God mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenkontoret. Blir her til jeg om noen flytimer flytter over til spisestuekontoret...godt med variasjon i arbeidsdagen. Satser også,på å få godt nok skritt i løpet av dagen. Ha en bra start på uken - hold antall nærkontakter på et lavt nivå!

God morgen fra George.

Dagen starter med atter en covid test. Den 10’ende i rekken siden begynnelsen av august.
Våkner fort med en slik test.

Så blir det karantene livet i dag og

FQTV

Go Mandag fra Hirtshals, Flybilletten med KLM fra Berlin "Schönefeld"/Tegel, Åh nej BRANDENBURG! Er bestilt fra Berlin til Aalborg på Søndag, men hov hva det, jeg ser klokken er slået 7.47, det jo det bedste tidspunkt på dagen.

God dag <3

Morn fra hjemmekontoret. VPN er kranglete (igjen), så da får man gjøre unna kaffe, frokost og flyprat mens man venter. Support ticket får jeg ikke sendt, da man må være tilkoblet VPN for å komme inn der...
Lite ambisiøse planer i dag, må nok utfordre været for en handletur senere i dag

Mornings fra Hvalstad. Etter litt kløning fikk jeg liv i den eksterne skjermen også, så nå kommer excelarkene opp i full størrelse. LItt fysisk fostring står også på dagens program. Ha en fin dag

God mandag til dere fra Palm Desert, hvor en sitter med foettene i bassenget under stjerne himmelen, vaeret skaper ingen utfordringer - med mindre man ikke liker sol og sommer varme. Vi valgte Highway 101 nedover - som alltid en straalende opplevelse. Land Rover Class er en klar oppgradering - en flott biltur og det blir nok Highway 1 og 101 hjemover igjen - med hjemme kontor er vi ikke helt sikre paa hvorvidt vi drar nordover foer Desember

God mandag til dere fra Palm Desert, hvor en sitter med foettene i bassenget under stjerne himmelen, vaeret skaper ingen utfordringer - med mindre man ikke liker sol og sommer varme. Vi valgte Highway 101 nedover - som alltid en straalende opplevelse. Land Rover Class er en klar oppgradering - en flott biltur og det blir nok Highway 1 og 101 hjemover igjen - med hjemme kontor er vi ikke helt sikre paa hvorvidt vi drar nordover foer Desember

He he.. Dette hørtes jo ikke noe særlig fristende ut.. Hva slags LR endte du opp med?

Hei fra Knausen.. Borte bra, men hjemme best. Ingen møter i dag og man lurer til seg en deilig svømmetur før klanen skal hentes og maten skal kokkeleres.

God morgen fra SVG hvor det øyeblikk er klart for boarding på SK4164. Ikke i toppform i dag, men intet svarer for covid, så det er bare å pelle seg på jobb.
Ha en bedre mandag :)

God mandag fra Oslo - her har man lest til - eh prokastinert eksamen. Neida litt er gjort. men mesteparten av tiden er brukt på andre ting som man ofte gjør. Håper alle har en fin mandag.

Trallala .. er SÅÅ jævlig lei av all driten på TV, både nyheter og reklame. Bare å håpe på et skred for Biden ... Det verste som kan skje er et close race. La folkets stemme runge høyt nok til å fjerne enhver tvil.

Såvidt over null, men sol og fint. Frimandag, som vanlig, så da drar jeg på dynga med søppel.

Trallala .. er SÅÅ jævlig lei av all driten på TV, både nyheter og reklame. Bare å håpe på et skred for Biden ... Det verste som kan skje er et close race. La folkets stemme runge høyt nok til å fjerne enhver tvil.

Såvidt over null, men sol og fint. Frimandag, som vanlig, så da drar jeg på dynga med søppel.

Lykke til i morgen og jeg mener det er viktig med et klart utfall ja, den oransje bavianen er ikke akkurat tilhenger av demokrati.

Trallabom fra Gaustad. Bortekontor i dag. Blant annet for å sitte og lage en plan for hvem som skal ha hjemmekontor når, så vi organiserer oss best mulig.

Har også fått brukt noen SAS poeng på longhaul mens man fortsatt har Fly Premium fordelen og kan fly baisnais for economy poeng. Så får vi bare håpe det går. Nå har vi 2 USA ferieturer booket for neste år. LA/LAS i slutten av juni og NYC i slutten av juli.

Grompf etc

Ha en fin en

Trallabom fra Gaustad. Bortekontor i dag. Blant annet for å sitte og lage en plan for hvem som skal ha hjemmekontor når, så vi organiserer oss best mulig.

Har også fått brukt noen SAS poeng på longhaul mens man fortsatt har Fly Premium fordelen og kan fly baisnais for economy poeng. Så får vi bare håpe det går. Nå har vi 2 USA ferieturer booket for neste år. LA/LAS i slutten av juni og NYC i slutten av juli.

Grompf etc

Ha en fin en

Hmm, møtes eller krysser? Har CT-billetter til Vegas 15-22 juni

Hmm, møtes eller krysser? Har CT-billetter til Vegas 15-22 juni

Omtrent samme. 15-24 juni her. Men med BA på Avios Rea'en. Flyr ut og inn av LAX. Tar noen dager der før vi drar videre til LAS med bil eller balje. Om vi får dra overhodet da

God aften fra Sandnes. Fri i dag, og det har vært digg. Vært en tur i banken sammen med kona og skrevet under på diverse papirer. Så da ligger alt til rette for overtakelse av hus om noen uker. Ha en fortsatt fin dag forumister!

He he.. Dette hørtes jo ikke noe særlig fristende ut.. Hva slags LR endte du opp med?

Hei fra Knausen.. Borte bra, men hjemme best. Ingen møter i dag og man lurer til seg en deilig svømmetur før klanen skal hentes og maten skal kokkeleres.

Ja det forferdelig her i California ;) A typical failed State for loosers som Donald sier - svoemme tur staar ogsaa paa planen her - slipper aa kjoere.

Jeg endte opp med bil med motor inkludert - ikke noe diesel eller mindre enn 8 sylindre - og allt under 400 Hk er for ........ en jo en fyr som absolutt ikke skjoenner Toyota ^_^

Her holder vi oss til NPR, PBS, Washington Post og New York Times - saa vi spares for «driten» - hoerte paa meget interessante interjuver med en journalist og en professor om utviklingen av Militias (November utgaven av The Atlantic) og en dyp forklaring av hvordan splittelsen av landet i de 2 politiske delene.

Eneste antydning til «drit» var en Trump Karavane gjennom Sonoma som lagde skikkelig trafikk kaos - kanskje ikke en smart strategi i og med at samtlige biler som passerte gav dem fingeren gjennom soltaket.

Setter over til bassenget !

God kveld fra Munchen.
Enda en `siste sommerdag her. 21 grader på det meste, selv om løvet er rødt og kvelden kommer tidlig.
Største forskjellen i dagliglivet her er kanskje at restauranter ikke kan besøkes på vanlig måte, men veldig mange av dem holder åpent for take away.
I og med transit på CPH i går ble vi slusa gjennom omfattende men effektiv koronatestavdeling på MUC, hadde visst unngått det hvis en hadde kommet direkte fra Norge. Men helt greit og vel så det få tatt en (gratis), kjapp test, resultatet kom på mail ca. 12 timer senere.

Ja det forferdelig her i California ;) A typical failed State for loosers som Donald sier - svoemme tur staar ogsaa paa planen her - slipper aa kjoere.

Jeg endte opp med bil med motor inkludert - ikke noe diesel eller mindre enn 8 sylindre - og allt under 400 Hk er for ........ en jo en fyr som absolutt ikke skjoenner Toyota ^_^

Setter over til bassenget !

Dette hørtes meget spennende ut og sirkler det inn mot en RR V8 Super Charged?

Dragen er i forsiktig prosess nå med RR (ikke Sport) men dessverre med diesel.

Back