God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen

God morgen fra Quality Airport Hotel Dan i København...en meget positiv overraskelse. Våren har kommet til København og jeg gleder meg til en dag i og rundt byen til fots. Ha en flott vårdag du også.

Re: God lørdag morgen

God morgen fra Sandaker. Muligheter for en brukbar vårdag her i Oslo også. Foreløpig har vi begynt på en "Store maskiner-maraton", og blir vel en par espressoer på meg innen kona våkner. Barselbesøk til min ferske niese etterpå, før jeg drar til en kamerat for poker, øl og whisky i kveld. Ha en fin dag

God lørdag fra idylliske Stein am Rhein. Etter kansellering uten grunn klarte klarte jeg med en strafferunde via BRU komme meg frem hit sent igår kveld. Skal idag sløve blant dekorerrte gamle hus ved Rhinen. 18 grader og sol er det meldt.

HA en god en alle andre som skal sløve idag.

God morgen fra Lillestrøm. Digg med helg og vår utenfor. Straks er det litt handling også OSL igjen, som vanlig disse ukene. SAS sin antagelig smågris frakter oss til ARN på første rad etterpå. Fint med doble poeng disse dagene. 👍 Hjem i morgen med en CRJ på første rad. 😉 Rett og slett en sløv kosehelg. :) Røk på noen bookinger igjen, så når alt er fløyet i juni har jeg 30 segmenter. Det er innafor skjemaet i år. 😉
Ønsker alle en riktig fin lørdag og helg, i lufta eller på bakken. ☺

God morgen fra Snillfjord. :)

Sikkert nærmere formiddag, men dog. Regn og grått i lufta betyr at snøen er i ferd med å smelte litt. Her er man oppe, og frokosten er alt unnagjort. Om en stund bærer det av gårde til storbyen for å besøke lillesøsters faderlige opphav på St. Olavs Hospital. Utenom det finnes det ikke mange planer for dagen faktisk, så man får se hva man får utav den.

Ha en ypperlig lørdag! :)

God morgen fra Phuket, her er det mer enn vår... Måte søke tilflukt i skyggen på Aussie Bar for en kald øl og Formel 1 kvalik[emoji3] Nå blir det en tur på stranda og deretter en liten tur på MC for å handle inn curry. Risikosport... men får ta det rolig og kjøre passivt. Ha en fin lørdag i sola!

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Digg med helg og vår utenfor. Straks er det litt handling også OSL igjen, som vanlig disse ukene. SAS sin antagelig smågris frakter oss til ARN på første rad etterpå. Fint med doble poeng disse dagene. 👍 Hjem i morgen med en CRJ på første rad. 😉 Rett og slett en sløv kosehelg. :) Røk på noen bookinger igjen, så når alt er fløyet i juni har jeg 30 segmenter. Det er innafor skjemaet i år. 😉
Ønsker alle en riktig fin lørdag og helg, i lufta eller på bakken. ☺

Dæven, du er gal og jeg liker det:)

God morgen fra Brussel. Et hotell der designerne har fått ha en Field day uten noen krav til kvalitet eller praktiske hensyn. På godt og vondt, i og for seg.

Nå skal jeg si ting og spille en sang i noe timer.

Ha det fjongt

Dæven, du er gal og jeg liker det:)

God morgen fra Brussel. Et hotell der designerne har fått ha en Field day uten noen krav til kvalitet eller praktiske hensyn. På godt og vondt, i og for seg.

Nå skal jeg si ting og spille en sang i noe timer.

Ha det fjongt

Du vet det forplikter å komme fra Deltabyen...

God morgen, ser ut som våren er i anmarsj. Foreløpig er jeg ikke lenger enn nedi noen kaffekopper og forumet her, dvs. sløvemorgen.

Meeeen - dene flyertalk-saken var jo litt søt:
At the moment it is a 388 and load, according to Expertflyer is:

F1 A0 J2 C0 D0 R0 I0 W2 E0 T0 Y9 B9 H9 K7 M7 L1 V0 S0 N0 Q0 O0 G0

Q1- As the plane is almost entirely full, is there a larger aircraft to change to? (not familiar with this)

Ha en fin dag med eller uten et leg på A380 eller større :)

Good day her fra LHR T5 GF.. fiiint vær her i LON og utsikt til både A380'er og andre mindre kjerrer som skal avgårde på den sørlige RWY'en .. Henriot er i glasset og om en time avgårde med den minste 787 til ICN..

God lørdag fra Midrand :) Jeg beit i det "sure" eplet (kostnadsmessig) og oppgraderte hjemreisa fra Sør-Afrika til Business i går og ser til min store overraskelse at jeg kommer til å få Skywards sølvkort etter denne reisa om jeg har regnet riktig (har drøye 17K tier miles og kommer til å tjene 10K til på hjemreisa, før sølv kreves 25K). Første edle kort for min del, så det er jo litt artig. :) Og gleder meg vilt til nok en long haul tur i Emirates Business.

Last edited:

God ettermiddag fra Elverum.

Her er man på dagstur/testtur med elbil (BMW i3). Fungerte fint å kjøre Oslo-Elverum med et innlagt 10 min stopp for å klatte på litt strøm.

Tilbake til Oslo i kveld. Elektrisk harrytesttur imorgen.

Ha en spenningsfylt dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grompf. Sovet dårlig. Kjerringa sendte meg på morgenoppdrag FØR jeg hadde fått meg frokost. Hvordan henter man seg inn etter sånt?

Jobbhelg, så jeg låser meg inn på kontoret og tar på hodetelefoner, så kan verden snurre videre uten meg.

Grompf. Sovet dårlig. Kjerringa sendte meg på morgenoppdrag FØR jeg hadde fått meg frokost. Hvordan henter man seg inn etter sånt?

Jobbhelg, så jeg låser meg inn på kontoret og tar på hodetelefoner, så kan verden snurre videre uten meg.

Elementert - en Quad Latte fra Blackbird - den setter deg paa rett spor (eller Peptobismol Smoothie)

God lördag från Grand Hyatt Berlin. Testat priority boarding med SAS idag. Det såg ut att fungera.

Back