God morgen fra Kuwait. Dagens flighter går med Gulf Air, først en av deres 12 A321 til Bahrain kl22, De har 4ceo, 2 neo og 6LR, så det blir spennende å se hvilken type vi får, min første 321 Flight var på tirsdag, så det er håp om en variant vi ikke har prøvd enda. Fra Bahrain, B789kl 03:00 med ankomst i Dhaka kl 11.00. i morgen. Begge deler i economy. Jeg får se, når kona våkner, om vi slenger oss i bilen og kjører 5 min til stranda for et morgenbad. Vi hadde frokost i går på en SubWay på stranda og da kjentes det ut som 18-20 grader i vannet. Poolen på taket av hotellet er vinterstengt, som vi var klar over. I går kjørte vi rundt i Kuwait med leiebilen, en Nissan Sunny, som faktisk ikke er hvit, men sølvmetalic. Vi var innom en liten Mall ved sjøen Sharq Souk tror jeg den het, der vi handlet drikke, mat og iskrem, så kjørte vi over en bro på ca 4 mil, spiste isen og kjørte tilbake. Vi spiste middag på en Libanesisk restaurant på andre siden av gaten for hotellet. Dagens planer er Kuwait Towers og Kuwait Museum og sikkert en mall til. Vi får se, vi får se.
Konstaterer ellers at temperaturen er ca den samme som hjemme, 19, bare varmegrader isteden for minus grader. Det samme gjelder for Dhaka, 25 grader.
Ha en bevinget dag alle sammen.
Konstaterer ellers at temperaturen er ca den samme som hjemme, 19, bare varmegrader isteden for minus grader. Det samme gjelder for Dhaka, 25 grader.
Ha en bevinget dag alle sammen.