God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for et besøk på brygga med gamle kollegaer før kursen settes tilbake og opp i Åsen bake oss. Lysebu blir formiddagens tilholdssted. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Stavanger. Frokost på gang nå. Ute har det snødd i natt, det liker vi ikke, men forhåpentligvis regner det vel snart bort. Om litt går turen til Sola for kontorering.
Ha en knallbra mandag!:)

God morgen fra Krokstadøra! :)

Brukbart vær, dog noe vind. Oppe siden 05.00 og etter hvert klar for jobb i noen få timer.

I ettermiddag skal forsikring på ny bil sikres slik at omregistrering kan fullføres, og en handletur til Orkdal gjennomføres. Foruten om det byr uken ellers på 16-årsdag for lillesøster, og hjemhenting av bil på fredag.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra Ruters grønne i retning Oslo. Tok en buss tidligere da det snør en del. Vært oppe siden 0430 så god tid meldes fra denne kanten. ;)
Ellers fin flytur fra KSU i går.
Ha en fin dag og ny uke alle sammen! :)

God morgen fra Osl. Satser på bedre lykke i dag enn i går kveld for da blir det kanselleringer. Park in på Osl har for øvrig ikke frokost inkludert lenger. Gjelder det alle Radisson i Norge nå? En litt for stor og tilsynelatene lite reisevandt dame i midtsetet...

Planen for dagen er å rekke helikopteret selv om jeg ankommer bgo rimelig sent.

Nyt dagen!

God morgen fra Bergen. Funket greit å ta nattoget over i går kveld. Greit å slippe stå opp midt på natta for å rekke første fly. Akkurat ankommet så får vel finne oss noe frokost. Ha en fin dag

9a8646a5e499f0efa7f90cc4bd36ce53.jpg

God dag fra jobb. Jetlag gjorde at det var helt ok å være på jobb kl 0500. Så får man heller komme seg til køys ved 13-tiden igjen. Relativt greit å være tilbake på jobb når man har hatt 14 fantastiske dager i fantastiske Colombia. Og noen må jo bygge landet. God mandag !

God morgen herfra.

Kom meg så vidt på jobb i dag. Ikke bare kø (og faktisk full stopp i et par minutter siste biten inn mot jobben), men de hadde også sperret både inngangen til kantina, og gangen fra utenfor kantina og inn mot resepsjonen (pga. oppussing), noe som medførte at man måtte gå utendørs (:drunk:) ut en dør og inn en annen for å komme seg videre. Makan...

Ha en god en, med eller uten strabasiøse utflukter til/fra jobb.

God morgen fra Bergen. Funket greit å ta nattoget over i går kveld. Greit å slippe stå opp midt på natta for å rekke første fly. Akkurat ankommet så får vel finne oss noe frokost. Ha en fin dag

9a8646a5e499f0efa7f90cc4bd36ce53.jpg

Liker nattog selv på strekningen Pyongyang - Beijing hvor jeg tror jeg sov sånn veldig halvveis var jeg utrolig nok ganske opplagt ved ankomst Beijing. I Norge har jeg kun prøvd nattog på strekket Oslo-Trondheim, sovna ved Eidsvoll og våkna vel ikke før Støren. Det er helt ok.

God morgen fra Oslo - hjemmekontoret er fyrt opp for litt jobbing. Skjønt det har vært litt kaos i dag med rutegående transport så greit å ikke trenge og møte opp et sted.

Morn frå Trondheim. Litt utpå dagen skal DY testast som foretningsfly for forste gang (på lenge). Har pakka nervøst; på SK går det jo an å "snike" med seg liten ryggsekk til PC + liten trillekoffert. Har krølla dressen så godt eg kan ned i ein litt større sekk for å få eit kolli og satsar på å sleppe unna med det. Eller er DY like "slappe" som SK med å handheve regelverket sitt?

Ha ein bra dag!

Morn frå Trondheim. Litt utpå dagen skal DY testast som foretningsfly for forste gang (på lenge). Har pakka nervøst; på SK går det jo an å "snike" med seg liten ryggsekk til PC + liten trillekoffert. Har krølla dressen så godt eg kan ned i ein litt større sekk for å få eit kolli og satsar på å sleppe unna med det. Eller er DY like "slappe" som SK med å handheve regelverket sitt?

Ha ein bra dag!
Det samme gjøres helt lovlig hos Norwegian. Utdrag fra nettsiden deres:

Du kan ta med deg ett kolli håndbagasje inn i kabinen uten ekstra kostnader.

Du kan også ta med deg én liten ekstra eiendel om bord. Dette kan være en liten håndveske eller en liten veske med bærbar PC som får plass under setet foran

God midt på dagen fra det Sørlandske!
Været har roet seg. Kom hjem fra en uke på reise i går kveld. Flyet forsinket over en time fordi de manglet et par flyvertinner som kom inn med forsinket fly. Men heldigvis gikk det nå. Dem som skulle med 19 avgangen ble sendt i buss, og ankoms samtidig som oss kl 0030 i natt. Bare slaps og snø på Kjevik, noe som gjorde det til en utfordring å komme seg til langtidsparkeringen for å finne bilen. Ble kliss våt på bena og så stå å fjerne all snøen fra bilen, for så å spinne seg løs. Nei, det var noe dritt. Var ikke hjemme før kl 2.

Nå blir det i det minste 2 dager hjemme før det er Oslotur igjen. I kveld er det sågar møte i Vinklubben hvor dyre hvite burgundere står på programmet. Da er det jo ikke rart at jeg drikker!

God mandag ønskes!

God morgen fra Santa Rosa. Fikk ikke sove enger, så snart blir det å finne seg frokost og litt senere stikke bort og stille seg i kø. Forhåpentligvis er øllen verdt hypen. Det har stort set vært 2-3 timerskø, men satser på at den er kortere på en mandag formiddag.

Hepp hepp .. fortsatt fint og mildt her i vestsørøst. Våger ikke å hovere med at vinteren er over ennå - både jordrotte og lengden på siste snefall indikerer at mer kommer.

Ser ut som at vi får litt sol i dag. Porten gikk tom for batteri i går til tross for forsiktig bruk. Mistenker at det ene batteriet er defekt. Får bytte dem ut og se hva som skjer ...

Ellers blir det å nyte fridagen. Mulig det blir anskaffelse av ny motorsag etter at den gamle takket for seg ...

God morgen fra Boston. Fikk testet nye BA Club World servicen igår, og det er faktisk et solid steg frem. Tok bra mye tid, men kvaliteten på mat og drikke nå var helt upåklagelig.

Supper og greier. Store fine glass. Minimadrass og store deilige puter. Knallbra.

Men på "dagflighter som denne... (avgang 19.10) vil vi ikke lenger slå av lyset helt. Det er del av den nye servicen". Dog gjorde de det allikevel etter at fyren i 62A (moi) fikk en mindre hjerneblødning.

Så da var det alt i alt helt supert til slutt. Kan absolutt anbefales

Ha en fin en

Morn fra Bergen.

Nettopp våknet og kan konstanterer at endelig er helgens 3 nattevakter over og uken kan starte med blanke ark og ingenting på agendaen. Herlig.

Blir det surt og kaldt fremover blir det bare å booke seg en billett til varmere strøk. Kjekt med fri ut mnd.

Ha en fin fin uke

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uansett kjekt var det da budet mitt på SAS business CPH-SFO gikk igjennom på minstebud 38k poeng go til business.

Back