God fredag!

Le g'ettermiddag fra UNIS.

I dag har man hatt forelesning på boring av brønner i forbindelse med co2-lagring, in which was very interesting :) Jeg tror jeg har en brønnborer gjemt inni meg, som har lyst å komme ut.

Nei, nå er det gratis øl og quiz på gang, livet er så hart her oppe! Huff huff huff.

Good friday! ;)

...tilbake på Kolbotn etter å ha underskrevet kontrakten...nå blir ut å lete etter midlertidige møbler inntil Containeren kommer fra Bainbridge....01 Juli er en tilbake til barndomstraktene på Ljan....ha en flott Pinse Helg

...tilbake på Kolbotn etter å ha underskrevet kontrakten...nå blir ut å lete etter midlertidige møbler inntil Containeren kommer fra Bainbridge....01 Juli er en tilbake til barndomstraktene på Ljan....ha en flott Pinse Helg

Av ren nysjerrighet: hva koster en sånn shipment kontra å kjøpe nye møbler her?

Av ren nysjerrighet: hva koster en sånn shipment kontra å kjøpe nye møbler her?

La oss si det slik du får ikke mye møbler her for kostnaden av en Container, ulempen er at det tar tid....men fordelen er at vi nok fyller på med litt fra Restoration Hardware og Pottery Barn...;)

Javel - da var jeg kommet fram til Asker. Det var godt over 30 grader i Mosjøen og det var enda varmere ombord i Dash'en. Det var bedre på Værnes og på Galemoen var vi nede i 13-14 grader. Deilig. Ble halvtimen sen fra Værnes. Problemer med en lampe. BRH ble rebootet og så var alt i orden. Forresten helt OK benplass i den maskinen. Komfortabel tur, selv i bakre del.

G'eftan fra NYC. Her har man planta seg paa det nye W Downtown foer man setter kursen mot en VIP konsert med Goo Goo dolls vokalisten paa W Union Square med SPG i kveld. Bare 200 er invitert. Kan bli bra.

Back