God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen fra København hvor solen skinner. Begynner dagen med å hente noen kasser vin gamlefar har bestilt, før flere vinhandlere skal besøkes så vi fyller bilen med de 80 flaskene vi ka ha med hjem (4 hver på kvoten + 3 kasser/36 flasker man kan tolle inn per skalle) Lunch inntas på Slotkælderen før vi har reservert bord på Kong Hans i kveld :cheers: Ha en strålende dag

Last edited:
Re: God lørdag

Noen av oss har tatt den ruten tidligere. Mye bra vin å hente. Den økonomiske gevinsten, alt medregnet, er vel heler minimal.

For å moderere meg selv: Klar at dere får en kjempekveld! København i mai måned blir aldri feil:-)

God lørdag i solskinnet. Vakthelg på meg, noe som betyr at jeg må holde meg ved teltet. Så langt har det kun vært noen få telefoner fra jobben der min oppgave har vært å bekrefte at, joda, dere tok en riktig beslutning. Satser på at det fortsetter slik. :)

Noen av oss har tatt den ruten tidligere. Mye bra vin å hente. Den økonomiske gevinsten, alt medregnet, er vel heler minimal.

Joda, men vi tar det som en tur ;) Dessuten får man vel heller ikke magnum med Domain Serene, en nydelig Pinot Noir fra Oregon på polet. Og det er utrolig hvilke verdensproblemer man får løst de 5t 15m + pause i bilen som vi brukte på vei ned igår :p

Nyhavn, Nyhavn!

Joda, men er andre steder det er litt mindre nordmenn fra danskebåten. Jeg har bodd 5 år i Køben og fattern 3,5, så da er det ikke alltid man velger kobinasjonen Nyhavn og Strøget. Selv om å sitte med en kald en i solen på Nyhavn kan anbefales det også ;)

God kveld fra Smestad. Kommet tilbake fra Ullevaal etter en fantastisk fotballkamp, der det gikk som det måtte. Tydelig at i år er det på bortebane vi skal hente poengene.

Her på Nærsnes går en flott kveld mot slutten. Har tilbrakt ettermiddagen og kvelden på balkongen i tredje etasje. Barbeint og kun iført treningsbukse og t-skjorte. Jada, sommeren er her nå. Grønn asparges med Parmaskinke, smeltet smør og revet parmesan. Skylt ned med en god Sancerre. Etterfulgt av jordbær med fløte. Så Trikolor-is fra Hennig Olsen. En espresso og en grappa nå, så er kvelden perfekt!:up:

Nettopp kommet hjem fra en lang forretningsreise og lille frøken har ikke vært seg selv siden jeg reiste. Det var godt å høre stemmen til pappa og få noen gaver:colgate:
Første langtur siden fødselen og det er rart å være borte, men desto bedre å komme hjem.

God eftermiddag fra Mexico.

Er efter 16 dage på Occidental Playacar flyttet til RIU Tequila for de sidste to nætter inden turen går hjem mod CPH.

Ikke ret god plads på flyene hjem her fra, så det ser ud til at vi får debut på Martinair til AMS. Ser ikke specielt meget frem til 10 timer med charterbenplads, men altid sjovt at prøve et nyt selskab.

God dag til alle...

Et lille stemningsbillede:

bb880e0f-baeb-a737.jpg

Back