God morgen fra Doha

Furahini

ScanFlyer Blue
God morgen fra Silver Lounge i Doha. Her var det finfine 29 grader ved ankomst fra JNB, og dagen tilbringes på fly. Videre til OSL 8.10. Angående denne loungen kan jeg bare si at jeg gleder meg til NDIA åpner, om ikke altfor lenge håper jeg :-)

Ha en flott dag alle sammen! :-)

God morgen fra enhd, her er jeg straks klare for at sk309 skal ta meg over fjellet til Oslo for møte. Ha en fin dag!

Åpningen ble vel utsatt til neste år? Kursdag i dag her i Bergen. Med småbarn får en desverre ikke blitt med på påfølgende middag. Regner iallfall med jeg får låne dusjfasilitetene på hotellet etter hva som ser ut til å bli en våt sykkeltur.

Mornings fra Oslo. Litt dårlig timing, så blir å ta "Porschen" til jobb. Siste dag på SAP-Kurs itillegg til alt det andre som må gjøres. Ha en fin dag

Her sitter rampen på bakerste rad på SAS-bussen. Ikke mye champers baki her. Ser ut som duden på seteraden foran meg later som han skal svelge en hel cucumber, merkelig sovestilling :colgate:

Ha en fortreffelig dag. En natt igjen så er det helg

God morgen fra flytoget. Rakk den med opptil flere sekunders margin - god planlegging som vanlig. Møter og full mailboks dominerer dagen inntil SK277 bringer meg hjemover igjen.
Ha en strålende onsdag

Morn frå Trondheim. I dag blir det ilddåp, karmatest, skjekk om glashuset held og alt det der. Skal på turne med SK og WF til OSL og FDE saman med mini. Det har jo alltid gått bra, men for fire mnd sidan brydde jo ungen seg så mykje mindre om alt... Mtp. alle gangane eg har knurra over småbarn/småbarndsforeldre sjølv, er eg litt spent på dette :). Det vil vel helst gå bra..? Han søv iallefall no, så vi får tru han er opplagt til avgang frå Værnes om to timar.

Ha ein spennande onsdag!

G'formiddag fra Trondheim :D

Kaffen i koppen og frokosten fortæres på pulten - mao en litt for hektisk start på morran.Mange kunder å forholde seg til idag, men på go'fot med alle, så det gjør ingenting at det er litt travelt :) :)

Idag tror jeg jaggu det blir en liten fottur i marka om været holder seg :wow:

Ha en travelfri dag :D :D

God formiddag fra det Sørlandske!

Masse regn i natt også, men blå himmel da man stod opp. Fint opplegg det der egentlig.

I går aftes var det årets store champagnesmaking i Vinforeningen. Det ble saktens smakt mye godt, og jeg deler derfor "fangsten" med dere!

Denne ble servert fra Magnum flaske:

Picture104.jpg

Så en blanc de blancs:

Picture105.jpg

Så en spennende blanc de noir

Picture106.jpg

Så et par rose champagner

Picture107.jpg

Picture108.jpg

Før det ble klart for kveldens 2 store højdare.
Først en deilig sak fra 1990. Fantastisk kompleksitet og smak:

Picture115.jpg

Og Krug Grand Cuvee er jo himmelsk

Picture116.jpg

Avslutter da med Wenche Foss sine ord: Champagne skal være kald, tørr og gratis!

Ha en god dag y'all!

BF:cool2

En svært god morgen fra Senator lounge i B pir på FRA. Strålende vær her og et minst like strålende humør på meg og reisemakker LN-JTL som venter på å stige inn i Sq025, operert av 9V-SKD som skal ta oss til SIN og muligens samme maskin videre til NRT, alt i Business class. Er det rart vi er i godt humør?
Ha en fin dag dere alle ;-)

Last edited:
God efta fra et erkerussisk kontor i utkanten av Moskva. Alle sitter og ser på PC'en sin, men ingen gjør noe. Utover å se på YouTube, da. Alt er respatex og jeg har en kinesisk vinkekatt ved siden av skjermen. Jeg synes det er en kul kontorplass for noen timers tid.

Og så er Russere flotte mennesker!

Ha en fin kveld, kamerater!

Kun tredagers uke her ved Coal Mountain, som akkurat er blitt sparket igang. Fikk akkurat kostnadsestimatet på reparasjon av BBJ'en .. USD 4691.61 .. heldigvis ikke jeg som skal betale. Har fått en Nissan Altima å leke meg med i mellomtiden og guttungen erklærte
umiddelbart at vi måtte beholde den. Mye bedre å sove i .... :lol:

Solen skinner igjen, og vi ser ut til å ha minst en uke med temperaturer mellom 12 og 24 grader. Perfekt!

Puh! Mini er i seng, og eg ser på regnet. Turen gjekk bra, første leg hadde god plass, og det var stas med eige sete litt av turen! Heldigvis bråkar Dash8-100 sopass fint at små gutar somnar før me trilla frå gate, og sov heilt til Førde. Eit spørmål nokon sikkert kan svare på: er det mogleg å kjøpe sete til ungar yngre enn to år? Å sitte på fang er ikkje kult i lengda.

No er det snart kvelden, skulle gjerne har litt av ei av dei flaskene i posten over no, ja.

Eit spørmål nokon sikkert kan svare på: er det mogleg å kjøpe sete til ungar yngre enn to år? Å sitte på fang er ikkje kult i lengda.

Det er bare å kjøpe vanlig barnebillett.

Da sitter man og banner over iOS6 .. Oppgraderingen førte til at jeg måtte ta en restore .. da er nok kveldsunderholdningen siktet .. :headbang

Go eftan fra Chicago. Her er det hvilepuls og intet stress med oppdatering av OS siden man har en iPhone 5 med navnet sitt paa som venter paa fredag.

Akkurat ferdig med bursdagslunch med The Godfather of Frequent Flyer miles, Randy Petersen som fyller 61 aar i dag. Inspirert av Bizflyers Champersbilder tror jeg man plukker frem en Comtes de Taittinger fra 1996 i kveld for aa feire sjefen

Back