God mandag morgen fra Down Under

Farmer

ScanFlyer Crusty
Riktig god morgen fra Sydney, hvor solen skinner fra skyfri sommerhimmel. Allerede oppe og ferdig Innsjekket på Emirates som skal ta meg til Auckland på morgenkvisten. Første tur med A380 står for tur;-)

Gudd dei fra Amerika også .. her i sør har det vært en nydelig helg og temperaturen i dag var faktisk over 20 grader! Herlig .. det er en stund siden vi hadde slike temperaturer!
Men mandag er det tilbake til fire grader og regn, dog ...

Alt for tidlig morgen fra Flytoget. Dagstur til Kristiansand står på programmet. Forsøkte innsjekk på nett i går, men beskjed om at det ikke gikk og papirbillett behøvdes......at det var? Heldigvis har Berg-Hansen døgnåpent så fikk ringt "hotline'n" sent i går kveld og det var visstnok at billetten ikke var skrevet om ennå, som skapte problemet, så satser at det er i orden vad ankomst OSL om 19 min.

Har et mål om å få tatt meg en skitur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Smestad. Blir en kjapp tur på kontoret, før turen går i retninging Asker der det er oppstart på det nye prosjektet. Vi starter riving av et par hus og grunnarbeidene i dag, og starter med å skyte ut tomten i neste uke. Ah, skal bli godt med litt action igjen! :)

God morgen fra Nærsnes. Frokosten er satt til livs og snart er det avreise til Drøbak. Alfa'en skal på service, og det tar vel det meste av mandagen. Får en lånebil og da blir det vel en mulighet for en "harrytur" til Strømstad eller Nordbysenteret. Ikke så mye å ta seg til i Drawback en vinterdag.
Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo øst. I skrivende stund sitter man på skolebenken og prøver å drøfte problemstillingen med stadig økende fedme blant befolkningen aka dødskjedelig. Redigering av bilder og video vil prege resten av dagen! :)

Ha en fortsatt fin dag folkens! :up:

God morgen fra en full Senator lounge på B i FRA. Dagen startet alt for tidlig på RadissonBLU OSL for å ta LH 865 06:15. Nå blir det litt lounging før man får prøvd 6 timer i C på LH 568 til ABV.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God morgon från Östeuropa!

Trevlig lunch med Mr & Ms. Someone igår i Stockholm. Idag blir det till att få gjort en hel del administrativt arbete här hemma innan jag börjar arbeta imorgon och det skall bli fantastiskt! :)
Solen skiner och jag tror att det blir en bra dag på alla sätt.
Önskar alla forumister en flott dag!

God formiddag forumister!
Ny uke nye muligheter..
Denna uka skal for det meste tilbringes på kontoret så da blir det litt mer struktur over treninga mi også!

Lykke til Savipix!

Ha en flott dag alle sammen!

God formiddag

Barna levert i barnehagen og litt indretjeneste på gang før jobben kaller.
Blir et par hektiske uker fremover, da to selskaper skal bytte DCS/Innsjekksystem samtidig. Så vi skal alle kurses, i tillegg skal jeg holde et par kurs for TAP overgangen. Så dette blir travelt. Men det blir vel greit når man er ferdig.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Det er sandelig blitt mandag morgen igjen også her i sør.
Hvor blir de helgene av egentlig???

Gradestokken viser røde tall, og de skal de visst gjøre de neste 10 dagene i følge meterorolygen! O lykke, sier jeg!

Bilen er levert på verksted i dag, og skal hentes i ettermiddag. Blir nok en dyr affære! er det rart jeg drikker??

I kveld blir det styremøte og deretter foredrag om PET. Gleder meg allerede til torsdag da det lokale bryggeriets kjeller skal besøkes, og der står tappekrana riktig vei, hehe!

Men først får vi komme oss gjennom mandagen....

BF:cool2

God formiddag fra Trondheim :)

Her er det også blitt mandag, og jobben er godt igang. Blir en rolig dag tror jeg, liten spasertur til et vennepar på kaffe i ettermiddag/kveld..... :) :)

Ha en strålende dag folkens :D :D :D

God mandag herfra.

Var oppe tidlig i dag for å kjøre kvinnfolket på jobb. "Konebilen" er litt syk på seg, så her også blir det verkstedregning. Bestilte også service, og fikk spørsmål om jeg ville ha en "Nice Price Service" (eller no' sånt), det kostet omtrent halvparten. Spurte så om hva det gikk ut på, og fikk til svar at de gjorde akkurat det samme som ordinær service, men til en lavere pris... Eehhh... Uten noe særlig betenkningstid takket jeg ja til det.

Ellers ikke mye på planen før kvinnfolket skal hentes igjen.

Ha en flott mandag. :)

God dag fra Akersgata. Fikk en telefon fra noen som ville at jeg burde få 3.000 EB-poeng ved å få MasterCard på kortet. Ergerlig nok klarte hun å lure meg til å si "ok, ja, greit". Kan like greit håpe på at "midlertidig ansettelse" setter en stopper for det i kredittvurderingen, for er egentlig slike ting jeg ikke orker å mase med....

Mandag formiddag. Farmer skal være glad at han er langt unna for på Helgeland regner det både katter og hunder samt et og annet kreatur i kastene. Kjøreturen mellom Mo og Mosjøen ble dermed en krevende affære på isete og ruglete underlag. Gårdagen ble brukt til å bestille ferietur. TAP skal frakte oss til GIG i slutten av mars. Som de sier i Trøndelag: Æ glær mæ! :lol:

God ettermiddag fra hovedstaden.

Ny uke og nye utfordringer. Etter jobb i dag blir det en times fysisk fostring før man drar hjem. Ser ut som man skal ut og teste Widerøes rute mellom OSL og GOT i slutten av mars. Blir i så fall mitt første møte med WF.

Ha en finfin mandag!

Litt lengre i loppekassen siden jeg skal ha 4 nattvakter på rappen. Regner med ingen loggførte saker de kommende nettene :lol:

Bestilte også service, og fikk spørsmål om jeg ville ha en "Nice Price Service" (eller no' sånt), det kostet omtrent halvparten. Spurte så om hva det gikk ut på, og fikk til svar at de gjorde akkurat det samme som ordinær service, men til en lavere pris... Eehhh... Uten noe særlig betenkningstid takket jeg ja til det.

Sikker på du ikke misset noe i skriftstørrelse -0,5? :8::p

Har vært en tur i sentrum og shoppet utstyr og gaver. Formen er god, og man har sjekket inn på sete 08A (ingen flytur uten vindusplass, fysj og fy!). Juhuuuu! The great blue sky here I come!

God ettermiddag fra Forus,oljeindusrien ground zero.
Ny uke og nye oppgaver med påfølgende utfordringer. Det går mot lysere tider nå som vi straks er over i februar måned.
Det ligger ann til 3 jobbreiser denne uken og med ABZ,BGO og OSL på destinasjonslisten.
Årets spotter event i Milano 25.september er bestillt og i boks også med gjengen her i sørvest.
Da gjelder det å bestemme et par andre luftfartsrelaterte events også slik at man har noe trivelig å se frem til i lysere og varmere tider av året.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Back