God fredag fra Shanghai

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Shanghai, hvor jeg straks skal på jobb. En relativt ymse frokost er inntatt. Startet bra når jeg oppdaget kaffe for første gang siden jeg kom. Desverre var den nesten helt kald... Men f**n heller, liksom... det er jo kaffe.

Så et par kopper av den er i magen. Straks skal jeg stå på en scene og være den hvite idioten som nikker og smiler og åpner en messe. Så skal jeg bare se generelt dum ut resten av dagen før middag med kampai og "Lucky draw" i kveld.

Jau... ha en fin fredag

God fredag morgen fra Lillestrøm!
Siste innspurt før helga og en tur til Larvik. En småflytur som var planlagt i helga utgikk da maskinen ikke er i form. Nuvel, ha en fin fredag folkens!
PS Nå braker det ytterligere løs i Midtøsten ser det ut til...

God og hvit morgen fra Ris….her våknet vi til vinter igjen. Men la oss håpe at det smelter av seg selv i løpet av dagen. Liten telefon til Lufthansa for å ønske meg en annen avgang og ankomst Oslo enn den de endret til i går på hjemreisen i sommer. #59dagerigjentilinnsjekk

God morgen fra Shanghai, hvor jeg straks skal på jobb. En relativt ymse frokost er inntatt. Startet bra når jeg oppdaget kaffe for første gang siden jeg kom. Desverre var den nesten helt kald...

Jau... ha en fin fredag

Hadde vært stas med en Fnate reisebrev fra Asia igjen, lenge siden sist.

God morgen, faktisk litt snø på bilruten i dag tidlig, men har sluppet billig unna her nede ved kysten. Blir sikkert stille på jobb da jeg anter endel får uplanlagt hjemmekontor siden de har byttet dekk. Egentlig fullpakket dag så det er bare å brette opp ermene. Håper å få tid til å lese gjennom Rough Guide New England iløpet av helgen.

Noen som vet om Airbnb har noen gode rabatter for førstegangsbookere? Lommeboken angrer allerede på at jeg hørte på kona og booket 12 istedenfor 10-dagerstur.

Mornings fra Hvalstad. Nesten rart, bare regnet her i natt, normalt er det jo ganske snøsikkert her. Uansett bil til jobb i dag, da jeg har booket dekkskift på bilen, til et tidspunkt det gjør det passende å dra etter lunsj. Så er det noen som har lagt inn krav om at pizzaene er klare til hun kommer hjem fra fredagspils. Ha en fin dag.

God fredag fra Majorstuen. Straks klar for en runde med intervaller på mølla. Hjemmekontor i dag til en forandring. Jeg har også booket dekkskift i dag og da passet det best å sitte hjemme.

God morgen fra et nedsnødd Knaus. Demokratiet tok fort overhånd her sp jeg sitter igjen med sommerdekkene. Satser på å ta senere svømming og kjøre pent til kontoret.

Hadde tidene smootheste tur hjem fra Bergen i går.. Gikk av Lehmkuhl 15.50, ut av taxien på BGO 16.25. Skulle på 19.10 flighten men de ryddet 1A og 1F til oss så vi satt fastspent 16.39. 18.02 satt jeg i en Emirates bil som hadde fått kansellering og heller hooket seg opp som bolt og jeg var hjemme til 18.40 sp jeg fikk sagt hadet til kona som skulle på tennis-tournering (som hun vant seff)

Reker og sofa i kveld.. mmm

Digger et godt gammeldags flyselskap som tar telefonen etter 3 ring og fikser og ordner mine ønsker. Takk Lufthansa - dette ble bedre enn opprinnelig bestilt:-)

Morn fra Tønsberg. Her ble det visst nedbør i form av hagl, så det er litt hvitt ute, men varer neppe lenge. Litt usikker på hva jeg skal gjøre i dag, men skal nok slippe å kjede meg

God formiddag fra Jåttå,
Her er et par kaffekopper og første morgenmøte tilbakelagt. Fanden så kaldt ute i morges ,våren ser foreløpig ut til å være kansellert.
Vel , det blir å vente med å pakke bort vinterklærne tror jeg.
Skulle vært på en jobbtur til India ,men konsernet har innført begrensninger på jobbrelaterte reiser til Midtøsten/Asia på grunn av fandenskapen som pågår der borte i øst.
Eller ha en fin dag.

Mårnings fra det sørlandske!
Greit vær her i dag. I morgen skal jeg kjøre til Hønsefoss. Sommerdekk på bilen, så bli kvitt den snøen dere har på østlandet......

God helg!

Back