• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag og lenge leve galskapen!

Re: God lørdag og lenge leve galskapen!

Tja jeg tviler på at de får med seg så mye da de kun skal på en mileage run frem og tilbake. :P

God lørdag fra Oslo.
En nokså effektiv lørdag morgen til meg å være, har allerede gjort helgas innkjøp og vasket opp noen dager gammel oppvask. Så da får jeg vel gjøre noen flere nødvendige sysler, feks å rydde klesvasken som er tørket inn i skapet igjen. :old

Men jeg tror kanskje jeg skal kjøpe noe mer i dag. Feks en ostehøvel som jeg merkelig nok ikke har, eller trykkløft på boks for å rense et tastatur med mye smuss

Til Someone: Ja er nok litt styr med spedbarn når man må ha dem med seg.

Sludder, vi er 13 stk som blir i BCN til i morra, så vi får nok med oss både det ene og det andre vi....

Hoi fra Oslo
Deltatt i galskap idag men den er overhodet ikke relatert til fly i motsetning til mange andre her.
10583060_10203821875654687_680132909791609656_o.jpg

G'moorgen vestsørøstfra - lite galskap her, men kanskje like greit. Dragen har bursdag i dag og er veldig fornøyd med å ha fått billetter til college football senere i høst. Country Inn & Suites i Columbia SC er da også booket, så vi får se om jeg fortsatt får litt Carlson Magic.

Pent og varmt i dag .. blir vel en runde med gressklipperen før man tar nevnte drage ut til middag,

Hoi fra Oslo
Deltatt i galskap idag men den er overhodet ikke relatert til fly i motsetning til mange andre her.
10583060_10203821875654687_680132909791609656_o.jpg
En av de bedre selfies jeg har sett. Har ikke fått med meg at Holi skal arrangeres i Oslo.

Back