God lørdag og lenge leve galskapen!

Re: God lørdag og lenge leve galskapen!

Tja jeg tviler på at de får med seg så mye da de kun skal på en mileage run frem og tilbake. :P

God lørdag fra Oslo.
En nokså effektiv lørdag morgen til meg å være, har allerede gjort helgas innkjøp og vasket opp noen dager gammel oppvask. Så da får jeg vel gjøre noen flere nødvendige sysler, feks å rydde klesvasken som er tørket inn i skapet igjen. :old

Men jeg tror kanskje jeg skal kjøpe noe mer i dag. Feks en ostehøvel som jeg merkelig nok ikke har, eller trykkløft på boks for å rense et tastatur med mye smuss

Til Someone: Ja er nok litt styr med spedbarn når man må ha dem med seg.

Sludder, vi er 13 stk som blir i BCN til i morra, så vi får nok med oss både det ene og det andre vi....

Hoi fra Oslo
Deltatt i galskap idag men den er overhodet ikke relatert til fly i motsetning til mange andre her.
10583060_10203821875654687_680132909791609656_o.jpg

G'moorgen vestsørøstfra - lite galskap her, men kanskje like greit. Dragen har bursdag i dag og er veldig fornøyd med å ha fått billetter til college football senere i høst. Country Inn & Suites i Columbia SC er da også booket, så vi får se om jeg fortsatt får litt Carlson Magic.

Pent og varmt i dag .. blir vel en runde med gressklipperen før man tar nevnte drage ut til middag,

Hoi fra Oslo
Deltatt i galskap idag men den er overhodet ikke relatert til fly i motsetning til mange andre her.
10583060_10203821875654687_680132909791609656_o.jpg
En av de bedre selfies jeg har sett. Har ikke fått med meg at Holi skal arrangeres i Oslo.

Back