God morgen fra skogkanten

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nå skal tre matpakker kokkeleres, og så er det å komme seg til svømmehallen. Merker motivasjonen er så der, men vet at middagen i kveld smaker definitivt bedre med lit minus på kalori-siden.

Nå er det inmari nærme helg..

Re: God morgen fra skogkanten.

God morgen fra Oslo. Her våknet en 04:30 og er tydeligvis ikke helt i gjenge etter norsk tid.
Møte ute i Bærum står på planen før det på sen eftan blir retur til SVG.
Ha en glitrende flott torsdag :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Med påfyll av hvitt de siste dagene er det i alle fall litt lysere i måneskinnet også- gjelder å være positiv sies det.

Her skal man også etter hvert ut døren for en innsats på jobb. Etter pliktene får man avlegge den lokale butikken et besøk, både for ymse spiselige varer + et nytt lysrør.
I ettermiddag satses det på middag og noen huslige sysler, før en påfølgende strekk på sofaen- det høres ut som en grei plan på en torsdag.

En fortreffelig en ønskes. :)

Last edited:

Glad torsdag fra Ris. Mørkt og vått ute - varmt og koselig inne ved kjøkkenbordet. Et møte i Barcode i formiddag før jeg skal være med på en demonstrasjon (det er en første gang for alt) i ettermiddag. Klokken 16:30 skal jeg markere min motstand mot homoterapi... Ha en bra torsdag - enten du er rett eller skeiv;-)

Mornings fra en annen skogkant. En espresso før vi drar avsted for å parkere eldstemann i barnehagen. Litt forarbeid på en vegg som skal males i morgen må gjøres og en tur til Asker for en kanelbolle står på agendaen. Løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Arlanda Express. Det bærer til København for litt jobbing der. Type si masse ting og spille rar musikk. Så hjem til Storsmurfen med siste fly i kveld.

Mon tro om jeg kan sjekke inn på det også og sette meg i kantina og jobbe litt når jeg lander på CPH nå...

Ha en fin en

God morgen fra Gløshaugen!
Skal høre på en del studenter som skal presentere (smarte?) løsninger på ekte problemer. Blir spennende.

Ha en flott dag!

God morgen fra OSL. Straks boarding på SK 837 til CDG og et par rolige(!) dager der. Har som mål å ikke slite unødig på møblementet der hjemme...derfor slike små-turer ut i Europa;)
Har riktignok ført opp ett par ting på handlelisten min. Notre Dame er strøket av sightseeing listen og den gule vesten er lagt igjen hjemme. Dette blir bra!
Ha en fin dag!

Last edited:

God morgen fra Arlanda Express. Det bærer til København for litt jobbing der. Type si masse ting og spille rar musikk. Så hjem til Storsmurfen med siste fly i kveld.

Mon tro om jeg kan sjekke inn på det også og sette meg i kantina og jobbe litt når jeg lander på CPH nå...

Ha en fin en
Ikke via LHR...... [emoji3][emoji3][emoji3]

Sent fra min SM-A705FN via Tapatalk

Ikke via LHR...... [emoji3][emoji3][emoji3]

Ikke i dag heller desverre,

Men good news at jeg kunne bruke kveldens boarding pass for å komme inn på loungen ved ankomst. Så nå sitter jeg her og kverner igjennom litt emails og skal spise litt suppe

Gode nyheter skal man ikke kimse av.

G’morgen fra mørket. Bikkjene luftet, kaffe drukket .. neste på programmet er havregraut.

Nærmer meg skikkelig langhelg. Bare få unna dagen og morgendagen, så blir det langhelg til over Thanksgiving. Det skulle bli en 11-dagers, det. Slå den!

Ikke i dag heller desverre,

Men good news at jeg kunne bruke kveldens boarding pass for å komme inn på loungen ved ankomst. Så nå sitter jeg her og kverner igjennom litt emails og skal spise litt suppe
Det funker hele avreisedagen. Og du kjenner selvfølgelig til at du dersom du er EBD uansett hadde hatt SAS lounge på ankomst på SK metall?

Det funker hele avreisedagen. Og du kjenner selvfølgelig til at du dersom du er EBD uansett hadde hatt SAS lounge på ankomst på SK metall?

Har jeg det ja. Det er jo konge. Takk for tips.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back