God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

God morgen fra toppen av bydel Sagene. Grått ute og ser ikke ut som det blir den helt store sommerdagen. Men satser det blir opphold så jeg får tatt meg en løpetur. Pokerlag i kveld, men akkurat går det i espresso og Peppa Gris på TVen. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Lillestrøm. Gråværsdag også her. Men det får man ikke gjort noe med. Handling og indretjeneste står på planen her før SAS tar oss tur retur Værnes i kveld. Så litt luft under vingene denne helgen også. ;)
Neste helg er det Stavanger med overnatting så litt lengre tur da. Ha en riktig fin lørdag og helg! :)

God morgen fra Quality airport hotell Stavanger på Sola. Her gleder vi oss til flystevne og sålangt virker det som at værgudene er på vår side. Nå blir det frokost.

God morgen fra Mosjøen. Finfint shortsvær ute, så vi skal holde oss mest mulig ute i sola i dag. Men først en tur på jobben. Har vakthelg så må ta en runde og sjekke at alt er OK. Datasystemene viser ingen avvik så dette lover bra. :) Ha en god dag alle forumister.

God lørdag fra MS Nordnorge. Etter et sent midnattsboblebad på Lopphavet er jeg endelig oppe for å få meg litt frokost i buffetversjon. Gidder ikke bruke over 1500 på en tur til et oppskrytt plattå som ligger på en øy og som ikke engang er det nordligste punktet på den øya så det blir å finne en topp i Honningsvåg å gå opp på dag.

Har allerede begynt å gruble på hvordan man skal fylle vel 10 timer i Kirkenes før flyet går. Man kan vel ikke sitte på lenge i loungen?

Ha en god en alle som er i mer befolkede deler av verden.

God Morgen fra Stavanger. Etter litt knoting med bussbilett fra Forum er man nå i sentrum og venter på shuttlebussen til flyshowet Så litt utrygt ut med tåken i morgest, men den letter etterhvert Ha en fantastisk dag da

Har allerede begynt å gruble på hvordan man skal fylle vel 10 timer i Kirkenes før flyet går. Man kan vel ikke sitte på lenge i loungen?

Hva med å besøke Grenselandsmuseet? Har ikke vært der selv, men har hørt det skal være OK. BarentsSafari pleier også å ha noe opplegg for passasjerer som kommer med Hurtigruta, spør i resepsjonen ombord.

Hva med å besøke Grenselandsmuseet? Har ikke vært der selv, men har hørt det skal være OK. BarentsSafari pleier også å ha noe opplegg for passasjerer som kommer med Hurtigruta, spør i resepsjonen ombord.

Takk, har allerede besøkt museet... og bunkersen... og hatt utflukt til grensen den gangen jeg hadde verdens tregeste helgetur til Kirkenes.

Takk, har allerede besøkt museet... og bunkersen... og hatt utflukt til grensen den gangen jeg hadde verdens tregeste helgetur til Kirkenes.
Kirkenes må være Norges kjedeligste by. Var innom der i 3 timer. Det var lenge nok.

God lørdag fra Oslo. Ble sent i natt. Verste er at jeg skal på ny fest i kveld. Kanskje jeg får slenge inn en jobbsøknad eller to.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Kirkenes må være Norges kjedeligste by. Var innom der i 3 timer. Det var lenge nok.
Dengang jeg hadde helgetur gikk jeg gjennom sentrum halvannen time etter stengetid... alt stengte vel lørdag 13:00 eller noe slikt. Den var fint vær, men det var helt folketomt og man kunne ikke høre noen lyder, ikke en eneste bil, ingen gressklippere og ikke en eneste unge som lekte. Traff på noen turister som var helt sjokkert, de trodde det hadde vært en eller annen katastrofe siden et var så folketomt. Det var skikkelig twilight zone.

Ingen av dere som har prøvd nattelivet i Kirkenes..? Det er IKKE Norges kjedeligste by;)

Nuvel, god tur til alle reisende, riktig godt flyshow til alle på Sola og god lørdag til alle andre.

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Hvor det våtere element har tatt over på vær-fronten for øyeblikket. Det gir meg en god anledning til å få gjort ymse nødvendigheter innendørs i det minste. En liten runddans med støvsugeren samt å få plassert mange bunker med papp og papir i dunker for resirkulering er vel ting man burde få gjort.
Været kan visstnok tørke opp i ettermiddag, så kanskje en får gjennomført en treningsøkt utendørs også, før et visst landslag skal prøve seg på 3 poeng mot Tsjekkia.

Ha en fortreffelig en! :)

Ingen av dere som har prøvd nattelivet i Kirkenes..? Det er IKKE Norges kjedeligste by;)
Natteliv? Det er så stille og kjedelig at beøkende har lagt seg og sovnet før barne-tv.

Natteliv? Det er så stille og kjedelig at beøkende har lagt seg og sovnet før barne-tv.

Enig med deg om den - nå var jeg der bare en søndag ettermiddag - eneste jeg fant var Thon hotell som var åpent hvor jeg kunne ta en pils...
Fint å se utover havet men men virka ikke som det var noe å ta seg til der ellers.

Nuvel, god tur til alle reisende, riktig godt flyshow til alle på Sola og god lørdag til alle andre.

Skriver under på det.
Jeg gikk på Nordvingkurs i Kirkenes og nattelivet var utemerket, hver natt. :colgate:

Enig med deg om den - nå var jeg der bare en søndag ettermiddag - eneste jeg fant var Thon hotell som var åpent hvor jeg kunne ta en pils...
Fint å se utover havet men men virka ikke som det var noe å ta seg til der ellers.

Nå er det vel ikke så sykt urimelig at nattelivet er litt labert på en søndag ettermiddag?

God dag fra Lillestrøm. Har hatt en ekstremt lugn dag i dag. Så i kveld blir det enten en øl ute med noen kompiser eller fotballkamp på TV hjemme. Evt en kombinasjon.

Ha en brilleaktig kveld.

God kveld fra hovedstaden.

Besøk til svigerfar i Kongsberg unnagjort. Ellers ingen større planer for kvelden. Har G og T og noe isbiter og lime liggende - så da er det en risiko for at man blander dette sammen etter at arvingen har tatt kvelden ;)

Ha en fortsatt fin aften!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God kveld fra hovedstaden.

Besøk til svigerfar i Kongsberg unnagjort. Ellers ingen større planer for kvelden. Har G og T og noe isbiter og lime liggende - så da er det en risiko for at man blander dette sammen etter at arvingen har tatt kvelden ;)

Ha en fortsatt fin aften!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du drikker Gin'en bar frem til da?

God kveld fra Bergen. Rolig kveld i dag. Lurte på om jeg ikke skulle jekket meg en øl. Det står en Pliny the Elder i boden som burde vært knertet snart..

God kveld fra NSB. Da var helgens flyturer unnagjort med samme maskin og samme crew tur retur Værnes. Joda, de tittet litt rart på oss ved boarding, en 15 minutter eller så etter at vi gikk av. Vel vel, litt artig er det jo og takke for turene på OSL. ;)
Ha en fin kveld! :)

Back