God mandag fra en forelsket TK kunde

petter380

Powder hound
Medlem
Good morning fra IST,

Landet for ca. 1 time siden med TK71 hele 75 minutter tidlig. Det merket vi ved at det ristet godt i halen stort sett hele flyturen. Dette førte også til at vi fløy en mer nordlig bane enn tidligere dager (som jeg har "overvåket").

Satt i Y+ som hadde samme config som C, noe som overrasket meg litt. Jeg vil faktisk tørre å påstå at Y+ hos TK = C hos SK (fløy det senest i januar). Jeg la ikke merke til noen forskjeller; alt fra goody bag til maten til recline, ja hele pakken.

I tillegg har TK kraftig oppgradert og utvidet loungen siden jeg var her i september. Har fortsatt ikke klart å skriv ferdig den trip reporten fra da, men det ville stått noe ala "altfor liten, ingen sitteplasser" etc. Ganske andre boller nå, selv om det er tidlig om morgenen. Loungen er meget bra med masse utvalg av både drikk og mat.

Tenkte litt på det på vei hit, TK har overgått mine forventninger hver eneste gang og jeg kjenner alt jeg gleder meg til neste long-haul med dem i august. Skal man ikke vestover så er TK virkelig høyt oppe på min liste. Ekstra kjekt er at det er i *A!

Ønsker alle en fortreffelig mandag i Norge, hvor jeg har ETA 1130, og det ser ut til at jeg tar med meg solen ;) Hjemme i ca. 18 timer før det bærer til Sverige for resten av uken. Kjekt å fly!!! :D

Mornings fra Malaga. En runde golf venter i finværet før det blir hjem med SAS+ i kveld. Ha en fin dag

Mornings fra Bergen, den største nyheten i dag er at det er sol i byen mellom de syv fjell.

God trondheimsmorgen
Her var det 35 min.spasertur til jobb i morges, på et føre som garantert skaffer mange lårhalsbrudd-pasienter idag :D(undtertegnede berget såvidt...)
Resten av uken ser flott ut -bare synd man må sitte på jobb. Fredag morgen bærer det avgårde til DUB for ei helg med fruen :drink

Ha en superduperbriljant mandag :D:D:D

God morgen fra flytoget, på vei fra Gardermoen til jobb. Fikk sovet godt på flyet over dammen så det ble ikke noen interkontinentalt forumstreff.

Ha en god en også dere som ikke tjener miles på vei til jobb.

God morgen fra Lillestrøm.. Hjemme igjen med overfart med UA 38 I natt. Ombord var også robertaas og SNSK , som Robert sier, sov over, men hadde hyggelige samtaler I UA kantina...

God formiddag fra Forus!

Stille og rolig på jobb! :drunk: Denne dagen kommer til å gå sent.

Ha en fin en forumister! :)

HMPF da rakk man ikke den kinesiske ambassaden i dag - alt måtte jo klikke da jeg skulle fylle ut visumskjemaet per PDF. Bedre ble det ikke da jeg oppdaget at pcen jeg satt på her på UiO ikke var tilknyttet en PRINTER?

Kan dette gå mån tro - utreise 3 april. Så må nok søke senest i morgen. Såvidt jeg husker tok det nøyaktig en uke så i morgen er absolutt siste frist.

Lurer på hva slags tulleetat den kinesiske ambassaden er en del av. Verre enn de fleste norske etater. Åpningstidene er ihvertfall tullete. Norske ambassaden i Malaysia var åpen til kl 16 bortsett fra fredager.

Last edited:
God midt på dagen fra Evje i Setesdal!
Her skinner solen og snøen ligger bare på fjelltoppene.

Retur til byen i kveld!

Håper denne uka går fort!

G'moorgen! En enslig varmegrad får forhåpendtligvis følge av flere utover dagen. Kone og unge sendt på skole/jobb. Det betyr alene hjemme uten bil. Jeg får ta en lur og tenke på hva jeg skal finne på utover dagen.

God ettermiddag fra Skaun!

Nettopp sjekket inn på min (foreløpig) siste tur som EBG, t/r Oslo i møter i morgen.. Fra neste tirsdag skal det stå EBD foran tallene... :)

Her skinner solen og palmene vaier... ehhh, vent.. Var på TV det ja... Her er det overskyet, snø og 0 grader... Sånn var det jaaaaaa.....

Ha en fin en, hvorenn dere er!

Kim

God ettermiddag fra SK4686 et sted over Frankrike vil jeg anta. En trivelig helg i BCN, litt mye vind dòg. W Barcelona var meget bra, selv om suiten jeg fikk var i 3. etasje..

Kansellerte PVG-turen jeg booket I helgen, da jeg ikke orker å stresse med visum, men fant en tur til ORD i stedet. Så da blir det ut på tur igjen om halvannen uke. Og EBD nærmer seg med stormskritt :-)

God ettermiddag fra Tananger i solskinnet,
Nydelig vær hele veien over sjøen til ABZ og retur i ettermiddag. Startet ut fra Tananger på morgenkvisten , bilen trengte de-icing etter nattefrosten,der bar det avgårde til fygeplassen for å ta SK4611 og -DNX over til et par kjappe,men viktige møter ved Bridge of Don , for deretter å hive seg på WF366 og -WDH østover igjen.
Middagen er inntatt , nå blir det gruppemøte i lokallaget kl 19.00 som neste post på programmet.
Fortsatt god dag alle.

God ettermiddag fra DUB. EBG funker her også, satser på at ting er i rute da man bare har 35 min connection i CPH.
Kort oppsummert så har helgen i Dublin vært fuktig på mer enn en måte :p

Back