God lørdag fra Sandaker

Re: God lørdag fra Sandaker

I dag har det vært karategradering. Jeg klarte det og fikk grønt belte :D
Ha en god kveld og helg videre!

Natteliv? Det er så stille og kjedelig at beøkende har lagt seg og sovnet før barne-tv.

Om man legger seg før Barne-TV (jeg regner da Barne-TV-tid som 18:00), så er man jo våken og uthvilt til å hive seg utpå nattelivet sånn rundt midnatt?

G'kveld fra Nordøstre Romerike. TV og middag etter en relativt lat dag. To uker ferie er påbegynt, og jeg skal ikke være noe sted før på torsdag sånn i 12-tiden.

Funderer også litt på om jeg skal være spontan og blåse av en 10-20K EB-poeng på en dagstur eller noe innen Norden. Eller ikke.

Anyway. Ha en god en :)

Hmmm... idag så jeg at bonusreturen jeg hadde prøvd booke fra Kirkenes ble mulig å booke. Jeg kan altså også få litt tid i Alta. Men det var ikke mulig å booke om online og på supporttelefon sa de stort sett "Ædda bædda" selv om det var en booking i Pluss. Ikke mulig å booke om eller få refundert.

Så nå sitter jeg med 2 bonusreturer fra Kirkenes til Oslo i morgen.

WF975 KKN-ALF 14:25-15:10 i Go
SK4479 ALF-OSL 21:45-23:40 i Go

SK4479 KKN-ALF-OSL 20:30-23:40 i Pluss

Har altså sete både i Pluss og Go på samme flight fra Alta, men siden jeg ikke vil bruke den første strekket på en senere flighten fra KKN vil jeg antagelig miste setet i Pluss fra Alta.

Har altså gitt opp å få ombestilt eller få refundert noe, men jeg håper jeg i alle fall kan få setet jeg har betalt for.

Back