God mandags morgen

Da er det jo ikke noe poeng med separate senger.......

Det er så du kan få sove i fred vel - så du er uthvilt til du skal på jobben neste dag! Tydelig at du er fersk i forretningsreisendefaget!:lol:

BF:cool2

God morgen fra Chicago. Etter en dag i hockeysimulatoren, har jeg saavidt karra meg paa jobb i dag. Loerdags kveld var det nemlig test av den nye middle eastern restauranten nede i gata, Dawali.. Det endte i KATASTROFE. Jeg blir utrolig sjelden sjuk, maten smakte, men klokka 0300 begynte elendigheta..

Saa i gaar var det bare aa holde seg maksimum 10 meter unna porselenet og lunch med FBU Forever gikk bokstavelig talt rett i dass..

Fortsatt uggen, blir en kort dag paa kontoret foer jeg drar hjem i 3 tia

Det er så du kan få sove i fred vel - så du er uthvilt til du skal på jobben neste dag! Tydelig at du er fersk i forretningsreisendefaget!:lol:

Tyder paa at DU er fersk i forretningsreisendefaget. Budeiene skal UT umiddelbart etter du har gjort deg ferdig. Man er vanligvis paa kanonfylla naar man har besoekt av slikt og da forsvinner laptopper, telefoner og lommeboeker i Warp 5 fart dersom man sovner... ;)

Og da var man på plass på "Four Seasons" Mosjøen...rommet er ihvertfall stort, men hva jeg skal med 3 senger skjønner jeg ikke helt. Men men, det blir ihvertfall 3 sjokolader på meg.

Sjokolader? På Fru Haugan? Den var god ..... :colgate:

Måtte sjekke hjemmesiden. Et praktbygg kan det neppe kalles..

God ettermiddag fra Lilletorget. Kveldsvakt i kveld. Frukt er innkjøpt, så dette skal bli begynnelsen på en sunn periode...

Tyder paa at DU er fersk i forretningsreisendefaget. Budeiene skal UT umiddelbart etter du har gjort deg ferdig. Man er vanligvis paa kanonfylla naar man har besoekt av slikt og da forsvinner laptopper, telefoner og lommeboeker i Warp 5 fart dersom man sovner... ;)

Vet vel jeg også!! Kunne ikke dy meg, i håp om at vi kunne le av ham etterpå! ;)

God kveld fra Værnes, hvor jeg igjen sitter og venter på fly. Neste stopp er Sandfjord, hvor jeg skal tilbringe et par dager .. og netter.

Someone, hotellmodulen du bor i er faktisk gjenbruk etter Lillehammer OL. Noen arkitektpris vant de neppe, men funksjonelt er det, og jeg vil tro at i ditt nye virke og posisjon i Elkem så er dine kolleger sterkt involvert i å forlegge dere der i form av framforhandlet årspris ;-) Enjoy!

God aften fra Mosjøen!

Full arbeidsuke, mest formiddag, og med dette været sliter vi ille med morgentåke og kansellerte ankomster/avganger :angry:
Men været gjør vi lite med så her er bare å brette opp armene.

Forresten føler jeg nå at Mosjøen begynner å bli en kjempepopulær destinasjon for forummedlemmer. Kanskje vi burde legge neste treff hit? ;)

E!

Jepp, funksjonelt er det, og vi har ihvertfall forhandlet frem en god pris. Men beliggenheten er vel også tatt hensyn til da arbeidsgiver først og fremst ønsker at vi skal komme oss på jobb og ikke stikke på byen.....selv om det ble noen øl ute for det :p

Ellers har nå undertegnede, også kjent som prinsen på erten, prøveligget alle sengene her på rommet og fant ut at ingen av dem egentlig er helt topp.......

Last edited:
Nå er jo ikke konkurrenten av ei ikke altfor pøntesjuk frue noe å skryte av heller...

Da nærmer vi oss middag, og jeg er hjemme fra en liten handletur. jeg kom meg aldri sørover til veikrysset, men dro istedet til North Georgia Outlet Mall. En outlet mall er for de som ikke vet det, et fabrikutsalg, og de fleste store merkevarer innen klær er representert. Slike steder kan man gjøre meget gode deals på nye og lett foreldede varer. Men de har ikke bare klær - det er bl.a. også en BOSE-sjappe der, og jeg dro fornøyd hjem med et par $50 rabatterte QC3. Så nå er jeg klar for neste ukes Europaturne.

Nå er jo ikke konkurrenten av ei ikke altfor pøntesjuk frue noe å skryte av heller...

De har mange flotte rom paa Fru Haugan's. De har ogsaa den beste restauranten i byen.

Da nærmer vi oss middag, og jeg er hjemme fra en liten handletur. jeg kom meg aldri sørover til veikrysset, men dro istedet til North Georgia Outlet Mall. En outlet mall er for de som ikke vet det, et fabrikutsalg, og de fleste store merkevarer innen klær er representert. Slike steder kan man gjøre meget gode deals på nye og lett foreldede varer. Men de har ikke bare klær - det er bl.a. også en BOSE-sjappe der, og jeg dro fornøyd hjem med et par $50 rabatterte QC3. Så nå er jeg klar for neste ukes Europaturne.

Grattis med verdens beste headset :)

Fikk akkurat en telefon fra Dr. Johnsen og Mr. Seattle. De er paa fylla i Seattle. De skulle drikke for meg ogsaa, noe som betyr and ingen av dem kommer seg paa jobb i morra :D

De har mange flotte rom paa Fru Haugan's. De har ogsaa den beste restauranten i byen.

"Ellenstua" er helt klart en av de beste restaurantene, ikke bare i Mosjøen men kanskje i Nord-Norge. Ellers kan "Oksen Ferdinand" også anbefales når man skal spise i Mosjøen. Liker man kinesisk bør man ikke gjøre generaltabben og spise på Kinakroa midt i sentrum, men heller ta turen til Kroverten som ligger på Halsøy, 3 km nord for sentrum, der er det mye nam nam ^_^
Ellers er det mange "Kebabrestauranter". Ikke et vondt ord om dem, for du får både god mat og rikelige porsjoner, men de stiller liksom ikke helt i samme klasse...

E!

Back