byen som får de fleste andre storbyer til å fremstå som rene, velorganiserte, stille og rolige.
Du er vel strengt tatt i Delhi. New Delhi er regjerings området i midten av byen. Verdens nest største storby område og om noen år regner man med den har est ut, så også Agra er oppslukt av Delhi og da passerer den Tokyo. Også spesielt at det er landets største storby område, men bare landet nest største by.

Jeg takker for omtanken og tenker at toleransenivået er greit. Tror nok denne voldsomme faren er nok ved store mengder eller når man allerede er litt frynsete fra før. Årsaken var det jo nettopp legen som fant og deretter skrev ut resepten.

Det jeg er ganske sikker på er at man ikke bør drikke Cosylan til rakfisken da den er ganske søt i smaken.

Ja og antagelig var vel konklusjonen en virusinfeksjon siden du ikke ble sendt med resept på antibiotika.
Uansett så tror jeg man kan finne mye rart om man leser pakningsvedleggene til de fleste legemidler. Selv Paracet har en potensiell bivirkningsliste lang som Bibelen. Men det er nå heldigvis en grunn til at de skiller mellom vanlige bivirkninger og sjeldne bivirkninger.

Uansett så skaper en del av disse virusene problemer om de havner innafor sykehusets fire vegger, det er ikke så mye til før man må smitteisolere pasienter og det gjør at alt går tregere. Nesten ikke til å unngå at dette skjer nå til dags og man er spesielt vare på Norovirus, det er så smittsomt at det skal så lite til og skaper drittjobb (pun intended) på personalet.

Jaja god kveld fra Oslo - har styra og ordna litt i heimen i dag før det blir jobb igjen fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Men forhåpentligvis blir det greie juleskift.

Hva anbefaler rusmisbrukerne nå om dagen da? Tenker på litt premium-misbrukere.

Spør for en venn

En lokalt sourcet joint og litt rødvin. Til sommern gror jeg selv i hagan, lenge leve Bündnis 90.
(Shit sorry jeg leste «rusbrukere» og ikke med *mis*. Naja. Lar den stå :colgate: ).

Du er vel strengt tatt i Delhi. New Delhi er regjerings området i midten av byen.

Tror det regnes som New Delhi, men vi ser ikke grensen pga trafikk og luftforurensning. Midt mellom residensen til Modi og regjeringsbygningene?

Back