Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Hilton Hua Hin. Rolig dag ved poolen. Vært litt surrete i hue...morgenen startet med et brak i bunnen på bassenget. Stupet gikk noe dypere enn planlagtha en flott lørdag og helg
jcnorway:
Om du vil spise fantastisk mat på Malta skal du ta deg en taxi til Ballutta Bay (St.Julians) og gå på "Zest". Asiatisk og europeisk fusionmat, med både teppanyaki, sushi, curry`s etc.. Utrolig flott plass og en av stamstedene for oss matelskere der nede.. (Ligger i 2 etg like ved McDonalds)
Glem heller ikke Blue Elephant på Hilton Hotel, eller om du er glad i kjøtt og biff så er "Chophouse" på Tigne Point det beste alternativet! Pizzaelskere MÅ ta turen ut til Sliema og spise på "Vecchia Napoli". Klassikerpizza!!
Her har du noen Malta-tips fra en gammel ringrev.. hehe.
Kim
Engelsk fotball endelig igang igjen med start i Championship i dag.
Fysj og fy, håper det ordner seg. Ta kontakt med lege hvis det ikke bedrer seg raskt er mitt råd!
God dag til alle fra Ikebukoro i Tokyo. Jeg dør nesten av varmen og fuktigheten. "Neida, er sikkert ikke så ille som alle påstår" tenkte jeg den gang jeg bestilte billetten. Ha![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.