God lille julaften fra Forus

God lille julaftens ettermiddag fra Rygge! Her ser det ut til at julen blir varm og grønn, til tross for at gårsdagen var kald og hvit. Her er juleferien i gang, og i år skal den vare lenge.

Barna har kjent og klemt på alle presangene de har kommet over, inkludert en til meg fra en onkel. Den klirret og klukket behagelig, så jeg har allerede bestemt meg for hvilken presang som blir årets favoritt.

Ha en feiandes flott lille julaften!

God ettermiddag fra Kristiansund hvor været minner lite om jul, 8 grader med vind og regn. Blir nok en rolig dag med alle juleforberedelsene ferdige. I kveld kommer også mamma, en tante og noen søskenbarn opp fra Østlandet, så det blir relativt fullt.

Ha en god lille julaften :)

God lille julaften!

Siste dagen på kontoret før jul.

Blir vel bort i mot kl 18 før jeg kommer meg herfra og setter kursen hjem til huset i Solveien.

Ønsker alle en fin dag og kveld!

God morgen fra Amerika Sørøst! Her er uvaeret passert, og morgenen opprant med fuglesang og mild temperatur. Føles mer som april enn lille julaften.

Velvel .. alt er klart for jul med et par små unntak. Men det fikses i dag. Jobbings i dag, så tre dager fri. God julegrøtdag alle sammen!

God lille julaften!

Siste dagen på kontoret før jul.

Blir vel bort i mot kl 18 før jeg kommer meg herfra og setter kursen hjem til huset i Solveien.

Ønsker alle en fin dag og kveld!

Og her forlates Solveien for første steg på veien hjem til jul, Ris og et mini juleselskap med broder EB (kommer han ut av Flyprat skapet i kveld ?) Malmøya har dukket opp igjen, isen legger seg mellom Ulvøya og Ormøya.

Fikk sjekket inn hele veien til Seattle for morgendagen - neste utfordring få de 3 store kolliene sendt kun til Portland (ellers kneler vel den Embrummern på siste strekning).

God lille julaften

God fredag fra FedEx. I gang med siste innspurt før jul. Det blir sikkert sent, men det kan være det samme.

Ellers fikk man lekt seg med bookingfingeren i natt. Siden en flight på den store påsketuren ikke skulle gå allikevel, ble det litt kanselleringer og bookinger, og en ny by samt en ny flytype ble sikret. Kjekt med bonusbookinger som er fleksible, og fees man slipper med gullkort :p

God fredag ønskes :)

God ettermiddag fra Trondheim
Her er alt nå klart til morgendagen,bordet er pyntet,maten er krydret og foranrettet,gulvet er vaska,veden er børi osv.....you know the drill ;)

Forlater hjemmet for dagen,bursdag til nevøen og kvelden tilbringes til svigers.I morra er vi verter for gamlingene i familien :)

Ha en strålende dag folks :D :D :D

God jul fra Kinshasa. Det blir afrikansk jul, men jeg setter meg paa flyet til Kenya om noen timer. Haaper nissens rensdyr klarer turen fra nordpolen og hit.:D

Og til Vigra var det såpass humpete at kapteinen beklaget ubehaget, men forsikra at det ikke var farlig. Så alt i alt fin tur med Solveig Viking. Gratis aviser er flott og varm kaffe fint. Nå en Hansa før Tide-et-eller-annet tar meg til en eksotisk øy. :-)

Heisann folkens. Her ble det noen timer ekstra i bingen. Nattvakten venter ubønnhørlig så null og niks hikkas i ettermiddag. Må nok ut på Smart Club og kjøpe noen småting. Tenker det blir rasende festlig. Ellers er det bare å kyle ned kaffe på høykant til den store medaljen. Ha en flott ettermiddag/kveld hvor dere nå enn er.

Jeg må for øvrig vedkjenne at det er noe surt å fortsatt sitte på kontoret, en lille julaften.

Med en fire dagers rettssak berammet rett over nyttår tyder det meste på at man blir sittende her noen timer til..

God Lille Julaften!

Har på langt nær fått gjort alt det jeg skulle i dag. Nettopp hjemkommet fra et bedre måltid hos opphavet. Sitter og hygger meg med øl & akevitt og ser på kvelden før kvelden. Nå skal straks ribben krydres, og rødkålen kokes. Så er det endel gaver som skal pakkes inn.

I morgen blir det også mer å gjøre. Huset shines og julemiddag produseres. Akk ja! Er det rart jeg drikker??

BF:drink

Back