God morgen fra ufrivillig gjest i CPH

Kom opp der tidlig på morgenen etter Megado, men da var den stengt .. de åpner visst klokken 0600. Men da jeg sa til dansken ved den 'andre' fast Tracken at SAS ikke var åpen, ble jeg sluppet gjennom med et stort smil. Og godt var det, for i den vanlige køen var charterhælvetet løs ...

Åbner 5.30 på hverdage og 6.15 i weekenden.

Var selv igennem Fast track idag på CPH kl. 6.00 - ingen kø, så det tog max 5 min fra parkeringen til loungen :)

Ellers er Guld-udfordringen færdiggjort idag med t/r CPH-PRG. Super crew - akkurat som sidste mandag - og som ekstra bonus blev det en "upgrade" til flight deck på returen ;) Meget bedre måde kan man vist ikke starte ugen på...

7 Plus pax på 11 rækker ud (så der var rigeligt med ledige midtersæder) og fuldt hus + 2 på returen.

fulgte så skiltene til sikkerhetskontroll og gikk rett i fast track. Da jeg dro boardingkortet i automaten lyste det rødt og det kom bort en vakt som kunne fortelle at SAS ikke hadde fast track på flyplassen. Jeg spurte om jeg hadde gått feil sted. Neida, SAS hadde ikke fast track på Kastrup.

Tror du har gått i feil Fast-Track. Den ved siden av den vanlige sikkerhetskontrollen er ikke SAS sin. De har sin egen, til venstre på toppen av rulletrappen. Det er nok det de fortalte deg.

God formiddag fra midtra deler av Sognefjorden. Her er det ikke mye som skjer for tiden, men mot slutten av uken starter det opp igjen. Blir her oppe i dag, og drar så til Tromsø i morgen for to dager der oppe med møtevirksomhet. Narvik på onsdags kveld, og retur til Bergen på torsdag, så det blir da litt reising denne uken også.

God dag fra Gardermoen. Er på vei tilbake til vestlandet med DY, etter en fabelaktig fleetwood mac konsert i går sammen med min datter. Vi overnattet på rica viktoria for den nette sum av 10000 EB poeng.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her er man fortsatt hjemme og rekonvaleserer. Magen har enda smerter ved for mye bevegelser, og man føler seg surrete i hue. Litt mer enn vanlig, ja.

Lite å finne på, så det blir mye data og tv. Legens ordre er jo å holde seg mest mulig i ro og minst mulig belaste magemusklene. Så da så.

Måtte det gro sammen igjen fortere enn svinnt.

Fortsatt god mandag!

BF:cool2

God fridag #1 fra Øvre Romerike - virkelig imponert over snøkaoset som kom.. 0.02cm var i overkant ille.
Turen går snart igjennom dusjen og til Majorstuen for og møte ett par kollegaer + Tom Hanks i "Captain Phillips".

Sjallabais.

Grumpf fra Berger.

Dårlig start på dagen. Var den vanlige turen innom den lokale Prix-butikken for å kjøpe et par jobb-cola. Der bygger de om om dagen, og de hadde tydeligvis tatt hele butikken og ristet den godt, for mye var helt andre steder. I tillegg var de tomme for (kald) cola, så det ble en bomtur. Da ble det Shell på Kløfta, og jeg merket at det var en stund siden jeg handlet på en bensinstajson, for der var det dyrt :drunk:

En bedre mandag ønskes :)

God ettermiddag fra Kristiansand. Vi kjedet oss (Meg, min bror og en venn) og fant ut vi skulle ta en kjøretur midt på natten. Vi la ut på Rv9 hvor vi til slutt endte opp på fjellovergangen Brokke-Suleskard på Fv337.

Der oppe på 1050m var det kaos, bilene lå strødd og flere hadde parkert bilene og gitt opp eller kjørt i grøfta. Fellesnevneren for alle var (til dels slitte) sommerdekk.

Må si jeg fikk litt vondt av folkene der oppe som sto i grøften, uten mobildekning og maks en bil i timen som passerer og ikke kan gjøre mer en å gi beskjed til politiet når man kommer over fjellet. Det ble en lang natt for mange på fjellet! Vi stoppet selvfølgelig ved samtlige og spurte om de skulle sitte på ut, alle sa nei.

Om noen skal ta snarveien mellom Stavanger og Oslo, få på vinterdekkene! Evt ta fly :D

Veibanen:
DF8LMal.jpg

Veikanten (Bilde av broderen):
g99J4M5.jpg

Brrrrrrrr!

God kveld Dubai DXB har akkurat ankommet flyplassen i en A8 for ca 100 nok og skal snart sjekke inn og teste First class på LH 747.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her er man fortsatt hjemme og rekonvaleserer. Magen har enda smerter ved for mye bevegelser, og man føler seg surrete i hue. Litt mer enn vanlig, ja.

Lite å finne på, så det blir mye data og tv. Legens ordre er jo å holde seg mest mulig i ro og minst mulig belaste magemusklene. Så da så.

Måtte det gro sammen igjen fortere enn svinnt.

Fortsatt god mandag!

God bedring :-), Easy on mr. Jäger for a few days :-)

God kveld fra et mørkt og særdeles vindfullt Hardanger.

Endelig kommet inn døren. Fullt trøkk på jobb, med påfølgende fotballtrening og nå i kveld ble utfordringen å finne ut av det nye elektronsike visumskjemaet til russerene. Før var jo utfordringen å få plass til alt på det håndskrevne ;)

Ha en herlig kveld flypratere!

Back