God mandag morgen !!

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Er innom en internet cafe her i San Diego. Saa en riktig God Morgen der hjemme ...... Har lovet EB fyldig rapport naar jeg erhjemme >:exclaimation:up:

God morgen alle fra betongsøyla igjen :)

Sukk - en nattevakt etter 2 dager morrsomheter i Bodø tar på en sliten kropp! Med vekslende freezing rain og freezing fog må jeg i tillegg følge litt ekstra godt med...

Et sliiiiit ;)

Ha en god morgen alle!

Morn morn fra avdeling vest. Fikk ikke sove noe særlig i natt så nå er det bare å begynne på dagens oppgaver. Håper jeg er i boks til lunch med det meste. :)

-A

God aften (veldig) vestfra .. akkurat hjemme fra Police-konsert .. guttungen holdt ut i nesten en time, noe jeg synes ikke er daarlig tatt i betraktning av at sangen han ville hoere (Message In A Bottle) kom foerst. Bandet saa ut til aa vaere i storform, og det svingte bra. Litt daarlig var det imidlertid at lyden til oppvarmingsbandet ble skrudd bort - saerlig ettersom soennen til Sting var med. Selv i de beste familier, eh...? LOL
Vel - naa venter bingen. God natt!!

Glad start på uken... Hovedstaden er mørk og mild (5 grader). Blir en del møter på kontoret, planlegging av Københavnturen onsdag-torsdag og så blir det vel en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre mandag!

God mandag fra OSL, her er det 0 grader og tåke.

Her skal vel dagen forhåpentligvis holde seg til et eller to kurs på dataen. Pluss litt små ting som er planlagt oppe på gate.

Ha en god mandag

God morgen fra København. Her er det enda såpass mørkt at jeg ikke har peiling på hvordan været er. Blir snart å komme seg på skolen å fortsette oppgaveskrivingen. Ha en fin dag

Mørk morgen fra Tromsø
Litt snø og sånn på morran , men ellers alt vel. Tar det med ro i dag, men blir vel et helvete med husvask og shining til visning av hus i morra :(

Have a nice day :nor

God morgen! Yr og lett sølete i hovedstaden idag, og enn så lenge ser jeg ikke særlig langt herfra kontoret på Hasle.

Vel, det blir en vanlig dag, noen møter og så er vel dagen over.......

God morgen fra Stavanger. Gjett om dette er en "blåmandag"! Bussen kom ikke, og jeg måtte ta neste. Når du er trøtt i trynet på kvisten så er dette rå brutal behandling av et menneske. ;)

Ha en fin dag folkens! :)

glad mandag - fremdeles trøtt etter helgen, selv om frøkna sov lenge både lørdag og søndag. Merkelig.... Det blir en kort uke, før det blir en liten mini-helg på onsdag med en kjapp tur til CPH på onsdag!

God morgen. Mildt og pent oppholdsvær her ute i vest. Dagen i dag skal brukes til å snekre på prosjektplaner for 2008. Må også ta en avgjørelse om jeg skal reise på møte i Oslo i morgen tidlig, eller om jeg skal delta på telefon. Det frister ikke helt med fakirfly i november....

God morgen fra Tananger / Forus,
Nok en ny uke og mange gode muligheter. Skulle gjerne prøvet ut varianten som var i filmen på NRK 1 igår kveld. Er man ikke fornøyd med dagen så får man en ny sjanse til å korrigere litt!
Vel, man kan jo gjøre et tankespinn om dette.
En kjølig fin morgen her over. Det blir en fin dag.
Imorgen tidlig er det tid for å dra over til OSL med SK4002.
Ha en fin dag alle og god uke.
Se opp for morgenglatte veier.

Her i sør har vi også startet på en ny uke. Ingen reisevirksomhet denne uken, så kanskje man kunne komme seg ajour på kontoret da for en gangs skyld?

Jaja! Det er visst bare å gyve løs! Snart er det lunsj!!

BF:cool2

Se opp for morgenglatte veier.

Takk for advarselen! Du har hatt den noen ganger nå. Bra! Ehh.... går det an å spørre hvor mye bulken kostet?;)

Grått på Nærsnes idag. Noe klesvask og skjortestryking. Før det var kjøkkenrep. på befaring og kontrollmålte med laser.
Det blir også litt lesing i New York-guider. Det blir 2-dagers stopp i EWR fra onsdag, og damen blir med! Hvis været er bra, så blir det en tur med helikopter også. 33 år siden sist.

Ooohh ... getting serious .... ?? ^_^

Da er taaken i ferd med aa senke seg over Det Store Veirysset .. Kom fort - ser ikke ut som at siste METAR har klart a aoppdatere seg ennaa ..
METAR KMGE 191355Z 34006KT 2SM BR SCT001 OVC003 13/12 A3033 RMK AO2A SLP267 $

Litt mer paa Den Store Flyplassen nede i gata ..
SPECI KATL 191403Z 36008KT 1/4SM R09R/1800V2800FT FG VV001 12/12 A3032 RMK AO2

Oh well - det er hoest og kort arbeidsuke. Kun tre dager. I like!

God ettermiddag
En relativt rolig dag, måtte innom min lokale bildoktor for å ta en titt på et dekk som lakk litt i varierende grad. Endte opp hos den lokale dekk pusher og 4 nye vinterdekk til audien. Men det er jo greit med nye gode dekk på begge bilene siden vi har barnehage langt inni skauen (og opp en evig lang bakke) og jeg som kjører på jobb til rimelig ukristelige tider... Har mer enn en gang kjørt foran brøyebilen på E6...
Nå skal snuppa hentes i barnehagen før vi sammen skal lage middag til mor.

En hyggelig kveld ønskes alle

S

Første dag på nygammel jobb. Husket noen ting bedre enn det jeg hadde trott, og andre ting var helt borte. Litt mykstart blir det uansett, har selvfølgelig ikke fått sign-inkoder til alt, og e-posten virker ikke helt som den skal. Men det føles bra å være tilbake på flyselskapssiden igjen!

God ettermiddag.
Her i Thailand er det nå mørkt igjen, men det er hverken glatt, kaldt, tåkete eller noe i nærheten av hva man kan oppleve på en novemberdag i mer nordligere strøk. Endelig i hus igjen etter en ettermiddag med litt strandliv, tennisspilling med eldstegutten, middag og til slutt en kald Singha på terassen. Fikk tatt et bilde av solnedgangen før sola datt i havet og mørket smalt inn på kun kort tid. Ikke noen blåtime i november her nei. Ha en fortreffelig aften.

Attachments

• kveldssol Jomtien nov 07 .jpg
    kveldssol Jomtien nov 07 .jpg
    43.8 KB · Views: 59
God kveld fra Longyearbyen! Her er det 7-8 minus, litt sur vind, og stort sett mørkt....:) Vi klager ikke likevel. Dagen i dag har brakt med seg 2 småturer med DO-228 fra LYR til Svea (om jeg husker rett så var det med LN-MOL), med sitteplass på rad 1 med god utsikt inn i cockpit (det nærmeste jeg noensinne har kommet til jump seat....:D). I tillegg har vi vasset litt rundt i Norges og en av verdens mest effektive kullgruve i sitt slag (det er imponerende dimensjoner på anlegget...). I morgen bærer det atter tilbake til Tromsø.

Back