God morgen fra Ålesund

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ålesund

God morgen fra fyret mitt i Ålesund havn. Klar for å komme meg opp og bort til Brosundet før vi flytter oss til Devoldfabrikken og dagens møter. Avslutter dagen med middag på Union Øye. Ha en topp torsdag du også.

Re: God morgen fra Ålesund

God morgen Snillfjord. :)

Litt grått fra morgenen av, men det skal visst holde seg oppholds utover dagen.

Her er man oppe og ikke helt klar til dyst, men jobben kaller uansett den. Torsdag betyr servering av kaffe og vaffel fra klokken 10.30, så det kan man jo komme seg igjennom. Ellers bør man vel avlegge Coop Marked et besøk for noen småting etter jobb.

En fin fin en ønskes. :)

God morgen fra L21 til Lysaker.

Glad Onsdag her på dagens bedste tidspunkt, 7:47 :-), dagen idag står på jobsamtale i København.

Det er noen som har begynt å skrive brukernavnet mitt i alle ‘god morgen’ meldinger. Det er litt rart å se, men kult :D

Jeg håper Elefanten får kontroll på Fnate i dag :colgate:

Ha en fin torsdag (snart fredag) :)

G’moorgen! Kaffe i koppen redder morgen(en) ....

Lang gårsdag gir plass til en forhåpendtlig roligere torsdag. Hyggelig med kundebesøk og spesielt når de bringer gode nyheter.

Nå skal frokosten fortæres før man begir seg ut i regnværet.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Mornings fra Hvalstad, hvor første espresso for lengst er tappet. Basert på værmeldingen så lukter det litt innedag i dag. Dog må vi gjennom et arrangement i barnehagen i ettermiddag. Og siden kona skal jobbe sent blir det fulle au pair plikter på meg. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Frokost er unnagjort og nå nytes kaffe til nyhetene. Om en stund bærer det avsted til dagens møte på Skøyen før en på sen eftan returnerer til Stavanger.
Ha en glitrende flott torsdag :)

God morgen fra fyret mitt i Ålesund havn. Klar for å komme meg opp og bort til Brosundet før vi flytter oss til Devoldfabrikken og dagens møter. Avslutter dagen med middag på Union Øye. Ha en topp torsdag du også.

Gled deg til å oppleve Hjørundfjorden - ein av dei vakraste fjordane vi har i Noreg!

Goodmorgen her fra dejlige Næstved, klokken er 7.47, dagns bedste tidspunkt, og solen står allerede prægtigt og højt her i byen :-).

ååå heimlengsel...

God morgen fra tjukkaste Oslo....

God morgen fra toget. Ny kontordag venter og jeg og Pellefanten har sittet og pønsket ut nye ninjabookinger. Det trengs en del tier points hos BA for å fornye råkkestjerne kortet nemlig. Vi har ikke reist så mye i år pluss at BA har streiket litt og sånt.

Har et par svært elegante i ermet nå. En jobb tur til Stockholm og en tur til Bestemor i Syden. Den siste er jeg redd vi må jobbe litt før å overtale Mia til men... Men vi skal prøve!!! En veldig elegant seriell direkteflight

Ha en fin en
2c4ce9e21224ac073448705293809d75.jpg

0e05d4a2165096708983eb9ec017cc94.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Last edited:

Bara visa att du får "mest för pengarna" så går det nog bra :cool:

. Den siste er jeg redd vi må jobbe litt før å overtale Mia til men... Men vi skal prøve!!! En veldig elegant seriell direkteflight

Ha en fin en
2c4ce9e21224ac073448705293809d75.jpg

0e05d4a2165096708983eb9ec017cc94.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Er visstnok noen som mener at det å fly direkte og komme fortest mulig fram er "mest for pengene" :rolleyes:

Men de er teite!!! Selv Gretha Thunberg tok den lange veien til Amerika. Vi tar den lange veien til Syden

6. februar er altforsent å komme til Tenerife, jeg drar jo derifra dagen før.

Hei fra Limerick!
Møøøøøøøøter hele dagen i dag også. Hjemover i morgen med Aer Lingus, SAS og SAS. Blir greit å ta helg etter det.
Så har jeg bare en flybestilling igjen før året er omme, så må finne på noen reiser snart, for en tom "coming reservations" er farlig.

Ha en flott dag :)

God morgen/eftermiddag fra Las Vegas, hvor jeg - som ‘døgnvild’ - fik
øjne kl. 5.00, det er trods alt en fremgang! Jeg er på en IT- tour til
‘the highlights of western usa’, det er nok lidt usexet her hos de rejsevante forumister :p!
Vores dansktalende guide er i øvrigt norsk, og det går bare derudaf!
Hotel Luxor har set bedre dage, synes jeg, så de selvbookende bør finde på noget andet!
Turen slutter med tre dage i LAX, og så er det for min del hjem med ‘bolaget’ over ARN.

PS: Det er trist, for jeg vil gerne støtte elefanten: men altså: jeg kan aldrig blive
kunde hos Bongos Tryllerejser, for jeg vil helst flyve direkte! Sådan noget kan det
stakkels dyr slet ikke finde ud af! Han havde garanteret fået et nervøst sammenbrud
over LAX- ARN-CPH, selv om der er et flyskift i Stockholm!

Last edited:

God morgen/eftermiddag fra Las Vegas, hvor jeg - som ‘døgnvild’ - fik
øjne kl. 5.00, det er trods alt en fremgang! Jeg er på en IT- tour til
‘the highlights of western usa’, det er nok lidt usexet her hos de rejsevante forumister :p!
Vores dansktalende guide er i øvrigt norsk, og det går bare derudaf!
Hotel Luxor har set bedre dage, synes jeg, så de selvbookende bør finde på noget andet!
Turen slutter med tre dage i LAX, og så er det for min del hjem med ‘bolaget’ over ARN.

PS: Det er trist, for jeg vil gerne støtte elefanten: men altså: jeg kan aldrig blive
kunde hos Bongos Tryllerejser, for jeg vil helst flyve direkte! Sådan noget kan det
stakkels dyr slet ikke finde ud af! Han havde garanteret fået et nervøst sammenbrud
over LAX- ARN-CPH, selv om der er et flyskift i Stockholm!

Jeg og Elefanten har vært masse på Luxor før vi senket oss ytterligere ned til Imperial Palace. Rommene i bakgården der fikk Luxor til å fremstå som et slott.

Det eneste du trenger å innse før du kan bli kunde hos meg og Pellefanten er dette: "Veien leder ikke til målet. Veien er målet og da er det morsomst om den er lang og variert."

Jeg og Elefanten har vært masse på Luxor før vi senket oss ytterligere ned til Imperial Palace. Rommene i bakgården der fikk Luxor til å fremstå som et slott.

I know, for ti år siden overnattede jeg på Imperial Palace!
Nu er det revet ned, og der burde da være en mindeplade for
Fnate, for Elefanten og for Viv!

Back