God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. I går kom sommeren til Oslo…satt ute på en restaurant i over 6 timer i går ettermiddag/kveld og det ble aldri kaldt. Stappfullt på alle uteplassene i nærheten - Oslo på sitt beste. I dag fyller vi opp dagen med en del ærend før det blir nok en teateropplevelse etterfulgt av middag hos gode venner.

Re: God lørdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Ser ut som ettermiddagen går med på fotballcup for eldstemann. Kona har uttrykt ønske om skalldyr, så får vel ta turen innom Sjøveien også. Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Her går nok deler av dagen med til å kappe opp skjelletet på plattingen og bære det bort, samt å gjøre den gjenværende biten hel og pen.
I kveld venter det hjemmelaget pizza hos søss og hennes matinteresserte, italienske kjæreste, så mistenker det kommer til å bli bra.

God morgen fra Fbu. Var deilig i går kveld, ha. Satt ute en god stund og fikk faktisk hatt noen gode og viktige samtaler med jentene. Ser det har regnet i natt, men nå er solen tilbake og brødet i ovnen. Må vel ut på en liten løpetur etterhvert, men siden kona er på fjelltur får jeg vendte til begge jenter er våkne.

I kveld venter det hjemmelaget pizza hos søss og hennes matinteresserte, italienske kjæreste, så mistenker det kommer til å bli bra.

Du spør da om du kan få ananas på pizzaen ikke sant? :stir

Gjeeeesp fra Knausen. Dette er farlig tidlig på en lørdag. Snart er det en times kokkelering med fint lite avvik fra de vanlige mimosa-frokostene. I dag skal mesteparten brukes til bad-parenting hvor mor og far skal drekke på solsenger i hagen og ta igjen for litt tjuvstart av høst.

Skal rette opp litt med mexemidag med alle i kveld.

God morgen fra Kongsberg

Her er det stille og rolig i dag. Mor har dradd på jobb, sønnen til Sverige og datter på hyttetur, så da nyter far stillheten og roen i huset. Flott vær her i dag så jeg får prøve å komme meg en tur ut og få mosjonert litt. I går kom jeg meg på en liten fjelltur for første gang på langtid. Prolapsen i ryggen har satt sine begrensninger på hva som har vært mulig av fysisk aktivitet, men nå virker det som den helt har sluppet takket.

God formiddag fra Lillestrøm!
Her er ukas handel akkurat gjort og etterhvert blir det å rusle til lokalflyplassen ENKJ oppi gata her. :)
Ikke noe ENGM tur dessverre, det er noe med at VFR plutselig ikke er tillatt.
MEN, vi satser på noe annet morsomt! :)
Så får vi se om det blir noen bilder!

Ha en fin lørdag, på bakken eller i lufta!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God dag fra BKK.

Det var godt å komme tilbake etter 3.5 års fravær.
Litt for godt faktisk. Det endte med vodka i glasset fra kl 19 i går og da ble dagen i dag som forventet. Ingen verdens ting blir gjort utover å ligge strak ut.

Så blir det egentlig bare å prøve å bli frisk til kvelden før det er på’ann igjen. God helg.

Kan jo nevne at turen nedover med LH på rad 4 var helt OK. Ankomst på tid og Premium Lane var ikke der den var for 3 år siden så eg mistet 2 min ved å leite etter den.
Thaiene skjønner ikke hvorfor jeg som kommer til hotellet i en AoT Mercedes til 2000.- baht skal bo på et Ibis hotell.
Betaler du for en Premium bil så skal du bo på premium hotell i Deres øyne.

FQTV

God formiddag fra Grønland. Litt dårlig form i dag. Skyldes nok ikke gårsdagens alkoholinntak, men snarere at man ble sittende ute i finværet litt for lenge med litt for lite klær. Sommeren kom sent i år… Fruen er på tur for å fange kantareller, så da blir det en rolig dag. Litt husarbeid er unnagjort, nå er det kaffe og Moto GP på skjermen. I kveld er det booket bord på Tatakii, håper at både kokkene og undertegnede da er i form[emoji846] Vurderte Telemark Airshow på søndag, men både ruskete værmelding og litt slapt program gjør nok at jeg dropper det.

God dag fra Lillestrøm. Ble vekket kl 08 med kaffe på sengen og sendt ut for å handle inn til lørdagens matprosjekt. Gleder meg til å sitte på krakken min og se de herligste ting bli til foran øynene mine.

Når jeg sitter slik og ser på folk arbeide synes jeg det passer ganske bra med f.eks en halvung Sangiovese. Med mindre det er tidlig på morgenen. Da er det best med en Blanc de Blanc champagne.

Ha en like fin lørdag!

God lørdag fra Krokstadelva. Ungene denne uka, nå er de ute og surrer rundt i finværet. Vi startet dagen med ett besøk på Hokksund Internasjonale Flyplass. Det var åpen dag der i dag, veldig moro. Var faktisk 1 stk som gjenkjente stemmen min fra Flypodden, så det er jo litt moro.

Ellers blir det pizza i kveld. Da blir de minste i heimen fornøyd [emoji106]
382227094a302a698b9cf125f91d5f85.jpg
fe2d78cb74dc63a2f53d95c4d98ddd03.jpg
4668c7fb148473c1fd5c7b90ccbb9358.jpg

Last edited:

Ananas, ihjelkokt kjøttdeig og selvfølgelig toppet med litt Idun Tomatketchup

815c8a433ae7a850bd1700591541411e.jpg

That being said, så må folk få ha hva de vil på pizzaen for min del.

Ellers en god lørdag. Der grubles over reiseplaner etter at de opprinnelige planene ikke ble helt som planlagt pga. en bru på Ringebu.

Ha en god en :)

Back