• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

GOd lørdag fra Lillestrøm

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaAAAAAAAA!!!

Jeg starter en lørdagstråd, liksom... HJEMMEFRA... KA e oddsen?

Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God morgen fra Bodø :) Stod opp til 23 grader, FØR solen var kommet skikkelig opp i dag :) Dette blir en kongedag med null fornuftig på programmet :)

Ha en super lørdag folkens!

Mornings fra Tjøme. Allerede rukket en tur på Maxbo. Et par CBer har dundret forbi og har nettopp en timinutters regnpause. Blir vel å fortsette å kløyve ved av den 60 år gamle jævelen av en edelgran svigers hugde. Den er for stor for motorsagen så kiler, slegge og såett må tas i bruk, hvilket jeg kjenner godt i kontorfingrene mine.

I tillegg må det bakes mer Foccacia....ha en fin dag
ImageUploadedByTapatalk1375520327.104142.jpg

God morgen fra Stavanger.

Kroppen er støl og man er trøtt som fy, men mellomste fikk nå iallefall tatt i bruk det ny rommet etter en ukes arbeid etter å ha hatt revet ut alt inn til stenderene. En liten kjapp tur til Monter, så er man ferdig!

Ha en fin dag forumister. :)

God lørdag fra Hilton Hua Hin. Rolig dag ved poolen. Vært litt surrete i hue...morgenen startet med et brak i bunnen på bassenget. Stupet gikk noe dypere enn planlagt :) ha en flott lørdag og helg

God Morgen fra Regntunge Bergen ( ikke en bombe at det regner.....)

Regn, regn og regn i dag! Skal en tur til byen for og se på Gamle båter og en del andre ting. Bergens brannvesen fyller 100/150år i år. "Happy Hour starts Now" Fri!!!

KLM 1200

Attachments

• IMG_2964.jpg
    IMG_2964.jpg
    37.1 KB · Views: 240

God lørdag fra Hilton Hua Hin. Rolig dag ved poolen. Vært litt surrete i hue...morgenen startet med et brak i bunnen på bassenget. Stupet gikk noe dypere enn planlagt :) ha en flott lørdag og helg

Fysj og fy, håper det ordner seg. Ta kontakt med lege hvis det ikke bedrer seg raskt er mitt råd!

God dag til alle fra Ikebukoro i Tokyo. Jeg dør nesten av varmen og fuktigheten. "Neida, er sikkert ikke så ille som alle påstår" tenkte jeg den gang jeg bestilte billetten. Ha :lol:

Hei fra Telemark. Her det regnet og tordnet som bare det i natt og utover dagen. Men har det vært et lite opphold i uværet. Men ikke helt overbevist om at det er helt over enda. Planer for dagen: absolutt ingenting, bortsett fra å kanskje lese noen flere kapitler på "Politi".

God morgen fra LHR T3 hvor vi drøyer ventetida på SK503 med en øl. Første del av hjemreisa med Queen Mary 2 var nyyyyydelig!

Det blir også SAS fra CPH etterpå før vi lander 19ish..

Ha en fin dag!

Da er man desverre hjemme i Bergen. Kjørte ovef på 6t og 40. Straks hente resten av gjengen som fikk lov til å fly.

God ettermiddag fra Malta.

Gradestokken viser 35 varme og etter en tur ut i stad er man nå tilbake på suiten og nyter en kald en på terrassen. Her tar man dagene i et bedagelig tempo, noe som passer bra på ferie :)

Ha en fin lørdag alle sammen!

Gooood ettermiddag fra Skaun!

Engelsk fotball endelig igang igjen med start i Championship i dag. Frua på jobb og TV helt for seg selv.. Jiiiiihaaa! Utnyttet dagen helt elendig dog, da vekkeklokka ikke var stilt, og våknet dermed kl 14.00.. hehe. Sånn går no dagan...

RBK-Sogndal på Lerkendal i morgen kl 18.00, får prøve å våkne til den da! Sommerfest i kveld!!

Ha en kjempelørdag alle sammen!

Kim

Hjemme fra London, såvidt det blei plass til oss, trøtt og sliten - snakkes en annen gang.

jcnorway:

Om du vil spise fantastisk mat på Malta skal du ta deg en taxi til Ballutta Bay (St.Julians) og gå på "Zest". Asiatisk og europeisk fusionmat, med både teppanyaki, sushi, curry`s etc.. Utrolig flott plass og en av stamstedene for oss matelskere der nede.. (Ligger i 2 etg like ved McDonalds)

Glem heller ikke Blue Elephant på Hilton Hotel, eller om du er glad i kjøtt og biff så er "Chophouse" på Tigne Point det beste alternativet! Pizzaelskere MÅ ta turen ut til Sliema og spise på "Vecchia Napoli". Klassikerpizza!!

Her har du noen Malta-tips fra en gammel ringrev.. hehe.

Kim

jcnorway:

Om du vil spise fantastisk mat på Malta skal du ta deg en taxi til Ballutta Bay (St.Julians) og gå på "Zest". Asiatisk og europeisk fusionmat, med både teppanyaki, sushi, curry`s etc.. Utrolig flott plass og en av stamstedene for oss matelskere der nede.. (Ligger i 2 etg like ved McDonalds)

Glem heller ikke Blue Elephant på Hilton Hotel, eller om du er glad i kjøtt og biff så er "Chophouse" på Tigne Point det beste alternativet! Pizzaelskere MÅ ta turen ut til Sliema og spise på "Vecchia Napoli". Klassikerpizza!!

Her har du noen Malta-tips fra en gammel ringrev.. hehe.

Kim

Takk for tipsene! Vi bor på The George Hotel i Paceville Avenue, så det er kun en kort spasertur til både Zest og Blue Elephant :) Har funnet en italiensk restaurant rett ved siden av hotellet som lager nydelig pizza (Il Pirata). Deigen lages på stedet, pizzakokken snurrer til de herligste pizzaer mens man ser på, selvfølgelig stekt i skikkelig vedfyrt stenovn. Noterer ditt tips for pizza i Sliema!

God morgen fra et north carolina med svært skiftende vær. Blir en rolig dag før man dessverre setter kursen hjemover hvor hverdagen venter i morgen. Ha en fortsatt god dag y'all!

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Det ble sovelengedag i dag, og fikk faktisk fred også. Deilig det. Det sies det regnet og tordnet noe kraftig på morgenkvisten i dag, men jeg var visst såpass godt bedøvd at jeg ikke merket noe til det. Kan jo ikke skrive trip-report i edru tilstand må man tro..... Nå er trofekjerringa sendt på jobb, så da er det bare meg og bandittene igjen hjemme. Ingen planer annet enn å slake. En tur på butikken må vel til, men det er det lengste jeg vil strekke meg.

Nå er det kroneis og cola zero som gjelder!

God lørdag ønskes!

Engelsk fotball endelig igang igjen med start i Championship i dag.

Takk for tipset - det hadde jeg oversett. En av bakgårdskanalene viser QPR-Sheffield W her ser jeg, så da får man nesten få med seg det. Ikke HD, men det går vel likevel. Ellers er det jo flere engelske og europeiske lag som spiller turnering her borte om dagen, og det har gitt noen høyst severdige kamper.

Solen skinner, kjerringa skal på køntri-konsert (Kenney Chesney/Zac Brown Band) nede i byen sammen med en venninne i kveld. De overnatter der nede, så da blir det bachelor pad for guttungen og meg.

Syke Hund begynte å bite i såret i går og derfor måtte krave på. Ikke populært ... Gikk opp et hakk med painkillers i går kveld, og det ser ut til å ha løst problemet foreløpig.

Men nå - fotball!

Jeg er glad nå. Etter litt godsnakking og fjerning av 20 SGD vaske"fordel" (holder vel i realiteten til et par boksere) fikk man adgang til executive lounge uten merkostnad. Rommet beholder jeg, da det er mer enn bra nok. De insisterte først på ekstra betaling, men sa jeg skulle tenke på det. Kom tilbake noen timer senere og traff samme dama og sa at jeg ville ha adgang likevel, men at jeg ønsket å beholde rommet. Tja da tenkte hun litt og sa at vi kunne fjerne et par "benifits" og gi deg tilgang til loungen uten merkostnad. Kudos! Vurderte etter gårsdagens opplevelse seriøst å bytte til Hilton på Orchard.

Fysj og fy, håper det ordner seg. Ta kontakt med lege hvis det ikke bedrer seg raskt er mitt råd!

God dag til alle fra Ikebukoro i Tokyo. Jeg dør nesten av varmen og fuktigheten. "Neida, er sikkert ikke så ille som alle påstår" tenkte jeg den gang jeg bestilte billetten. Ha :lol:

Takk for omtanken, så meget bedre nå. Hjelper med litt vann og ro :) Temmelig "steamy" her også. Har problemer med å oppdrive kaldt vann, er jo bare lunk i kaldtkrana i dusjen :(

Ha et fortsatt fint opphold i Tokyo!!

Back