Mens inne i terminalen (evt. på Statoil litt lenger nedi veien) kunne du fått en hel halvliter til under 30 kroner.
Hvor er det blitt av brusautomaten (og bussene som bodde) ved "SL-bussterminalen"?
Ser terminalen er avstengt og fraflyttet - der kostet halvliteren bare 15...
Skal det rives og bygges noe annet her?
Og til tradstarter: god tur til Honolulu. Der har jeg bodd i 4 maneder bare to minutters gange fra stranda!
Forskjell på Honolulu og Oulu![]()
Har jeg nevnt Oulu noe sted? Skal jeg scanne inn en kopi av mitt amerikanske studentvisum som helt klart beviser at jeg gikk pa skole der i 4 maneder? Har en karakterutskrift ogsa hvis du vil ha.![]()
Ja jeg mener Honolulu og ikke Oulu i Finland!![]()
Aner ikke hva som skjer med selve bygget. Som bussholddeplass ble den erstattet av "vanlige" holdeplasser langs vegen fra nyttår, tror jeg det var.
Tror den nå brukes som en parkeringsplass for noen shuttlebusser, eller noe.
Brusautomaten brukte jeg selv for bare noen uker siden - er den borte nå? Har ikke vært der siden.
Velkommen hjem Biz, kos deg nå som du går mot de 50...![]()
Jeg tror hverken Thomas eller noen andre her tviler på at du har vært student i Honolulu, men at han mer refererte til at du ønsket trådstarter (Fnate) god tur dirt når det ikke er dit han skal.
Mer om hvor Fnate skal her: http://fnate.blogg.no/1307556530_fnate_skal_til_honoul.html
Fnate tviler ihvertfall ikke på at noen har studert i Honolulu, og håper bare på ny bonus så han kan dra dit neste år. Idag fløy vi OSL-CPH-HEL-OUL faktisk. Vi hadde tildels ekstremt lange mennesker ved siden av - første gang jeg har sett noen plante knærne i bulkhead, og en annen tømme 4 flasker bubly (små) fra CPH til HEL - så det var bare måtelig behagelig. Legg til noen timer på tarmac av ymse grunner, og rå laks i serveringen.
Men honOulu er faktisk en fantastisk flott liten by. Vi savner bare vulkaner og litt bedre øl. Resten er, tro det eller ei, på plass. Her er bare å turistere.
God natt fra en som har testet nok Karhu til å gi en ærlig vurdering idag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.