Glad Onsdag her på dagens bedste tidspunkt, 7:47, dagen idag står på jobsamtale i København.
God morgen fra fyret mitt i Ålesund havn. Klar for å komme meg opp og bort til Brosundet før vi flytter oss til Devoldfabrikken og dagens møter. Avslutter dagen med middag på Union Øye. Ha en topp torsdag du også.
God morgen fra fyret mitt i Ålesund havn. Klar for å komme meg opp og bort til Brosundet før vi flytter oss til Devoldfabrikken og dagens møter. Avslutter dagen med middag på Union Øye. Ha en topp torsdag du også.
. Den siste er jeg redd vi må jobbe litt før å overtale Mia til men... Men vi skal prøve!!! En veldig elegant seriell direkteflight
Ha en fin en
![]()
![]()
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Bara visa att du får "mest för pengarna" så går det nog bra![]()
Er visstnok noen som mener at det å fly direkte og komme fortest mulig fram er "mest for pengene"![]()
God morgen/eftermiddag fra Las Vegas, hvor jeg - som ‘døgnvild’ - fik
øjne kl. 5.00, det er trods alt en fremgang! Jeg er på en IT- tour til
‘the highlights of western usa’, det er nok lidt usexet her hos de rejsevante forumister!
Vores dansktalende guide er i øvrigt norsk, og det går bare derudaf!
Hotel Luxor har set bedre dage, synes jeg, så de selvbookende bør finde på noget andet!
Turen slutter med tre dage i LAX, og så er det for min del hjem med ‘bolaget’ over ARN.
PS: Det er trist, for jeg vil gerne støtte elefanten: men altså: jeg kan aldrig blive
kunde hos Bongos Tryllerejser, for jeg vil helst flyve direkte! Sådan noget kan det
stakkels dyr slet ikke finde ud af! Han havde garanteret fået et nervøst sammenbrud
over LAX- ARN-CPH, selv om der er et flyskift i Stockholm!
Jeg og Elefanten har vært masse på Luxor før vi senket oss ytterligere ned til Imperial Palace. Rommene i bakgården der fikk Luxor til å fremstå som et slott.
JEG ER BEST!!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.