Da er det jo ikke noe poeng med separate senger.......
Det er så du kan få sove i fred vel - så du er uthvilt til du skal på jobben neste dag! Tydelig at du er fersk i forretningsreisendefaget!:lol:
BF:cool2
Da er det jo ikke noe poeng med separate senger.......
Det er så du kan få sove i fred vel - så du er uthvilt til du skal på jobben neste dag! Tydelig at du er fersk i forretningsreisendefaget!:lol:
BF:cool2
Og da var man på plass på "Four Seasons" Mosjøen...rommet er ihvertfall stort, men hva jeg skal med 3 senger skjønner jeg ikke helt. Men men, det blir ihvertfall 3 sjokolader på meg.
Sjokolader? På Fru Haugan? Den var god ..... :colgate:
Måtte sjekke hjemmesiden. Et praktbygg kan det neppe kalles..
Tyder paa at DU er fersk i forretningsreisendefaget. Budeiene skal UT umiddelbart etter du har gjort deg ferdig. Man er vanligvis paa kanonfylla naar man har besoekt av slikt og da forsvinner laptopper, telefoner og lommeboeker i Warp 5 fart dersom man sovner...![]()
Nå er jo ikke konkurrenten av ei ikke altfor pøntesjuk frue noe å skryte av heller...
Da nærmer vi oss middag, og jeg er hjemme fra en liten handletur. jeg kom meg aldri sørover til veikrysset, men dro istedet til North Georgia Outlet Mall. En outlet mall er for de som ikke vet det, et fabrikutsalg, og de fleste store merkevarer innen klær er representert. Slike steder kan man gjøre meget gode deals på nye og lett foreldede varer. Men de har ikke bare klær - det er bl.a. også en BOSE-sjappe der, og jeg dro fornøyd hjem med et par $50 rabatterte QC3. Så nå er jeg klar for neste ukes Europaturne.
De har mange flotte rom paa Fru Haugan's. De har ogsaa den beste restauranten i byen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.