• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

GOd lørdag fra Lillestrøm

Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God aften igjen. Jeg må nesten bare meddele verden at jeg har blitt EBS. Synes det er ganske flott med tanke på at jeg egentlig ikke flyr i jobbsammenheng...

Hei og hå fra Kollen.

Oppvasken er borte, vaskemaskinen snurrer, og akkurat nå gauler Springsteen Thunder Road fra stua. Jeg sitter på terassen med en kald Heineken, og konstaterer at det meste kunne vært mye værre. Kveldens viktigste valg blir å finne ut om jeg skal gidde å gå ned og skaffe noe potetsalat til noen grillpølser jeg tenkte å spise etterhvert. Er jo minst et par hundre meter ned til butikken.

Fikk også sikret litt nostalgisk kveldsunderholdning ;)

null-53-1.jpg

Hævv æ gudd vån :)

God ettermiddag fra Arendal. Sovnet ute i solen i sted, ettersom at det klarnet opp etter nattens og morgentimenes lys&lyd fest (presented by Tor med hammeren) Venter på at grillen skal bli varm nok til å få stekt litt kylling til middag.

Kveldens filmtips blir Castaway på TVN kl 2130. Fedex-fyr som strander på en øde, tropisk øy, etter et flykrasj.

Ha en fin kveld!

Kveldens filmtips blir Castaway på TVN kl 2130. Fedex-fyr som strander på en øde, tropisk øy, etter et flykrasj.

...med alle de pakkene med domestic Airwaybills midt i stillehavet? Enten tidenes filmtabbe, eller tidenes missort-mengde. (missort=pakke som havner på feil sted. Ja, det skjer dessverre av og til)

...med alle de pakkene med domestic Airwaybills midt i stillehavet? Enten tidenes filmtabbe, eller tidenes missort-mengde. (missort=pakke som havner på feil sted. Ja, det skjer dessverre av og til)

Kanskje de skulle til Guam :p

IOkke den eneste tabben heller ... ;)

http://www.moviemistakes.com/film246

Factual error: The aircraft interior is of a MD-11. (The emergency exits are the plug-type MD-11 doors) The digital cockpit is of an MD-11, not an Airbus A300 series which Chuck boards before the crash.

Kanskje de skulle til Guam :p

Prøv å sjekk pris/tid på en pakke fra f.eks. New York til Guam på fedex.com, så får du opp Intl. Priority og Intl. Economy som valg ;)

Prøv å sjekk pris/tid på en pakke fra f.eks. New York til Guam på fedex.com, så får du opp Intl. Priority og Intl. Economy som valg ;)

Filmtabbe nr 3: At man kan booke FedEx online? ;)

Trrrrrrrrr..... trrrrrrrr. Tsssschhhhh (kort trommesolo som ender med cymbal)

Filmtabbe nr 3: At man kan booke FedEx online? ;)

Trrrrrrrrr..... trrrrrrrr. Tsssschhhhh (kort trommesolo som ender med cymbal)

Jeg sa sjekke pris og tid, ikke booke ;) (Og man kan det andre steder. Det ryktes også at det kommer hit)

http://trommelyd.no/ (<--- klikk her)

God lørdag kveld fra NZ-loungen på RAR. Det blir en lang ferd tilbake til Norge.

Back