oskarflekkefjord
ScanFlyer Blue
Brrr, denne vinden går rett gjennom marg og bein! Fy så kaldt. Ingen spesielle planer i dag unntatt å pakke litt. SK4629 venter på meg i morgen. 
Ønsker dere en fin dag!

Ønsker dere en fin dag!
God morgen fra kjølige San Juan. Her får luftavkjølingen en til å trekke dynen oppunder haka i morgentimene og vanntemperaturen gikk igår ned til 27,2. Idag blir det kanskje enda kjøligere så man må først ta en kald dusj eller noe for å klare komme seg uti vannet. Vil dra lengere sør neste gang.
![]()
Ha en god en alle som har kommet seg til strøk med mere passende termperatur.
I Norge holder jeg meg til basseng med 28,5 i vannet. Det er kun uoppvarmede basseng her på hotellet og i dem er det enda kjøligere enn i havet. :skepHvordan kommer du deg egentlig gjennom hverdagene her i Norge når du sliter såpass med 27 varme på tur? :drunk:
Selv skulle jeg ønske det kom godt over 30cm litt tung snø for og få en god base, og jeg kunne finne frem skiene og komme meg ut i Marka.
#BAM - fra Las Vegas.
Ah, CES. Har fått den med meg et par ganger, men det er lenge siden sist.
Høres kjent ut. Ble etterhvert lite nytt også på IFA. De stadig endrede "High-end"-messene i Paris og Frankfurt hadde derimot mange rariteter og eksentriske designere.Det er ikke så mye nytt fra CES. Samme trøtte tryner hvert år.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.