God morgen fra Lillestrøm. Digg med helg og vår utenfor. Straks er det litt handling også OSL igjen, som vanlig disse ukene. SAS sin antagelig smågris frakter oss til ARN på første rad etterpå. Fint med doble poeng disse dagene.Hjem i morgen med en CRJ på første rad.
Rett og slett en sløv kosehelg.
Røk på noen bookinger igjen, så når alt er fløyet i juni har jeg 30 segmenter. Det er innafor skjemaet i år.
Ønsker alle en riktig fin lørdag og helg, i lufta eller på bakken. ☺
Dæven, du er gal og jeg liker det
God morgen fra Brussel. Et hotell der designerne har fått ha en Field day uten noen krav til kvalitet eller praktiske hensyn. På godt og vondt, i og for seg.
Nå skal jeg si ting og spille en sang i noe timer.
Ha det fjongt
At the moment it is a 388 and load, according to Expertflyer is:
F1 A0 J2 C0 D0 R0 I0 W2 E0 T0 Y9 B9 H9 K7 M7 L1 V0 S0 N0 Q0 O0 G0
Q1- As the plane is almost entirely full, is there a larger aircraft to change to? (not familiar with this)
Grompf. Sovet dårlig. Kjerringa sendte meg på morgenoppdrag FØR jeg hadde fått meg frokost. Hvordan henter man seg inn etter sånt?
Bytte kone :lol:
Grompf. Sovet dårlig. Kjerringa sendte meg på morgenoppdrag FØR jeg hadde fått meg frokost. Hvordan henter man seg inn etter sånt?
Jobbhelg, så jeg låser meg inn på kontoret og tar på hodetelefoner, så kan verden snurre videre uten meg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.