God mandags morgen

mcduck

ScanFlyer Gold
God mandags morgen alle sammen fra Miami (søndag kveld her).

Dagen gikk med på å kjøre ned til Key West for å slikke litt sol med taket på bilen nede. Fantastisk natur, måtte stoppe flere ganger for å bare se og ta det inn. Vel framme ble det tur til den berømte steinen som markerer det sørligste punktet i USA (en sannhet med mange modifikasjoner). Deretter ble det et bedre måltid på Duval Street før jeg dro på stranden.

Nå gjenstår egentlig bare en tur i Everglades før flyet tar meg til Houston, London, Frankfurt, Oslo og Kristiansand (UA234-UA4-LH907-LH862-DY280). Kort mellomlanding i Houston skal bli spennende: 1t11m med terminalbytte (G til C eller E). I tillegg kom det en epost som advarer om store forsinkelser til/fra Houston i morgen pga uvær. Om det blir en ombooking så ville ikke A380 via Frankfurt gjort meg noe...

Ellers har det vært en fin tur. 3 spennende dager i Orlando med 2xDisneyworld (Magic Kingdom, Epcot) og Kennedy Space Center. Etter det dro broderen og familien hjem og jeg fikk et par dager alene i Miami.

Ha en strålende dag alle sammen :)

Last edited:
God mandag morgen fra Bangkok!

Frokost på Park Plaza Bangkok Soi 18 er unnagjort. Nå teller jeg på knappene om jeg skal ta en treningsøkt eller ikke. Så blir det nok litt bassengtid til sola har gått ned, og det er høvelig nok temperatur til å dra på sightseeing.

God morgen fra Oslo. Her kan man i det minste si vi kommer oss opp om morgenen.
Etter jeg klarte kjøpe feil lektere til balkonggulvet mitt, de er dobbelt så høye de bør være, blir det en tur til Maxbo for og fikse problemet så jeg kan komme videre med prosjektet mitt. [emoji375]

Ha en fin dag

God morgen fra SVG, SK4004 står klar til å ta denne trøtte kroppen til OSL. Slår meg at det er et økende antall Plus paxer på sas fortiden fordi pluss strekker seg langt forbi nødutgang. ( det var en skjeldenhet tidligere). Så da må man ta til takke med en rolig plass langt bak!.

Ellers er det blå himmel, sol og 0,5! grad. Men alt tyder på at det blir en kanondag. Bare synd man skal sitte inne med en teknisk workshop hele dagen!

Ha en fin dag folkens!

God morgen fra Snillfjords vidder! :)

Her synger fuglene, det er blå himmel og sola stiger fra øst og TV 2's værmelder har levert en meget grei prognose for dagen også. Ble en lang dag i går men fikk gjort uvanlig mye til meg å være. Etter en lengre tids irritasjon over to ubrukte rom i huset så armerte jeg meg med brekkjern og hammer og det som hadde stått i nesten 1,5 år tok det jo ikke mer enn 1 time og 45 minutter å bli kvitt. ;) Go'vær i dag betyr også mulighet for noen flotte passeringer, så gjenstår det å se hvem som hopper over her i dag, første dose av Midtøsten-rushet går litt for langt Nord, men J2101 brekker av og setter visst kursen i retning meg. :)

Ha en meget strålende mandag forumister!! :D :D

Last edited:
God frostmorgen fra Oslo nord - noen melder om minus i natt og det er ikke vår i luften selv om himmelen er blå og sola har stått opp.

Se her:

Attachments

• 27-4-15.jpg
    27-4-15.jpg
    106.6 KB · Views: 183
God morgen fra NSB inn mot selveste kontoret. Ikke noe spes på agendaen idag.

Oppdaget at til og med Lufthansa solgte restricted business class på korte ruter nå. EUR200 fra MUC til OSL er faktisk verd pengene. Bare noen hundringser mer enn eco. Sånt kan vi like :)

Ha en fjong dag

God morgen fra strålende kontoret på Sola, kaldt på morran men nå er solen i gang med å tine opp.
Nada på programmet i dag mens i morgen går turen østover mot tigerstaden.

En solskinnsdag ønskes alle :)

Gooood formiddag fra Trondheim
Kald morgen her , men solen skinner fra skyfri himmel , så temperaturen vil vel stige :D
Seinvakt på jobb idag, så det blir vel intet annet en sofatjeneste når man kommer herfra.
Kan like at det er 4-dagersuke :cool:

Ha en strålende dag i det ganske land ( og utland ) :D :D :D

God ettermiddag fra Luanda.

Etter 5 uker på jobb er det godt å få fast grunn under beina igjen.

Første gjøremål er å oppdatere de 24 app'ene på tlf/iPad. Det får tiden til å gå før man hentes og kjøres til flyplassen hvor EK skal frakte mitt legeme til DXB.

Ha en fin fin ettermiddag /kveld

Noen ganger er lykken på vår side: ble ombooket med SWISS til Oslo :) Y og 100% opptjening i forhold til 50% på United og 25% på Lufthansa.

Back