God morgen, det er mandag

Og herved erklærer jeg sommerferien for åpnet, og håper den vil vare noen uker fremover. Åpningen feires for øyeblikket med en napoleonskake og en kopp Starbucks kaffe.

Ha en fin dag!

Mens inne i terminalen (evt. på Statoil litt lenger nedi veien) kunne du fått en hel halvliter til under 30 kroner ;).

Hvor er det blitt av brusautomaten (og bussene som bodde) ved "SL-bussterminalen"?
Ser terminalen er avstengt og fraflyttet - der kostet halvliteren bare 15...

Skal det rives og bygges noe annet her?

Hvor er det blitt av brusautomaten (og bussene som bodde) ved "SL-bussterminalen"?
Ser terminalen er avstengt og fraflyttet - der kostet halvliteren bare 15...

Skal det rives og bygges noe annet her?

Aner ikke hva som skjer med selve bygget. Som bussholddeplass ble den erstattet av "vanlige" holdeplasser langs vegen fra nyttår, tror jeg det var.
Tror den nå brukes som en parkeringsplass for noen shuttlebusser, eller noe.

Brusautomaten brukte jeg selv for bare noen uker siden - er den borte nå? Har ikke vært der siden.

Forskjell på Honolulu og Oulu ;)

Har jeg nevnt Oulu noe sted? Skal jeg scanne inn en kopi av mitt amerikanske studentvisum som helt klart beviser at jeg gikk pa skole der i 4 maneder? Har en karakterutskrift ogsa hvis du vil ha. :p

Ja jeg mener Honolulu og ikke Oulu i Finland! :D

Du burde meldt deg på VM i å misforstå, ikke bare i denne posten, men stort sett overalt.
Trådstarter fløy OSL-HEL-OUL, ikke Honolulu.

Har jeg nevnt Oulu noe sted? Skal jeg scanne inn en kopi av mitt amerikanske studentvisum som helt klart beviser at jeg gikk pa skole der i 4 maneder? Har en karakterutskrift ogsa hvis du vil ha. :p

Ja jeg mener Honolulu og ikke Oulu i Finland! :D

Jeg tror hverken Thomas eller noen andre her tviler på at du har vært student i Honolulu, men at han mer refererte til at du ønsket trådstarter (Fnate) god tur dirt når det ikke er dit han skal.

Mer om hvor Fnate skal her: http://fnate.blogg.no/1307556530_fnate_skal_til_honoul.html

Aner ikke hva som skjer med selve bygget. Som bussholddeplass ble den erstattet av "vanlige" holdeplasser langs vegen fra nyttår, tror jeg det var.
Tror den nå brukes som en parkeringsplass for noen shuttlebusser, eller noe.

Brusautomaten brukte jeg selv for bare noen uker siden - er den borte nå? Har ikke vært der siden.

Hele området er avstengt (har skjedd de siste ukene) og shuttelbussene er borte

Endelig hjemme igjen!
Smekkfullt fly fra OSL til KRS i dag. Første avg fra OSL var 1435! Andre og siste avgang 1925. Hva pokker går det av SAS? Det går jo flere fly til Kristiansund, Ørsta og andre mindre steder enn til Krsand nå i sommer! Jaja! Deilig å komme hjem og finne sofaen. Og jeg gleder meg stort til å sove i egen seng i natt og få litt kvalitetssøvn. Selv om det er jobb i morgen tidlig!

Fortsatt god aften, y'all!

BF:cool2

Jeg tror hverken Thomas eller noen andre her tviler på at du har vært student i Honolulu, men at han mer refererte til at du ønsket trådstarter (Fnate) god tur dirt når det ikke er dit han skal.

Mer om hvor Fnate skal her: http://fnate.blogg.no/1307556530_fnate_skal_til_honoul.html

Fnate tviler ihvertfall ikke på at noen har studert i Honolulu, og håper bare på ny bonus så han kan dra dit neste år. Idag fløy vi OSL-CPH-HEL-OUL faktisk. Vi hadde tildels ekstremt lange mennesker ved siden av - første gang jeg har sett noen plante knærne i bulkhead, og en annen tømme 4 flasker bubly (små) fra CPH til HEL - så det var bare måtelig behagelig. Legg til noen timer på tarmac av ymse grunner, og rå laks i serveringen.

Men honOulu er faktisk en fantastisk flott liten by. Vi savner bare vulkaner og litt bedre øl. Resten er, tro det eller ei, på plass. Her er bare å turistere.

God natt fra en som har testet nok Karhu til å gi en ærlig vurdering idag.

God kveld fra Oslofjorden en plass, Son tror jeg det heter.
Første dag i seilbåt og knallvær er overstått, tror jeg skal klare resten også. Behagelige 3 uker igjen av ferien før man må melde seg på Madla for litt førstegangstjeneste. Gleder meg litt egentlig. :)

Saftige tordenbyger i området - men heldigvis er vi spart så langt. Flyplassen er det imidlertid ikke - delayene ligger der på to timer og stiger ...

Har bl.a. tilbragt dagen med litt rydding i modellflyparken og nå står for første gang alle syv selskaper jeg har jobbet for pent utstilt på bokhyllene.

God dag og happy Independence Day fra det store eplet. Her har vi blitt invitert på takterrassefest med utsikt over Hudson, så satser på et bra fyrverkeri show. Ha en fin dag

God senkveld fra Tromsø! Det er vel strengt tatt blitt tirsdag, men skitt au. Har hengt fra klær som skal pakkes ned i morgen tidlig. Hver eneste gang jeg booker med på 0645 fra TOS så angrer jeg som en hund kvelden før....

Vel, det blir iallefall frokost ombord og deretter London fra rundt midday og ut uken (med en svipptur opp til nord-øst England for å inspisere det som skal være vår bolig det neste året - har bare hatt noen venner til å se på huset, så jeg håper det ser akseptabelt ut der....).

Det ser også ut til at det blir en liten session i B777-simulator på lørdagsmorgen... :)

Heihei fra Jacksonville. Snart stikker familien og jeg til downtown for å få med oss fyrverkeriet fra riverwalk. Happy birthday USA!

Fnate tviler ihvertfall ikke på at noen har studert i Honolulu, og håper bare på ny bonus så han kan dra dit neste år. Idag fløy vi OSL-CPH-HEL-OUL faktisk. Vi hadde tildels ekstremt lange mennesker ved siden av - første gang jeg har sett noen plante knærne i bulkhead, og en annen tømme 4 flasker bubly (små) fra CPH til HEL - så det var bare måtelig behagelig. Legg til noen timer på tarmac av ymse grunner, og rå laks i serveringen.

Men honOulu er faktisk en fantastisk flott liten by. Vi savner bare vulkaner og litt bedre øl. Resten er, tro det eller ei, på plass. Her er bare å turistere.

God natt fra en som har testet nok Karhu til å gi en ærlig vurdering idag.

Ups ting må ha gått litt forbi meg her. Beklager det haha. :old er nok sikkert bra i HonOulu også. Uff blingse på det a gitt. :rolleyes:

Back