Glad lille julaften fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag herfra, måtte bryte av brått etter at kalenderen var opdpatert, for da kom elektrikeren som egentlig skule komme i går morges, og da tenkte bedre å slå av enn å blir avbrutt når sikringen tas. Men han hadde 25 års erfaring og trengte ikke å ta sikringer :) Men det var jo andre ting som skulle gjøres i dag, og har såvidt begynt å pynte treet, sette kasser tilbake på plass i kjellerboden og gå ut med søppel. Nydelig med blå himmel og solskinn i dag, og ønsker dere alt godt for resten av dagen.

Nope, dette blir første transatlantiske monkey på mange år. Sabla god service og opplevde for første gang på SAS og bli tilkalt med navn. Ingen spørsmål om EBD og alle fem fikk gratis drekke.

Som jeg sier til Dragen, nesten koseligeres vip-behandling bak en å bli oversett foran.

View attachment 52573

Enig! Det eneste forbedringspotensiale jeg ser her er at de kommer bak med skikkelig glass og, har opplevd det senere tid, spesielt hvis en har bestilt ekte champagne.

Enig! Det eneste forbedringspotensiale jeg ser her er at de kommer bak med skikkelig glass og, har opplevd det senere tid, spesielt hvis en har bestilt ekte champagne.

Man skal jo ikke skille seg ut FOR mye heller, da .. :D

Husker jeg fløy studentcharter med Sterling en gang. Hadde fløyet Air France FBU-CPH og hadde fortsatt boksen med rødvin, smørbrød og cognac som vi fikk der. Folket rundt meg lurte på hvor jeg hadde fått den fra, og jeg pekte uskyldig på jenta i rødt som var på vei ned midtgangen ... *PLING* *PLING*
Hun synes ikke det var like morsomt ... :D

God kveld fra Lillestrøm. Her er alt i boks, omsider, og det er sjukt deilig. Nå ser vi på Yellowstone mens vi drikker unødvendig mye smudi fra ulike typer druer og humle. Nyter lukten av treet og gleder oss til i morgen.

Det blir ekstra stas! Ha en fin lille julaften

Back