God fredag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Stavanger! Nå er det snart helg. (for noen). Tok litt tid "å lande skikkelig" etter en fin klappsete-tur i går kveld. Men man kom seg nå i seng til slutt. Klar for siste innspurt på arbeidsuken nå. Må bare drikke en kaffekopp først. Så blir det definitivt avslapning resten av dagen.

Last edited:
God fredag fra Akersgata! Knappe fire timers jobb nå, så er det Flytoget, OSL, Riga og Kiev etter hvert. Blir spennende ferie! God fredag og pinsehelg til alle! Husk at polet er strengt i morgen, da..

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på plass. En del småting som må unnagjøres før dagen er omme og kursen settes mot ENZV og SK1877.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra et regnvått Smestad. Er snart på tur på jobb, før turen går til kjøpesenteret med egen sikkerhetskontroll litt senere i dag for å ta SK809 til LHR.

God morgen fra OSL, hvor det er helt fullt med reisende på morgenen. Kudos til OSL som hadde åpnet alle sluser i Security, slik at hele prosessen tok mindre enn 5 min i dag. Herlig å se så mye folk, og dagen i dag er jo en stor reisedag med fulle fly over hele linja. 2 korte hopp for meg i dag til Mosjøen, noen timer på kontoret så er det helg!

G'morgen fra byen litt lenger nord som fortsatt byr på sol og varmt. 19-20 grader allerede.. :rolleyes:

Setter meg på flye(ne) til Oslo i ettermiddag for noen dager med familie og venner.

God morgen fra hovedstaden.

Regn i luften, men det skal byttes ut mot sol fra skyfri himmel og 25 grader snart :) Forhåpentligvis siste turen jeg har hvor man må drasse på papirbilletter... Air Malta godtar visstnok ikke e-tks fra WIAS så da er man stuck med billetter i papirvarianten som jeg trodde man hadde avskaffet. Ikke kan man sjekke inn på nett pga dette heller. Så det blir spennende å se hvilke seter vi får tildelt ved innsjekk...

Ha en fortreffelig dag og langhelg alle sammen!

God morgen fra Oslo. Litt redusert dag på kontoret venter før vi setter kursen mot Tjøme. Så får man se hva svigers disker opp med i kveld :)

God morgen fra FL340 eller noe rundt der. Jobben tar oss med til Split med DY1990. Dagen byr på seiling til Hvar. Ha en riktig god dag.

God morgen fra en altfor våt Oslo, forhåpentligsvis får jeg bestilt en tur til NYC idag som skjer utpå høsten en gang. Ser frem til solfylt helg i Sverige.

God morgen fra Servisair Executive Lounge på AMS. Her har de gode stoler, og cola på glassflaske. Jeg tror jeg har hatt det verre.

Med ønsker om en god fredag :)

Ferien er et faktum, det skal pakkes og handles i helgen da det er røde dager på løpende bånd. Øvre Romerike melder om RA og TS, skikkelig norsk sommer mao!

God morgen fra en våt hovedstad.

God morgen fra OSL, hvor det er helt fullt med reisende på morgenen. Kudos til OSL som hadde åpnet alle sluser i Security, slik at hele prosessen tok mindre enn 5 min i dag.

Lenge siden jeg har vært gjennom security på ARN T5, men det var en stor skuffelse i går. Lange køer og ingen organiseringa av køene som var en mølje med folk. I tillegg så jeg at de bruker de samme idiotiske maskinene som BAA bruker på LHR T5, og som de forøvrig holder på å fjerne der da de er en propp i systemet.

Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo Vest. Knappe 2 timer igjen til flytoget tar meg til OSL, deretter går turen med Thai, via BKK til SGN. Sjekket inn via nett og valgt sete, og det virker som at pax load blir 100%,ihvertfall i bakre del av flyet :)

Går et par spennende uker i møte da jeg både skal forlove meg og søke visum for damen, så det blir ikke en helt ordinær ferie dette her. Uansett gleder jeg meg veldig :)

Ha en flott fredag :)

Go morgen fra Trondheim :D

Fortsatt en lei forkjølelse som gjør at jeg holder meg hjemme idag også :( Men man overlever vel.....

Planene for helgen står og faller på formen, så foreløpig ser det det dårlig ut men.....
Ønsker alle en fryktelig fin fredag :D :D :D

God formiddag

Barna levert litt sent i barnehagen, men veldig hyggelig med en kosemorgen med barna.
Nå er det litt indretjeneste før kursen settes mot OSL og litt jobbing.
Det blir vel en like fuktig og varm opplevelse som de andre dagene denne uka.

Hele helgen skal forøvrig brukes på OSL. Ser virkelig frem til Mandag og fri. Det er tungt med 6 kveldsvakter på rappen.

Ønsker alle en god helg

S

God formiddag fra Rissa, Fosen.
Nå er det bare litt over en time til man kan ta helg og hive sekken over ryggen for bussturen hjem til Stadsbygd for litt velfortjent avslapning

Det er ventet lange køer på Flakk - Rørvik ferga idag så det blir vel en liten fergetur til Flakk for å ''spotte'' den altfor lange køen på forventede en til to kilometer.
Noen som har tenkt seg til Fosen i løpet av helga?
I

God ettermiddag fra Tversted, Danmark.

Nå venter en lett dansk lunsj før det skal rigges klart til morgendagens arrangement. SÅ blir det nok en bedre middag i aften!

God Hælj!

BF:cool2

Da var man funnet veien til OSL, og et fruktfat og et par GT er i ferd med å bli inntatt. Viktig å få tilstrekkelig med vitaminer innabords, må vite!

Back