God mandag til dere fra Palm Desert, hvor en sitter med foettene i bassenget under stjerne himmelen, vaeret skaper ingen utfordringer - med mindre man ikke liker sol og sommer varme. Vi valgte Highway 101 nedover - som alltid en straalende opplevelse. Land Rover Class er en klar oppgradering - en flott biltur og det blir nok Highway 1 og 101 hjemover igjen - med hjemme kontor er vi ikke helt sikre paa hvorvidt vi drar nordover foer Desember
Trallala .. er SÅÅ jævlig lei av all driten på TV, både nyheter og reklame. Bare å håpe på et skred for Biden ... Det verste som kan skje er et close race. La folkets stemme runge høyt nok til å fjerne enhver tvil.
Såvidt over null, men sol og fint. Frimandag, som vanlig, så da drar jeg på dynga med søppel.
Trallabom fra Gaustad. Bortekontor i dag. Blant annet for å sitte og lage en plan for hvem som skal ha hjemmekontor når, så vi organiserer oss best mulig.
Har også fått brukt noen SAS poeng på longhaul mens man fortsatt har Fly Premium fordelen og kan fly baisnais for economy poeng. Så får vi bare håpe det går. Nå har vi 2 USA ferieturer booket for neste år. LA/LAS i slutten av juni og NYC i slutten av juli.
Grompf etc
Ha en fin en
Hmm, møtes eller krysser? Har CT-billetter til Vegas 15-22 juni
He he.. Dette hørtes jo ikke noe særlig fristende ut.. Hva slags LR endte du opp med?
Hei fra Knausen.. Borte bra, men hjemme best. Ingen møter i dag og man lurer til seg en deilig svømmetur før klanen skal hentes og maten skal kokkeleres.
Trallala .. er SÅÅ jævlig lei av all driten på TV, både nyheter og reklame. Bare å håpe på et skred for Biden ... Det verste som kan skje er et close race. La folkets stemme runge høyt nok til å fjerne enhver tvil.
Såvidt over null, men sol og fint. Frimandag, som vanlig, så da drar jeg på dynga med søppel.
Ja det forferdelig her i CaliforniaA typical failed State for loosers som Donald sier - svoemme tur staar ogsaa paa planen her - slipper aa kjoere.
Jeg endte opp med bil med motor inkludert - ikke noe diesel eller mindre enn 8 sylindre - og allt under 400 Hk er for ........ en jo en fyr som absolutt ikke skjoenner Toyota ^_^
Setter over til bassenget !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.