God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, forum og radio før det blir en treningsøkt om et par timer. Middag på Vinoria med opphavet i kveld. Bruk lørdagen best.

Re: God lørdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Nespresso i koppen og Peppa Gris på skjermen. Kona og eldstemann sendes på klassetur, så da får vi andre holde fortet. Så får jeg se om jeg får dreisen på temperaturkontrollen på grillen, så blir de en BBQ spareribs som skal ligge i røyken der endel timer. Ha en fin dag

God lørdag fra Forus. Og gratulerer med dagen til Kronprinsessen. I gang med tolv timer her på bruket. Fikk byttet bort søndagsvakten så nedtellingen til ferie har begynt. Går rykter om taco når jeg kommer hjem fra jobb.

God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her på morgenkvisten. Kona er på besøk hos sin søster i Tønsberg og ungene purker og sover. Moderen kommer på besøk i ettermiddag så det må gjøres en liten innsats med huset. Ellers ikke de store planene.

God morgen fra Deltabyen. Litt kaffe og fotballkvinnevnbronsefinale. Skal straks lage meg en omelett og så trene litt. Smurfen og den lille grå ligger og purker, så det er full ro i heimen.

Ha en best lørdag

Knausen kaller.. nydelig frokost er inntatt og far skal langtur i bakgården til Skjennungstua. Dragen skal på middag med de største partnerene sine, men det er uten følge (sier hun i alle fall :colgate:) så her blir det taco-kveld med alle arvingene og Adam Sandler film (som vi kan se når Dragen er borte da Adam er på no-go listen hennes.

IMG_7138.jpeg

G’morgen .. Fint på terrassen i dag. Valpen er i fint slag, så tipper vi kan gå tilbake til vår morgenrutine mandag. Så lenge vi tar det pent.

Fruen skal over og besøke guttungen noen dager, så da får vi heimen fos oss selv noen dager. Da får jeg ihvertfall fått sett litt fotball uten at det gneldres. ;)

Lurer på om jeg også skal hive noe langtidsgrillende på .. grillen. Hmm ..

G-ettermiddag fra det Sørlandske!
Her er det vaskedag. Altså ute! Så i morgen er sørlandet nyvasket. Det har plasket ned her i hele dag, så det har blitt slapp dag hjemme. En flaske champers og en 6-pack ligger i kjøleskapet, så da skal det drekkas i kveld.

Skål, flyfiller! :-)

God morgen fra Deltabyen. Litt kaffe og fotballkvinnevnbronsefinale. Skal straks lage meg en omelett og så trene litt. Smurfen og den lille grå ligger og purker, så det er full ro i heimen.

Ha en best lørdag

Da jeg ikke er fluent i flypratiansk kodespråk, må man nesten spørre om «lille grå» er en gratulasjon verdt i form av barn, husdyr eller tenologisk dippedutt?

Tror han mener elefanten (han som egentlig heter Fnate).

Han var bl.a. en aktiv blogger en gang i tiden: https://fnate.blogg.no/

Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn, men med tanke på at jeg godt vet at fnate er en liten elefant-teddybjørn, så kunne det ikke falt meg inn at den lille grå var ment som fnate. Kanskje aller mest fordi han sov med kona/forloveden til menneskeFnate, iso bli ledsaget av menneskeFnate. (å ha brukernavn som deler navn med bamsen er sometimes difficult territory, merker jeg).

Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn, men med tanke på at jeg godt vet at fnate er en liten elefant-teddybjørn, så kunne det ikke falt meg inn at den lille grå var ment som fnate. Kanskje aller mest fordi han sov med kona/forloveden til menneskeFnate, iso bli ledsaget av menneskeFnate. (å ha brukernavn som deler navn med bamsen er sometimes difficult territory, merker jeg).

Han skrev da ikke at de sov sammen? Bare at de sov.

Elefant-Fnate sover i en skuff. (Og blir sur om du kaller han for bamse)

Back