God morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godfolk!

Stille og rolig på jobb, enn så lenge. Kom senere på jobb i dag enn jeg hadde planlagt, da jeg er "alenepappa" denne uka, men det gikk noenlunde bra det og.

Ellers, ingen store planer for dagen, bortsett fra å få skufflet unna mest mulig i dag og.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Stavanger. Akkurat kommet hjem fra nattevakt på Forus. Men har ingen planer om å legge meg enda. Har avtale i blodbanken om snaue to timer så jeg gidder ikke legge meg.

Blir i stedet en bedre frokost, kaffe og morgenradio før jeg labber bort til SUS.

God morgen fra bakerste benk på flybussen. En rolig nattvakt er unnagjort men merker at loppekassa hyler etter selskap. Skal bli godt å få skjønnhetssøvnen og våkne opp som den innertier`n utpå dagen ^_^ Kjenner jeg tenåringen rett er vel både kjøleskap og brødboks støvsugd for mat så en kjapp tur innom kolonialen må til.

Ha en flotters dag.

Mornings fra Oslo. Trykte visst på "slå av" og ikke "snooze" da mobilen begynte gi lyd fra seg i morges, så da ble det en liten forsinkelse der. Og når jeg så hvordan det stod på Ring 3, tok jeg heller sjansen på en omvei med T-banen.....men satser på at dagen tar seg opp etterhvert!

God morgen, ble en liten runde på byen etter jobb igår så kroppen signaliserer om at tirsdagen bør bli rolig. Mao. beina på bassen og Pollys herlige på bordet!

Ha en fin dag :)

God morgen fra Kløfta..
At man må stille fastende for å ta en blodprøve midt på dagen er jeg noe VELDIG imot, kjenner at jeg ikke ser veldig fram til denne formiddagen. Er tørst allerede nå og det er ikke snakk om å drikke vann på 4 timer enda..
Får bruke energien på epostboksen min og prisfiler.

Ha en god dag forumister!

God ettermiddag fra HEL - her er det vinter. Ønsker meg selv god tur hjem. :fly

Attachments

• 17012012287.jpg
    17012012287.jpg
    74.4 KB · Views: 84
  • 17012012286.jpg
    17012012286.jpg
    73.7 KB · Views: 84
God kveld fra Nederland. Her har dagen gått med på research og litt smårot med min fantastiske amerikanske bank Wells Fargo... Er nå blitt enige med dem, selvom de forsøkte å upselle både student loan, car loans, secured(!) credit cards og det som verre er...

Ha en god uke!

Back